Husk meg
Brukernavn
Passord

Laget mot Brann.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 04 apr 06, 19:58
Hvordan vil dere at FFK skal starte mot Brann og hvordan ville du ha satt opp laget? Hvilke tanker gjør dere om kampen og motstandern?

Som alle vet har Brann en veldig god venstre kant, samtidig som Andresen på midten er en stor kreativt kraft og at de har en eminent målskårer i Sæternes. Hvordan skal disse stoppes?

Mitt valg ville vært og startet i en 4-5-1 formasjon med Toth på topp, midtforsvaret til Brann er temlig nykomponert og kan få seg et sjokk mot en sterk fysisk spiller som han, ellers utover i andre omgang begynner nok beina til stopper paret dems og bli tunge og da må vi ha inn West til å leke parkeingsplass med dem. 

Ellers må vår høyerekant være flink til å stenge av deres venstrekant slik at den ikke kommer til med innleggene sine, PVM og Hanstveit er en av nøklene i Branns offansive spill. Derfor er jeg bekymret for at Tarik og PAC kan få en tung dag,(veldig viktig at vi heletiden er oppmuntrende for gutta til Mandag).Viktig for midtbanen at en løpstrek og taklingsvillig Bjørkøy er i slag der da for å støtte opp. Ellers er jeg ikke bekymret for vår venstre side, den er vel minst like god som brann sin, men spissene våre klarer rett og slett ikke omsette innleggene i mål på lik linje med Sæternes og Winters. Ellers så må Brenne vise seg frem sentralt at hans nivå og ambisjoner er på likt nivå ved å leke jordfreser på Martin Andresen og grave han ned i midtsirkelen. Ellers så må Bora vise at han har den riktige holdninga og gutsen som en kaptein er seg verdig. Midtstoppene våre må regne med både knallharde dueller og løp i bakrom av fire meget raske offensive spillere. OG vist ingen av de går av med leire på drakta og blåmereker og sår bør det være fordi vi vant en overaskende lett seier.

11ern lyder da slik

Rami

PAC       Bora       RAio        Berti

Bjørkøy (Tarik)   Peters   Simen   Ramberg   Kvisvik

Toth
Man kan vel ikke regne med at dette blir noe annet enn en krig om ballen og lite pent spill, derfor er det viktig at midtbanen vår løper som dem har gamle Erik i hæla hele kampen igjennom og tråkker til i alle dueller.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 04 apr 06, 20:06
                                    Rami

PAC       Bora       Raio        Berti

Tarik       Simen     Bjørkøy     Kvisvik

Toth     Wiig

---------------------------

Ansvarlig redaktør

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914