Kamma-FFK
---------------------------
FFK på øvre halvdel!
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Fredd
Stolt Oslo Aristokrat
Er litt sur på dem... må nøye meg med radion jeg.. veldig bra.. grattis tv2
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com
Opprinnelig postet av Svupzz
http://webtv.tv2.no/webtv/main.do?treeId=5053&sortBy=1&progId=71794
Adressen der viser bare : Siden eksisterer ikke.
Opprinnelig postet av RC2
Setter stor pris på at dere som ser på web-TV fortsetter å oppdatere oss som ikke har slik tilgang :)
Går i hvertfall på Radio Fredrikstad.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Pussig. Klipte bare inn fra siden jeg sitter og ser på. Men gå inn på www.tv2.no og finn web-tv så kommer kampene opp øverst.
Stolt Oslo Aristokrat
8 | - Jevnspilt åpning og det svinger på Briskeby, men Fredrikstad spiller foreløpig best fotball. |
Får håpe det resulterer i mål snart også.
Nesten av Ramberg.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Kamma har vært flinke til å komme ned til dødlinja på kantene for å legge inn, mens FFK har spilt seg gjennom midten og skapt noen halvsjanser. I tillegg til redningen på streken etter ett minutt ble Ramberg spilt helt igjennom men skjøt rett på Keeper.
Shaaban viser ihvertfall at han kan sparke ballen lenger og bedre enn de keeperne vi hadde i fjor!
#18™
Opprinnelig postet av ffkmufc
Ramberg med brukbar mulighet nettopp, ellers ganske javnt
Synes FFK har vært bedre, men kamma farlige på kontringer.
Fredd
Opprinnelig postet av Fredd
Ramberg med brukbar mulighet nettopp, ellers ganske javnt
Synes FFK har vært bedre, men kamma farlige på kontringer.
Ja vi har kaskje vært hakket bedre men skaper ikke mye mere enn døm..
Fredd
Pussig. Klipte bare inn fra siden jeg sitter og ser på. Men gå inn på www.tv2.no og finn web-tv så kommer kampene opp øverst.
Ser kampen nå, men jeg måtte registrere meg først.
Fredd
Fredd
Fredd
Pause. FFK startet best, men kamma best siste 25. Kamma har hatt flest målsjanser og totalt sett vært det beste laget.
Fredd
Pause. FFK startet best, men kamma best siste 25. Kamma har hatt flest målsjanser og totalt sett vært det beste laget.
Jeg synes ikke noen av laga skaper noen farligheter jeg. Men jeg skal være enig med deg at Kamma har ballen mest. Virker som FFK ligger bakpå og slår langt hele tiden.
molde-brann 1-3 spilt i 60 min.. stabæk-vif 0-1 (pause) odd-start 0-0 (pause) viking-RBK 1-0 (pause)
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Håper vi tar litt mer over spillet i andre,
Ære være plankebyen!
Er litt forbanna, siden jeg ønska å se kampen på pcen... men får ikke gjort det nå jeg....
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Veldig positiv start. Vi har to kjempesjanser før det har gått et kvarter og burde scoret på begge to. Etter det roer spillet seg, men synes vi har ballen mest og virker best. Etter hvert kommer Kamma mer med, vi er ganske slappe i forsvaret, men heldigvis er de ikke spesielt giftige. Og Shaaban virker solid.
Av enkeltspillere synes jeg Ramberg har vært vår beste, mens Brenne den klart mest skuffende.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Costanza
Ingen forrykende 1. omgang akkurat, men hvem forventer det i en treningskamp en uke før seriestart?det skader nok brenne at han sa nei.. klarer ikke å holde fokus.. det mener jeg
Veldig positiv start. Vi har to kjempesjanser før det har gått et kvarter og burde scoret på begge to. Etter det roer spillet seg, men synes vi har ballen mest og virker best. Etter hvert kommer Kamma mer med, vi er ganske slappe i forsvaret, men heldigvis er de ikke spesielt giftige. Og Shaaban virker solid.
Av enkeltspillere synes jeg Ramberg har vært vår beste, mens Brenne den klart mest skuffende.
Fredd
Ære være plankebyen!
Fredd
Fredd
Fredd
West varmer opp bak Rami.
Han har gjort det lenge nå. FFK- supporterne klappa for`n for snart 10 min. siden.
Fredd
Vi klarer sjeldent å spille oss forbi midtbanen til Ham-Kam. De gangene vi gjør det skaper vi ofte en halvsjanse. Men det blir med de halve. Eller 25% sjanse er vel riktigere å si.
Fredd
Vi virker ikke veldig solide bakover!!
Ikke forover heller.
Fredd
Opprinnelig postet av SirLion
Hvem sier fortsatt at Ham Kam kommer til å slite i årets tippeliga??
Med tanke på at de kun hadde en seier på bortebane i fjor, og ikke har blitt noe bedre, heller dårligere, så er det vel ikke vanskelig å tenke seg til at dem kommer til å slite. Hjelper ikke å ta et og annet poeng hjemme, hvis de taper nesten samtlige borte.
Kampbillett 120 kroner
Opprinnelig postet av SirLion
Hvem sier fortsatt at Ham Kam kommer til å slite i årets tippeliga??
Jeg gjør det, for det kamma har presentert til nå er ikke noe å skryte av. Det som beskymrer meg er at vi presterer enda dårligere. Med dette spillet kommer vi til å kjempe i bunn sammen med kamma.
Jeg vil ikke ha noen skader nå.
Det vil ikke jeg heller
Sandefjord - Hønefoss 2-2
Viking - Rosenborg 1-3
Odd - Start 0-0
Stabæk - Vålerenga 0-2
Molde - Brann 2-3
Kampbillett 120 kroner
Ære være plankebyen!
Fredd
Ære være plankebyen!
Opprinnelig postet av kjell
Hvorfor skal vi på død og liv slå så mye langt?
Satt akkurat å tenkte på det. Vi vinner jo ikke en eneste duell i angrep. Mister ballen hver eneste gang vi slår langt.
Fredd
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Kampbillett 120 kroner
Ære være plankebyen!
Fredd
Opprinnelig postet av FFK1903
Rami var vel ikke helt patent på 2-0?
Det er ikke Rami som skal ta han. Dette er nesten identisk med første målet. Markeringssvikt igjen. Er ikke dette det Bertie skal passe på ??
Opprinnelig postet av kjell
Ehh? Seriøst? Nok en brøler! 4 kampen på rad...
Bare så du vet det, sørlie har stått de tre forrige kampene.. siden rami har vært ute med skada... er fortvila jeg nå... tror vi kan glemme topp 7... vi har hatt gode kamper i vinter, men de siste har ikke vært så bra
Opprinnelig postet av FFK1903
Rami var vel ikke helt patent på 2-0?
Det er ikke Rami som skal ta han. Dette er nesten identisk med første målet. Markeringssvikt igjen. Er ikke dette det Bertie skal passe på ??
Rami står på halvdistanse. Greit nok at det er dårlig markering, men Rami har ingenting å gjøre der ute. Med mindre han tar ballen da.
Ellers vinner vi knapt en 2.ball. Godt det ikke er seriestart før neste uke, for sånt spill holder ikke mot Brann.
Fredd
Fredd
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Ham-Kam klart best. Jeg mener at midtbanen sviktet. Det var de som var dårlig. Nå er jeg skuffet.
Det er midtbanen som er det dårlige punktet våres, uansett hva KTE sier. Sånn var det i hele fjor også. Midtbanen skal være limet mellom angrep og forsvar, og dette limet holder ikke mål.
Treningskamp er treningskamp, men FFK mangler fortsatt folk i alle ledd på banen.
Hevder fortsatt FFk er avhengig av at Rami storspiller og unggutta slår til, ellers..............neglebiting i år også.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Kampen på onsdag er avlyst. Ytterst merkelig at ikke Eggen har fått det med seg!
Snakka akkurat om kampen på radion nå
Mener at Martin og Tarik kommer til å slite i år, de er rett og slett for dårlige.
Når Brann i tillegg får en etterlengtet opptur gjennom å vinne mot Molde blir det altfor, altfor spennende dager frem til 10. april...
Fuh! Fuh! Fuh!
Opprinnelig postet av JH382
Kampen på onsdag er avlyst. Ytterst merkelig at ikke Eggen har fått det med seg!
Snakka akkurat om kampen på radion nå
Ja, det er det jeg vil frem til. Kampen er avlyst, men Eggen snakker likevel om at det er ny kamp på onsdag. Det samme med Bergstrøm.
Har vi skaffet ny motstander?
nei da dem snakket da jeg hørte han sa oslo øst i oslo.. altså den kampen som er avlyst
Ja, det er det jeg vil frem til. Kampen er avlyst, men Eggen snakker likevel om at det er ny kamp på onsdag. Det samme med Bergstrøm.
Har vi skaffet ny motstander?
Kampbillett 120 kroner
Vin og blomster på bordet...
Opprinnelig postet av Slabbedasken
Manglerud/ Star FK på Onsdag jo. Eller er det den som er avlyst?
Er vel den som er avlyst ja, på grunn av dårlig baneforhold. Skulle nesten tro dem hadde glemt å informert FFK om dette...
Kampbillett 120 kroner
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Æsj, blir helt vippa av pinnen og ute av balanse av dette her jo. Den gode følelsen svinner hen.
Vin og blomster på bordet...
Her er to treningskamper, hvor vi også har slitt med sjansene våres
- I dag skaper vi 4-5 sjanser alene med keeper bare i andreomgang. Vi er der vi skal være, og har flere på vei tilbake fra skader. Selv er jeg et par kamper fra kampform, og jeg håper i hvert fall at vi kommer blant de åtte beste.
Ettermiddagens kamp burde østfoldingene vunnet stort. Sjansene florerte i siste halvdel av andreomgang, men først på overtid kom seiersmålet ved Martin Wiig.
Utover i omgangen kom FFK mer med i spillet og både Mihàly Tóth og Simen Brenne burde scoret.
Ny glød etter pause
Etter sidebytte fremsto FFK med en helt annen glød.
– Vi ble mer aggressive og presset Elfsborg over på defensiven. Jeg telte til 8-2 i sjanser i vår favør, så jeg føler vi vant fortjent, sier Eggen.
Aldri truet
Etter at Michael Røn hadde gitt FFK ledelsen, fikk innbytter Tarik Elyounoussi to store sjanser til å punktere matchen. Han misset på begge, men FFKs ledelse var likevel aldri truet.
Elfsborg
Var ikke mye å skryte av, å jeg var der. Ramberg var god , men Brenne og Bjørkøy var ikke noe særlig.
Fredrikstad var vel to-tre ganger alene med keeper uten å score også.
Ellers var det dårlig at det ikke var Flere FFK supportere der.
FFK supporter fra hovedstaden
Dette var ikke av den gode sorten!!! Men er evig optimist
Kanskje de burde ta seg en tur på Sunnaas igjen, kan nesten virke som det er en stund
siden de så Dagfinn sist i hvertfall utifra spillet
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvor er det blitt av samholdet og at spillerne skulle spille for Dagfinn Enerly.vel den kommentaren der syns jeg ikke passet seg.. det er vel ikke derfor dem tapte at det var lenge siden eller at dem ikke spilte for dadfinn... det var en tabbe fra keeperen som førte til mål nr 2 og en forsvarsfeil.. hjelper nok ikke det at dem hadde besøkt enerly. Det vi kan prise oss for er at det ikke ble utdelt noen peong i denne kampen og at eggen har en jobb og gjøre... nei vi for håpe eggen gjør det rette føre brann kommer ellers taper vi stort.. vi kunne med litt mere flaks selv ledet 2-0 til pause så noe posetift var det, men klart det var noe som ikke var så bra...
Kanskje de burde ta seg en tur på Sunnaas igjen, kan nesten virke som det er en stund
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvor er det blitt av samholdet og at spillerne skulle spille for Dagfinn Enerly.vel den kommentaren der syns jeg ikke passet seg.. det er vel ikke derfor dem tapte at det var lenge siden eller at dem ikke spilte for dadfinn... det var en tabbe fra keeperen som førte til mål nr 2 og en forsvarsfeil.. hjelper nok ikke det at dem hadde besøkt enerly. Det vi kan prise oss for er at det ikke ble utdelt noen peong i denne kampen og at eggen har en jobb og gjøre... nei vi for håpe eggen gjør det rette føre brann kommer ellers taper vi stort.. vi kunne med litt mere flaks selv ledet 2-0 til pause så noe posetift var det, men klart det var noe som ikke var så bra...
Jeg var selv på kampen, og selv om det var mye dårlig og det var bedrøvelig å tape nå igjen, så får vi trøste oss med at en dårlig generalprøve gir en god premiere.
Men faktum var at FFK var mye bedre en Ham-Kam i store deler av 1. omgang og burde ledet med flere mål, men man må jo score mål for å vinne kamper.
Men jeg sto ihvertfall på tribunen etter 1. omgang med den følelsen at denne kampen kan vi da ihvertfall ikke tape.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
hadde samme følese jeg også bare jeg så den dirrekte på web
Jeg var selv på kampen, og selv om det var mye dårlig og det var bedrøvelig å tape nå igjen, så får vi trøste oss med at en dårlig generalprøve gir en god premiere.
Men faktum var at FFK var mye bedre en Ham-Kam i store deler av 1. omgang og burde ledet med flere mål, men man må jo score mål for å vinne kamper.
Men jeg sto ihvertfall på tribunen etter 1. omgang med den følelsen at denne kampen kan vi da ihvertfall ikke tape.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914