Husk meg
Brukernavn
Passord

Laget!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 04 apr 06, 14:11

Hvem spisser skal vi egentlig bruke? Tarik, Hoås, Toth, West...
Vi burde vel ha klart og kjørt inn en 11èr snart nå....

Noen som vet no mer?

Hoås avslutta jo bra...men har vært skada....West har vært skada...
Synns det her er skikkelig usikkert jeg...De sistnevnte har vel mista all grunnleggende i vinter...
Jeg trener selv på Spenst og ser jo guttane surre der oppe av og til...men der er det ikke mye seriøs trening...

Jeg er skikkelig bekymra...
noen som kan roe meg ned litt tro?

---------------------------

Heia FFK

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 04 apr 06, 15:14
Startoppstillingen er jo så å si klar den. Vi skal spille 4-3-3 mot Brann og når det gjelder plassen som midtspiss har Eggen sagt klart i fra at det står mellom Wiig og Toth. Jeg tror Toth starter kampen om han er frisk.

Tarik kommer til å spille høyre kant, mens Kvisvik spiller venstre. Midtbanen blir Bjørkøy, Ramberg og Brenne. Forsvaret blir også det som startet mot Ham-Kam. Keeperplassen går også til Shaaban.

Er nesten bombesikker på at det blir lagoppstillingen til mandag - om det blir kamp da - og det ikke skjer noe nytt på skadefronten.

Hoås sier selv at han regner med å være tilbake ut i tredje eller fjerde serierunde, mens Eggen jo antyder at han kanskje kan spille 10 minutter mot Brann... West starter nok ganske sikkert på benken mot Brann.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 04 apr 06, 17:19
Opprinnelig postet av Costanza
Startoppstillingen er jo så å si klar den. Vi skal spille 4-3-3 mot Brann og når det gjelder plassen som midtspiss har Eggen sagt klart i fra at det står mellom Wiig og Toth. Jeg tror Toth starter kampen om han er frisk.

Tarik kommer til å spille høyre kant, mens Kvisvik spiller venstre. Midtbanen blir Bjørkøy, Ramberg og Brenne. Forsvaret blir også det som startet mot Ham-Kam. Keeperplassen går også til Shaaban.

Er nesten bombesikker på at det blir lagoppstillingen til mandag - om det blir kamp da - og det ikke skjer noe nytt på skadefronten.

Hoås sier selv at han regner med å være tilbake ut i tredje eller fjerde serierunde, mens Eggen jo antyder at han kanskje kan spille 10 minutter mot Brann... West starter nok ganske sikkert på benken mot Brann.

Håper iallefall Eggen ikke tar noen sjanser med Hoås. Det er bedre å vente tre kamper enn å la Hoås sesongdebutere og skade seg igjen...

Jeg tror det laget du har satt opp er det mest sannsynelige, og det bør være godt nok til å sende en drøss bergensere hjem med lang maske.

Fuh! Fuh! Fuh!

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 05 apr 06, 08:31

håper og tror at dette blir laget jeg også costanza.

har ikke sett ffk siden sesongslutt, og jeg lurer litt på hvordan de ser for seg midtbanen.

skal ramberg spille sentralt med brenne og bjørkøy som indreløpere, eller skal brenne ligge foran de to andre?

med ffk til champions league!

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 04 apr 06, 19:37
Jeg er en stooor tilhenger av West som fotballspiller, men jeg mener oxo han må vise sin plass verdig nå som tarik kommer med storm skritt.. Har stor tro på at Tarik blir noe å glede seg over, men håper da West blir enda mere å glede seg over

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 04 apr 06, 20:27

Skjønner ikke hva dere ser i Martin Wiig og mener han er god nok for første 11, han har vel spilt stort sett alle treningskampene i år og scoret, to, eller tre mål og har vel for det meste spilte svake kamper.

Det er vel kun en grunn til at han er aktuell for første 11 til mandag og det er skadene vi sliter med, så fort Brian West og Øyvind Hoås og Yherland er kvittet skadene sine er han sikker på benken.

Han kom jo hit til oss uten selvtilt og håpet på bedring. Her er han fått spilletid, trygghet, men har vel ikke blitt noe bedre

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 04 apr 06, 23:03

Wiig har ikke vist seg som å være en goalgetter akkuratt (ikke at de andre spissen scorer i bøtter), men JEG synes han glimtet til mot slutten av sesongen i fjor!!

For at han skal ha en fast plass, bør han bevise seg som en goalgetter.. Denne sesongen vil jeg ha spisser som lager "masse" mål

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 05 apr 06, 00:27
Endret: 05 apr 06, 00:28
Opprinnelig postet av wergis

Wiig har ikke vist seg som å være en goalgetter akkuratt (ikke at de andre spissen scorer i bøtter), men JEG synes han glimtet til mot slutten av sesongen i fjor!!

For at han skal ha en fast plass, bør han bevise seg som en goalgetter.. Denne sesongen vil jeg ha spisser som lager "masse" mål

Når Wiig kom til FFK, så manglet han 20 % på alt. 
Nå etter at han har vært her i et år og har fått uttallige sjanser, spesielt i treningskampene i vinter, har han etter min menig ikke klart å forbedre seg nevneverdig. 
Nå mangler han 15 % på alt, og det vil etter min mening si at han fortsatt har et godt stykke igjen til en plass i 1. ellveren.

FFK på toppen i 2006

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 04 apr 06, 23:52
Opprinnelig postet av Patrioten

Skjønner ikke hva dere ser i Martin Wiig og mener han er god nok for første 11, han har vel spilt stort sett alle treningskampene i år og scoret, to, eller tre mål og har vel for det meste spilte svake kamper.

Det er vel kun en grunn til at han er aktuell for første 11 til mandag og det er skadene vi sliter med, så fort Brian West og Øyvind Hoås og Yherland er kvittet skadene sine er han sikker på benken.

Han kom jo hit til oss uten selvtilt og håpet på bedring. Her er han fått spilletid, trygghet, men har vel ikke blitt noe bedre

Han har vel ikke akkurat fått fantastisk mye spilletid? Jeg skjønner ikke den store begeistringen for Hoås jeg da.. Han har i HVERTFALL fått mye spilletid, uten å ha gitt oss veldig mange uforglemmelige fotballøyeblikk..

Martin ble som 19-åring regnet som et av Norges største talenter, men har stagnert litt i utviklingen etter et par klubb-bytter og en psykisk knekk.. Får han den nevnte spilletiden og tryggheten, tror jeg han kan overaske i veldig positiv forstand..

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 05 apr 06, 09:35
Meget enig med deg Daniel. Dessuten synes jeg Martin har gjort det bra i de treningskampene jeg har sett. Synes han å Tarik samarbeidet meget bra mot IFK og lagde mye kaos. Ellers så er det vel flere som har fått mere spilletid foran enn Wiig. Hoås spilte ifjol 1672 minutter og scorte 4 mål. Martin spilte kun 949 minutter og scorte 5 mål...sånn cirka dobbelt så mange mål per minutt det vel,... Brian spilte 91 min og scorte 3..
Vet at dette ikke beviser all verdens, men det viser vel kanskje i all hovedsak at alle spissene våre må score MER!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 05 apr 06, 09:41
jeg tror kansje ikke wiig har noe spessielt mulighet til å bli her i FFK...

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 05 apr 06, 11:02

Han har jo mulighet til å bli i og med at han har kontrakt.. Dessuten har han fått seg kjæreste her i byen, samt at han har begynt med studier.. Tror han blir jeg, men han er avhengig av å prestere i år som mange andre! 

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 05 apr 06, 12:24
Opprinnelig postet av danieltr

Han har jo mulighet til å bli i og med at han har kontrakt.. Dessuten har han fått seg kjæreste her i byen, samt at han har begynt med studier.. Tror han blir jeg, men han er avhengig av å prestere i år som mange andre! 
dine argumenter er gode, men er han ikke god nok så kan det hende han må.. Det er bare Hornseth som er heldig og klorer seg til klubben... ja ja.. vi for se hva som skjer

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

frekkrik

A-lagspiller

Lagt til: 05 apr 06, 17:01
Hehe... Han var nå den klart mest effektive spissen vår ifjol da keiko... Så da har vel kanskje ikke Hoås å West noen særlig sjans til å bli heller da... Nei.. Åsså slet Raio og Bora en del, så dem bør finne seg en ny klubb å...
SUKK! Gir deg EN grunn til at mange ikke presterte ifjol, helten din drillo... La dem få en ny sjanse i år du!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 06 apr 06, 09:49
Opprinnelig postet av Patrioten

West og MacDonald kommer nok ikke til å spille spisser denne sesongen. De kommer til å spille kant. Spissalternativene er Toth, Hoås og Wiig.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 06 apr 06, 11:02
Endret: 06 apr 06, 11:04
Jeg håper vi har en ertsatter for brenne, for han har til tider vært blek.. i fjor var han nære en landslagsplass.. Det at brenne ikke vil skirve unner kan svekke han som person.. se bare hvordan kvisvik ble i brann da han nærmet seg FFK.. han ble ikke den han var og da han endelig kom til oss så viste jo han bra takter..

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 06 apr 06, 11:12
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg håper vi har en ertsatter for brenne, for han har til tider vært blek.. i fjor var han nære en landslagsplass.. Det at brenne ikke vil skirve unner kan svekke han som person.. se bare hvordan kvisvik ble i brann da han nærmet seg FFK.. han ble ikke den han var og da han endelig kom til oss så viste jo han bra takter..

Brenne var til nye kontraktsforhandlinger mandag kveld, så den saken er da i det minste å gli.

FFK på toppen i 2006

frekkrik

A-lagspiller

Lagt til: 06 apr 06, 12:54
Opprinnelig postet av keiko99

Vil vel ikke si at Raymond var så veldig god for oss når han kom hit da men.. Han var veldig mye opp og ned, noe som skyldtes skaden han hadde. Den tok han vel med seg fra Brann, så ikke så rart han ikke herja der nede heller..

Dessuten er det viktig å huske på at treningskamper og seriekamp er faktisk to forskjellige ting! Kan vel heler ikke si meg enig i at Simen har vært så blek i år... Bare vent, Simen gjør en knallsesong, samtidig som han skriver under på en ett års kontrakt Lov å håpe hvertfall!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 06 apr 06, 14:17
ja du sier det selv frekkrik at det skyldes skaden til kvisvik og at han var opp og ned  å det er jeg enig i også..  Til deg snæbb.. takk for gode nyheter så for vi håpe at gutten bruker sunn fornuft og skriver unner 1 år

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914