Offisiell FFK side.
Jeg vet at moderator her ikke har noe med dette å gjøre, men når har den offisielle FFKsiden tenkt å bytte sponsorlogoer?
Chess har vært ute av systemet lenge, men står der fortsatt. Carnegie er ny hovedsponsor men er fortsatt ikke på siden.
Dette er ikke spesiellt profft.
---------------------------
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Jag tycker du är ful med hängbröst och påsar under ögonen (Gunvald/Beck)
http://www.human.no/templates/Page____168.aspx
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Opprinnelig postet av Shadar
Helt enig. Var inne på plankehaugen i går. Ingen forandring.om jeg forstår deg rett.. stusser du på at PH siden har chees som sponsor på siden sin... jeg tror kansje det er litt p.g.a. uten at jeg er sikker.. at PH siden kansje har meldt seg inn i TradeDoubler.. da for dem penger om noen tegner abo igjennom nett siden til PH..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Når det gjelder spillerdatabasen så er det jo ikke så rart at det ikke har kommet nye bilder, da ny sponsor akkurat har kommet på banen. Draktene har med andre ord ikke vært tilgjengelig før nå, og det hadde vel neppe blitt populært om spillerne ble avbildet med den gamle sponsoren.
Terminlista burde de dog ha gjort noe med for lenge siden. Vi ble jo også lovet videointervjuer og litt av hvert foran fjorårets sesong, eller var det året før? Det ble ikke noe særlig greie på det heller. De kunne med hell å fylt inn litt mer informasjon og nyheter på den siden....
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Dette har blitt diskutert i det vide og brede, i en drøss forskjellige tråder tidligere.. Taes opp hele tiden.. Det skjer ikke noe, og det hjelper ikke at vi her inne sutrer om at siden er dårlig!
Hvis man er utdannet webmaster eller noe, kan man jo ta kontakt med klubben og tilby hjelp?!
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914