Husk meg
Brukernavn
Passord

Norge

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 259

Lagt til: 10 sep 03, 21:13
Fyfaen Norge har tur, danskene scora langt på overtid.

---------------------------

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 10 sep 03, 21:43
Hehe... Vi klarer jo ikke gjøre jobben selv ;)

Men veien er enda lang da, Norge slår sikkert Luxemburg (?) men danskene kommer til å få det tøft i bosnia.

Og hvis alt skulle klaffe og vi kommer til kvalik sak, det er ikke mange dårlige lag vi kan trekke der akkurat , eller ?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 10 sep 03, 22:07
Og i forrige EM hadde Norge minst like mye utur da Spania sendte oss ut av sluttspillet ca 5 min på overtid. Ting jevner seg ut over tid.

Håper landslaget kan få en ny giv nå, og selv om jeg ikke har sansen for Semb og hans fotballfilosofi så unner jeg ham likevel en fin avslutning på karrieren som landslagstrener. Den fyren har fått sinnsykt mye pepper. Men mest av alt håper jeg at Norge kommer til EM fordi jeg er norsk og ønsker at vi skal gjøre det bra.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 10 sep 03, 22:12
Endret: 10 sep 03, 22:13
Ønsker som Constanza over her at Semb får en verdig avsluttning på sitt trenerembete... Den mannen har fått unødvendig masse pepper i media og blant forståsegpåere...

Håper heller at spillerne tar seg selv i balletaska og bruker de neste kampene til å bevise at de fortjener den æren det er å spille med flagget på brystet

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 10 sep 03, 22:23
Hvorfor skal Semb få en "verdig" avslutning på et "embete"? Landslaget mister selvtillit og vinnervilje for hver kamp som spilles. Jeg velger å ta hensyn til laget fremfor en trener. Er det virkelig spillerne som må ta seg et tak? Mot Portugal var det flere som prøvde å ta i et tak, men valg av spillestil ødela enhver sjanse til å gå på mål. Flo ensom på topp? Det funker ikke. Bosnia-kampen markerte bare det endelige bunnnivået et tidligere optimistisk landslag har sunket til.

www.sparksemb.com

---------------------------

Any given sunday


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 10 sep 03, 22:29
Endret: 10 sep 03, 22:49
Opprinnelig postet av Krumtapp
Hvorfor skal Semb få en "verdig" avslutning på et "embete"? Landslaget mister selvtillit og vinnervilje for hver kamp som spilles. Jeg velger å ta hensyn til laget fremfor en trener. Er det virkelig spillerne som må ta seg et tak? Mot Portugal var det flere som prøvde å ta i et tak, men valg av spillestil ødela enhver sjanse til å gå på mål. Flo ensom på topp? Det funker ikke. Bosnia-kampen markerte bare det endelige bunnnivået et tidligere optimistisk landslag har sunket til.

www.sparksemb.com



Patetisk og rett og slett barnslig... men for all del, du skal ha for forsøket, du prøver i det minste å være saklig og løsningsorientert :rolleyes:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 10 sep 03, 22:47
Kan vel være enige om at Norge ikke taper noe på å delta i et EM-sluttspill? Det er klart at noe må skje med landslaget for at vi skal ha mulighet til å henge med der, først og fremst må vi jo klare å komme oss dit.. Uansett er det vel ingen grunn til å være så negative som mange er.. Landslaget er nede nå, men jeg har troa på at det kan reise seg.. Ja, faktisk, jeg har det.. Helt seriøst..

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Hællæ

Knøttespiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 30

Lagt til: 10 sep 03, 22:52
Satt ved 6 planker på Ullevål i dag!!

---------------------------

Med Moss til tippeligaen 2005


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 10 sep 03, 22:53
EM er uansett en læringsprosess for spillere og landslag av uvurderlig karakter. Selvsagt vil vi være med der - med eller uten Semb ved roret.

Hællæ: Og mot Skottland havnet jeg like bak en gjeng mossinger om jeg ikke tar feil. Skimtet hvertfall en viss hjælm :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 11 sep 03, 00:10
Det er veldig kjedelig å se på landslaget spille fotball, det mener iallefall jeg.
Hadde de virkelig prøvd å satse fremover hadde det vært greit om de hadde tapt, men når man forsvarer seg ihjel og i tillegg taper, DA blir det tragisk.

Men noen mener jo laget ikke klarer annet enn å slå langt å håpe på det beste, mulig det er sant. :eek:

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 11 sep 03, 03:18
holters du er inne på nett og syter dobbelmoral??????????

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 11 sep 03, 03:44
Holters har ikke et eneste innlegg i denne tråden. Hva er det du babler om, jonny28? Setningen din gir for øvrig ingen mening.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 12 sep 03, 01:28
Greit nok at jeg har fingerne mine bort i mye rart, men jeg kan da ikke få skylden for alt som er. Hva er det du egentlig snakker om jonny24? Jeg har drevet med skole og fester de siste dagene.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340