Kamma-FFK
Opprinnelig postet av kjell
Ehh? Seriøst? Nok en brøler! 4 kampen på rad...
Bare så du vet det, sørlie har stått de tre forrige kampene.. siden rami har vært ute med skada... er fortvila jeg nå... tror vi kan glemme topp 7... vi har hatt gode kamper i vinter, men de siste har ikke vært så bra
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av FFK1903
Rami var vel ikke helt patent på 2-0?
Det er ikke Rami som skal ta han. Dette er nesten identisk med første målet. Markeringssvikt igjen. Er ikke dette det Bertie skal passe på ??
Rami står på halvdistanse. Greit nok at det er dårlig markering, men Rami har ingenting å gjøre der ute. Med mindre han tar ballen da.
Ellers vinner vi knapt en 2.ball. Godt det ikke er seriestart før neste uke, for sånt spill holder ikke mot Brann.
Fredd
Fredd
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Opprinnelig postet av Fredd
Ham-Kam klart best. Jeg mener at midtbanen sviktet. Det var de som var dårlig. Nå er jeg skuffet.
Det er midtbanen som er det dårlige punktet våres, uansett hva KTE sier. Sånn var det i hele fjor også. Midtbanen skal være limet mellom angrep og forsvar, og dette limet holder ikke mål.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Treningskamp er treningskamp, men FFK mangler fortsatt folk i alle ledd på banen.
Hevder fortsatt FFk er avhengig av at Rami storspiller og unggutta slår til, ellers..............neglebiting i år også.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Kampen på onsdag er avlyst. Ytterst merkelig at ikke Eggen har fått det med seg!
Snakka akkurat om kampen på radion nå
Mener at Martin og Tarik kommer til å slite i år, de er rett og slett for dårlige.
Når Brann i tillegg får en etterlengtet opptur gjennom å vinne mot Molde blir det altfor, altfor spennende dager frem til 10. april...
Fuh! Fuh! Fuh!
Opprinnelig postet av JH382
Kampen på onsdag er avlyst. Ytterst merkelig at ikke Eggen har fått det med seg!
Snakka akkurat om kampen på radion nå
Ja, det er det jeg vil frem til. Kampen er avlyst, men Eggen snakker likevel om at det er ny kamp på onsdag. Det samme med Bergstrøm.
Har vi skaffet ny motstander?
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
nei da dem snakket da jeg hørte han sa oslo øst i oslo.. altså den kampen som er avlyst
Ja, det er det jeg vil frem til. Kampen er avlyst, men Eggen snakker likevel om at det er ny kamp på onsdag. Det samme med Bergstrøm.
Har vi skaffet ny motstander?
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914