Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamma-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 02 apr 06, 19:46
Opprinnelig postet av kjell
Ehh? Seriøst? Nok en brøler! 4 kampen på rad...

Bare så du vet det, sørlie har stått de tre forrige kampene.. siden rami har vært ute med skada... er fortvila jeg nå... tror vi kan glemme topp 7... vi har hatt gode kamper i vinter, men de siste har ikke vært så bra

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 02 apr 06, 19:49
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av FFK1903
Rami var vel ikke helt patent på 2-0? 

Det er ikke Rami som skal ta han. Dette er nesten identisk med første målet. Markeringssvikt igjen. Er ikke dette det Bertie skal passe på ??

Rami står på halvdistanse. Greit nok at det er dårlig markering, men Rami har ingenting å gjøre der ute. Med mindre han tar ballen da. 

Ellers vinner vi knapt en 2.ball. Godt det ikke er seriestart før neste uke, for sånt spill holder ikke mot Brann.

Fredd

JH382

Juniorspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 02 apr 06, 19:49
Er jo lov å håpe at gattune skal klare det brukbart i serien i år, men det ser jo ikke akkurat så veldig lovende ut etter de siste treningskampene som har vært...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 02 apr 06, 19:51
FFK har jo gått helt opp i liminga. Huff og huff.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 02 apr 06, 19:52
Ham-Kam klart best. Jeg mener at midtbanen sviktet. Det var de som var dårlig. Nå er jeg skuffet.

Fredd

JH382

Juniorspiller

Lagt til: 02 apr 06, 19:53
Da var den "morroa" over. Var vel den siste kampen før seriestart det. Ikke akkurat noe positivt detta nei !

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 02 apr 06, 19:54
Ingen god kamp. Jeg mener vi bør gå over til 4-4-2 igjen nå. Et system vi er vant med og spillerne passer inn i. Ingen lyspunkter heller i dag

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 02 apr 06, 19:54
Nei, får håpe døm skjerper seg til uka. Rakk ikke å se mer enn det siste kvarteret, men hvis spillet var sånn nogenlunde likt det jeg så, så var det ikke mye å rope hurra for :/

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 02 apr 06, 19:55
Opprinnelig postet av Fredd
Ham-Kam klart best. Jeg mener at midtbanen sviktet. Det var de som var dårlig. Nå er jeg skuffet.

Det er midtbanen som er det dårlige punktet våres, uansett hva KTE sier. Sånn var det i hele fjor også. Midtbanen skal være limet mellom angrep og forsvar, og dette limet holder ikke mål.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 02 apr 06, 19:55
Dette var alt  for dårlig av flere.. den jeg minst likte denne kampen var brenne.. terningkast 1 skal han få

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 02 apr 06, 20:00

Treningskamp er treningskamp, men FFK mangler fortsatt folk i alle ledd på banen.
Hevder fortsatt FFk er avhengig av at Rami storspiller og unggutta slår til, ellers..............neglebiting i år også.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

JH382

Juniorspiller

Lagt til: 02 apr 06, 20:03
Vi får se hvordan det går til onsdagen...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 02 apr 06, 20:04
Kampen på onsdag er avlyst. Ytterst merkelig at ikke Eggen har fått det med seg!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

JH382

Juniorspiller

Lagt til: 02 apr 06, 20:05
Opprinnelig postet av Costanza
Kampen på onsdag er avlyst. Ytterst merkelig at ikke Eggen har fått det med seg!

Snakka akkurat om kampen på radion nå

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 02 apr 06, 20:37
Vi sliter ikke bare på midtbanen, vi kunne avgjort kampen de første 20.minuttene, men så lenge vi ikke klarer å score på sjansene våres går det dritt.

Mener at Martin og Tarik kommer til å slite i år, de er rett og slett for dårlige.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 02 apr 06, 20:38
fy faen så tragisk   får håpe gutta får mer glød foran 10 000 hjemmefans. dessuten snur det fort i fotball. to seire og plutselig kan vi være der vi skal være... hvem vet.. (men ikke bra i hele tatt dette:( )

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 02 apr 06, 20:57
Jeg fikk ikke sett kampen på webTV (gratis i dag), men resultatet er til å grine av. Helt til i dag har jeg hatt klokkertru på Guttæne, men nå må jeg innrømme at jeg er blitt skeptisk.

Når Brann i tillegg får en etterlengtet opptur gjennom å vinne mot Molde blir det altfor, altfor spennende dager frem til 10. april... 

Fuh! Fuh! Fuh!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 02 apr 06, 21:41
Opprinnelig postet av JH382

Snakka akkurat om kampen på radion nå

Ja, det er det jeg vil frem til. Kampen er avlyst, men Eggen snakker likevel om at det er ny kamp på onsdag. Det samme med Bergstrøm.

Har vi skaffet ny motstander?

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 02 apr 06, 21:53

Ja, det er det jeg vil frem til. Kampen er avlyst, men Eggen snakker likevel om at det er ny kamp på onsdag. Det samme med Bergstrøm.

Har vi skaffet ny motstander?
nei da dem snakket da jeg hørte han sa oslo øst i oslo.. altså den kampen som er avlyst

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 02 apr 06, 21:56
Endret: 02 apr 06, 21:57
Vi får bare håpe at en dårlig generalprøve gir en god premiere. Og det motsatte for Brann som jo vant 3-2 over Molde i dag.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914