Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamma-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06

Lagt til: 02 apr 06, 21:57
Manglerud/ Star FK på Onsdag jo. Eller er det den som er avlyst?

---------------------------

Vin og blomster på bordet...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 02 apr 06, 22:00
Opprinnelig postet av Slabbedasken
Manglerud/ Star FK på Onsdag jo. Eller er det den som er avlyst?

Er vel den som er avlyst ja, på grunn av dårlig baneforhold. Skulle nesten tro dem hadde glemt å informert FFK om dette...

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 02 apr 06, 22:11
Synes et er litt urovekkende med tap idag og de siste treningskampene, men jeg har alltid lært og hørt at en god premiere forutsetter at det er en dårlig generalprøve, så sånn sett bekymrer jeg meg ikke. Seier over brann, så taper vi kanskje mot viking men i TL kampen mot hamar i 3 serierunde tar vi en herlig revansje! Ta det med ro folkens, blir 6 plass i år!!!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06

Lagt til: 02 apr 06, 22:17

Æsj, blir helt vippa av pinnen og ute av balanse av dette her jo.  Den gode følelsen svinner hen.

Vin og blomster på bordet...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 02 apr 06, 22:53

Her er to treningskamper, hvor vi også har slitt med sjansene våres

- I dag skaper vi 4-5 sjanser alene med keeper bare i andreomgang. Vi er der vi skal være, og har flere på vei tilbake fra skader. Selv er jeg et par kamper fra kampform, og jeg håper i hvert fall at vi kommer blant de åtte beste.

Ettermiddagens kamp burde østfoldingene vunnet stort. Sjansene florerte i siste halvdel av andreomgang, men først på overtid kom seiersmålet ved Martin Wiig.

Molde

Utover i omgangen kom FFK mer med i spillet og både Mihàly Tóth og Simen Brenne burde scoret.

Ny glød etter pause

Etter sidebytte fremsto FFK med en helt annen glød.
– Vi ble mer aggressive og presset Elfsborg over på defensiven. Jeg telte til 8-2 i sjanser i vår favør, så jeg føler vi vant fortjent, sier Eggen.

Aldri truet

Etter at Michael Røn hadde gitt FFK ledelsen, fikk innbytter Tarik Elyounoussi to store sjanser til å punktere matchen. Han misset på begge, men FFKs ledelse var likevel aldri truet.

Elfsborg

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 02 apr 06, 22:53

Var ikke mye å skryte av, å jeg var der. Ramberg var god , men Brenne og Bjørkøy var ikke noe særlig.
Fredrikstad var vel to-tre ganger alene med keeper uten å score også.

Ellers var det dårlig at det ikke var Flere FFK supportere der.

FFK supporter fra hovedstaden

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 02 apr 06, 23:44

Dette var ikke av den gode sorten!!! Men er evig optimist

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 03 apr 06, 00:02
Hvor er det blitt av samholdet og at spillerne skulle spille for Dagfinn Enerly.
Kanskje de burde ta seg en tur på Sunnaas igjen, kan nesten virke som det er en stund
siden de så Dagfinn sist i hvertfall utifra spillet

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 03 apr 06, 00:31
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvor er det blitt av samholdet og at spillerne skulle spille for Dagfinn Enerly.
Kanskje de burde ta seg en tur på Sunnaas igjen, kan nesten virke som det er en stund
vel den kommentaren der syns jeg ikke passet seg.. det er vel ikke derfor dem tapte at det var lenge siden eller at dem ikke spilte for dadfinn... det var en tabbe fra keeperen som førte til mål nr 2 og en forsvarsfeil.. hjelper nok ikke det at dem hadde besøkt enerly. Det vi kan prise oss for er at det ikke ble utdelt noen peong i denne kampen og at eggen har en jobb og gjøre... nei vi for håpe eggen gjør det rette føre brann kommer ellers taper vi stort.. vi kunne med litt mere flaks selv ledet 2-0 til pause så noe posetift var det, men klart det var noe som ikke var så bra...

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 03 apr 06, 11:11
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Patrioten
vel den kommentaren der syns jeg ikke passet seg.. det er vel ikke derfor dem tapte at det var lenge siden eller at dem ikke spilte for dadfinn... det var en tabbe fra keeperen som førte til mål nr 2 og en forsvarsfeil.. hjelper nok ikke det at dem hadde besøkt enerly. Det vi kan prise oss for er at det ikke ble utdelt noen peong i denne kampen og at eggen har en jobb og gjøre... nei vi for håpe eggen gjør det rette føre brann kommer ellers taper vi stort.. vi kunne med litt mere flaks selv ledet 2-0 til pause så noe posetift var det, men klart det var noe som ikke var så bra...

Jeg var selv på kampen, og selv om det var mye dårlig og det var bedrøvelig å tape nå igjen, så får vi trøste oss med at en dårlig generalprøve gir en god premiere.
Men faktum var at FFK var mye bedre en Ham-Kam i store deler av 1. omgang og burde ledet med flere mål, men man må jo score mål for å vinne kamper. 
Men jeg sto ihvertfall på tribunen etter 1. omgang med den følelsen at denne kampen kan vi da ihvertfall ikke tape.

FFK på toppen i 2006

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 03 apr 06, 11:29
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Jeg var selv på kampen, og selv om det var mye dårlig og det var bedrøvelig å tape nå igjen, så får vi trøste oss med at en dårlig generalprøve gir en god premiere.
Men faktum var at FFK var mye bedre en Ham-Kam i store deler av 1. omgang og burde ledet med flere mål, men man må jo score mål for å vinne kamper. 
Men jeg sto ihvertfall på tribunen etter 1. omgang med den følelsen at denne kampen kan vi da ihvertfall ikke tape.
hadde samme følese jeg også bare jeg så den dirrekte på web

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914