Ivar Hoff tipper oss på 8. plass
To favoritter
Når de to er nevnt, er grunnen at han tror gamleklubben LSK og Rosenborg kommer til å gjøre opp om seriegullet i år.
– Jeg har de to i en gruppe for seg på topp. Deretter rangerer jeg Vålerenga, Lyn, Viking, Start og Brann som mulige utfordrere.
– Bunnlagene?
– Stabæk på kvalifiseringsplass og Ham-Kam og Sandefjord rett ned. I gruppen foran dem kjemper Tromsø, Odd, Molde og Fredrikstad.
http://www.rb.no/fotball/norsk/eliteserien/article2031543.ece
---------------------------
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Men skal gi vedkommende en sjanse jeg, etter det jeg har skjønt så har ho trenet et yngre fotballag.
Ikke for å spore av debatten, men linken inneholdt jo litt mer enn bare FFK sin plassering.
Kampbillett 120 kroner
Ellers ser det jo ut som at så å si alle har de samme tankene om hvordan årets sluttabell blir seende ut, sånn cirka hvert fall. Nesten alle tror det enten blir RBK eller LSK som vinner, at Start dabber litt av (men likevel kommer på øvre halvdel), VIF ikke klarer å forsvare tittelen, Brann skuffer som vanlig, Ham-Kam og Sandefjord rykker ned, mens Molde, Odd, FFK, Tromsø blir spådd på nedre halvdel.
Og jeg har aldri forstått hvorfor Hoff sine tips er så mye mer interessante enn andre sine og fortjener så stor oppmerksomhet...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Det er jo heldigvis ikke det "ordentlige" fotballmagasinet som Hoff skal være programleder for. Jeg ser heller på det som at han er degradert til et kuriøst lite program på TV2 Zebra, som sikkert er et ganske tullete konsept (interaktivt osv) og kan ikke tenke meg at jeg kommer til å følge med på det. Fotballmagasinet på TV2 som varer en time sent søndag kveld med grundig oppsummering og analyse av alle kampene derimot, DET er et konsept jeg har stor tro på. Og der er ikke Ivar Hoff med.
Ah, trodde dette var samme program. Men da er jo saken grei, da blir det kvalitet med Davy & Co sent på søndagskvelden, og ingenting på mandagskvelden ettersom dette går på uttilgjengelige TV2 Zebra.
Kampbillett 120 kroner
Opprinnelig postet av dracula
Fare på ferde, Hoffer`n tipper aldri rett!
Nei, for FFK havner alltid over hoff sitt tipps! ergo, i år blir det nesten medalje...
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914