Husk meg
Brukernavn
Passord

Markus Ringberg!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 8 sider Alle

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 02 apr 06, 00:28
Tar ett trenerkurs, og satser på å bli trener sammen med Lisleby trener Tor Trondsen når karrieren er slutt... Samtidig har han gått ned 6 kilo, og har trent hardt i vinter...
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060402/FFK/104020031/1017

Lykke til i Ham - Kam Ringberg 

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 apr 06, 11:33
Opprinnelig postet av SirLion
Tar ett trenerkurs, og satser på å bli trener sammen med Lisleby trener Tor Trondsen når karrieren er slutt... Samtidig har han gått ned 6 kilo, og har trent hardt i vinter...
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060402/FFK/104020031/1017

Lykke til i Ham - Kam Ringberg 


Det med å være trener sammen med Tor var med et smil rundt munnen, så det tar jeg ikke seriøst.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 apr 06, 13:34
Endret: 02 apr 06, 13:34

Markus Ringberg kom inn i Kammatroppen i fjor sommer, det gjorde sitt til at vi ikke rykka ned etter fjorårets sesong. Nå begynner han å bli klar til årets sesong, og han har aldri vært bedre forberedt.



Markus kom opp i en veldig vanskelig situasjon i fjor sommer. Han hadde vært i FFK i tre og en halv sesong, som toppscorer, kaptein og hele Fredrikstads folkehelt. Så snudde situasjonen seg ganske kjapt, han kom ikke overens med trener`n, og ble skjøvet ut i kulda. Familien hadde akkurat kjøpt seg hus, og stortrivdes i Fredrikstad, men ble altså nesten tvunget til å flytte på seg. Da kom heldigvis Ham-Kam på banen. "Ja, det var godt at Ham-Kam og Ståle kom til meg. Jeg følte at Ham-Kam virkelig ville ha meg, og det var en bra følelse", sier Ringberg. Nå bor Markus på Hjellum sammen med kona Elin og barna Elliot (8 mnd.) og Miranda (3 og et halvt).

"Jeg har aldri vært bedre trent enn jeg er nå, og håper jeg kan gjøre min beste Tippeligasesong", sier svensken. I Kamma trenes det hardere og mere enn i FFK, og han har derfor følt seg litt tung i kroppen den siste tiden. Men Markus er overbevist om at treningen har gjort godt, og at kroppen kommer til å bli bra i tiden som kommer. Vi fikk se at han og Espen Olsen spilte bra sammen på høstsesongen i fjor, Markus har stor tro på at de skal få til spillet også i den kommende sesongen. "Espen og jeg trives veldig godt sammen, vi komplementerer hverandre på en fin måte. I tillegg har vi Andy som har fantastiske egenskaper, og kan avgjøre matcher alene, på sine gode dager", sier Markus. Han er ikke opptatt av at han skal lage mål, men han er veldig innstilt på å gjøre en god jobb for laget. "Det er ikke viktig for meg å score, klarer jeg å vinne en duell som gjør at en annen Kammaspiller kan score, er det helt perfekt", sier han.

Markus har trua på at årets Kammalag kan klare en plass rundt midten av tabellen."Noe topplag blir vi nok ikke, stallen er nok litt for tynn til det, men vi skal heller ikke havne i noen nedrykksstrid", mener han. Skal Kamma unngå det, mener Markus at bunnivået må høynes i forhold til i fjor. "Ja, i fjor var vi forferdelig dårlig på våre mindre gode dager, f. eks. Hønefossmatchen, det må lukes bort", sier Markus. I tillegg må det offensive spillet komme på plass. Ham-Kam har ikke trent veldig mye på sitt offensive spill, men det skal selvfølgelig gjøres før seriespillet drar i gang. Treningsforholdene på Hamar er Markus fonøyd med. Han var vant til å trene innendørs, men synes forholdene på Børstad har vært gode i vinter. "Der har Rune gjort en helt fantastisk jobb. Det har jo kommet vannvittige mengder med snø i vinter, men bana har alltid vært i perfekt stand", sier Markus.

Kamma har mistet veldig mange spillere etter fjorårssesongen, Markus synes det var ekstra trist at Kenneth Dokken valgte å forlate oss. "Kenneth er en undervurdert fotballspiller, og en utrolig flott fyr, så det var absolutt leit", sier han. Han håper at vi kan få inn et par spillere før sesongstart, ellers synes han det ser bra ut. "Det er aldri bra å miste så mange som vi har gjort, men vi har også fått inn gode folk", sier han. Ringberg mener at Tommy Øren kommer til å gjøre en kjempejobb for oss. Når det gjelder vår finske midtstopper, Juha, mener Markus at han er stabilt god hele veien og gjør svært få feil, men at kan få opp litt mere "fandenivoldskhet". I tillegg har Rune Buer kommet inn som en "ny" spiller, med enorm løpskapasitet. Han har også stor tro på at Ramiro kommer til å gjøre en knallsesong på venstreback, og at Olsen blir toppscorer. "Ja, han kommer til å gjøre veldig mange mål, hvis jeg får spilt han frem godt nok", sier Markus med et smil.

Markus Ringberg var en enorm folkehelt i Fredrikstad, og hadde en høy stjerne i byen. Han fikk en utrolig bra støtte av FFKsupporterne hele veien, han synes likevel at BriskebyBanden er veldig bra, og at støtten vi gir laget, er veldig viktig. "Det var flere folk i Fredrikstad, men dere lager mere liv på matchene, spesielt på bortebane. Det er utrolig imponerende at dere kjører i timesvis for å støtte oss, det er helt herlig", sier han. Han mener videre at det er utrolig viktig for klubben å ha supportere som virkelig brenner for laget sitt, og det er tydelig at vi har det i Ham-Kam. "I tillegg til at dere gir laget en veldig viktig støtte, synes jeg at det er veldig mye hyggelige folk i BriskebyBanden, det er bra", sier den sympatiske svensken.

Mange Banditter slo i hjel lange busstimer under fjorårssesongen med å spille Texas Holdem poker. Det spilles også mye i Kammamiljøet, og Markus er ikke vanskelig å få med på spilling. Han anser seg selv for å være en habil spiller, men at det går litt opp og ned. På spørsmål om hvem som er den beste pokerspilleren blant gutta, bruker han ikke lang tid på å komme med svaret. "Haug er en veldig kynisk og dyktig pokerspiller, han er nok den beste. Men det viktigste er at du får med at Olsen er den dårligste!", flirer Markus.

PS! BriskebyBanden.com møtte Fredrikstad Blads journalist Vidar Henriksen her på La Manga. Han har fulgt FFK veldig tett de siste fem åra og hadde bare godord å komme med angående Ringberg. Han mente at å miste Ringberg var det største spilertapet for FFK noensinne, både på og utenfor fotballbana. FFK har absolutt ikke klart å erstatte Markus, og det er også en nesten umulig oppgave, mente han.

Hvis dere leser 3 siste avsnitt, så har jeg mistet all sympati for Ringberg. Han synes BriskebyBanden er bedre enn Plankehaugen. Jaggu sa jeg smør. Dra til helvete med deg Markus.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 apr 06, 13:43
Det er han jo programforpliktet til å si, Haugen.

PS! Neste gang bør du først i innlegget linke til eller forklare hvor du henter teksten fra. Det er faktisk i strid med regler å kopiere tekst uten å oppgi hvor det er hentet fra.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 apr 06, 13:51
Opprinnelig postet av Costanza
Det er han jo programforpliktet til å si, Haugen.

PS! Neste gang bør du først i innlegget linke til eller forklare hvor du henter teksten fra. Det er faktisk i strid med regler å kopiere tekst uten å oppgi hvor det er hentet fra.


Dette er hentet fra.

http://www.briskebybanden.com/modules.php?name=News&file=article&sid=503

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 02 apr 06, 14:04
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvis dere leser 3 siste avsnitt, så har jeg mistet all sympati for Ringberg. Han synes BriskebyBanden er bedre enn Plankehaugen. Jaggu sa jeg smør. Dra til helvete med deg Markus.




Hadde tatt seg ut om han hadde sagt noe annet.
"Plankehaugen var mye bedre enn dere"
Hadde han blitt populær vettu!

Alle vet hva han innerst inne mener da, det er rart sånnt, likevel blir man fornøyd med å høre det man vil høre.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 apr 06, 14:46
Opprinnelig postet av bjorn
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvis dere leser 3 siste avsnitt, så har jeg mistet all sympati for Ringberg. Han synes BriskebyBanden er bedre enn Plankehaugen. Jaggu sa jeg smør. Dra til helvete med deg Markus.




Hadde tatt seg ut om han hadde sagt noe annet.
"Plankehaugen var mye bedre enn dere"
Hadde han blitt populær vettu!

Alle vet hva han innerst inne mener da, det er rart sånnt, likevel blir man fornøyd med å høre det man vil høre.


Han kunne bare latt være å nevne det.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 apr 06, 15:09
Endret: 02 apr 06, 15:13
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Han kunne bare latt være å nevne det.


Arg... Er det noe å henge seg opp i? På det han sa høres det mer ut som han fikk spørsmål om dette, fremfor at han ut av ingenting begynte å snakke om det. De som skriver artiklene gjør jo disse om til å virke best i Hamkams øyne også...

Hvis Hamkam-skribenten spurte: Hva syns du om Briskebybanen i forhold tilPlankehaugen, er det jo ikke usannsynlig at han svarte:

"Det var flere folk i Fredrikstad, men dere lager mere liv på matchene, spesielt på bortebane. Det er utrolig imponerende at dere kjører i timesvis for å støtte oss, det er helt herlig"

Slik han begynner setningen er det jo klart han svarer på et spørsmål og ikke ut av det blå begynner å snakke om det.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 apr 06, 15:23
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Han kunne bare latt være å nevne det.


Arg... Er det noe å henge seg opp i? På det han sa høres det mer ut som han fikk spørsmål om dette, fremfor at han ut av ingenting begynte å snakke om det. De som skriver artiklene gjør jo disse om til å virke best i Hamkams øyne også...

Hvis Hamkam-skribenten spurte: Hva syns du om Briskebybanen i forhold tilPlankehaugen, er det jo ikke usannsynlig at han svarte:

"Det var flere folk i Fredrikstad, men dere lager mere liv på matchene, spesielt på bortebane. Det er utrolig imponerende at dere kjører i timesvis for å støtte oss, det er helt herlig"

Slik han begynner setningen er det jo klart han svarer på et spørsmål og ikke ut av det blå begynner å snakke om det.


Det er jo enkelte som forherliger Ringberg her inne ( som aldri glemmern ). Disse har bare godt av å få et sleivspark.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 02 apr 06, 16:21
Jeg glemmern nok aldri, men han er ikke i FFK mer, han er i Ham Kam og jeg kan ikke gjøre noe med det!
Er alikevel 100% ffkpatriot,og er fornøyd med den stallen vi har nå, og håper på en fin fin sesong med ffk
Historie er historie

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 apr 06, 16:27
skal bli deilig å bue ut markus fra stadion når kamma kommer på besøk til oss... nå er markus en fiende og dette har jeg gledet med til

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 apr 06, 16:41
Opprinnelig postet av keiko99
skal bli deilig å bue ut markus fra stadion når kamma kommer på besøk til oss... nå er markus en fiende og dette har jeg gledet med til


Da regner jeg med du gjør det samme om Drillo viser seg på stadion også Keiko. Han er jo tross alt ansatt hos fienden han også nå.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 02 apr 06, 16:47
Opprinnelig postet av keiko99
skal bli deilig å bue ut markus fra stadion når kamma kommer på besøk til oss... nå er markus en fiende og dette har jeg gledet med til



Du får ikke min hjelp

---------------------------

Svensk Magi


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 apr 06, 16:55
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av keiko99
skal bli deilig å bue ut markus fra stadion når kamma kommer på besøk til oss... nå er markus en fiende og dette har jeg gledet med til


Da regner jeg med du gjør det samme om Drillo viser seg på stadion også Keiko. Han er jo tross alt ansatt hos fienden han også nå.
det 1 året markus gikk fra FFK så sang vi for han FFK1903 så om drillo kommer på stadion i 2007 så kan jeg gjøre det.. kommer han med VIF dette året må han hylles slik som markus ble

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 apr 06, 16:56
Opprinnelig postet av Guillermo
Opprinnelig postet av keiko99
skal bli deilig å bue ut markus fra stadion når kamma kommer på besøk til oss... nå er markus en fiende og dette har jeg gledet med til



Du får ikke min hjelp
tenher ikke din hjelp... klarer dette utmerket selv... så hører du en på PH som buer mot ringberg skal du ikke se bort fra at det er meg...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 apr 06, 17:06
Endret: 02 apr 06, 17:07
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Guillermo
Opprinnelig postet av keiko99
skal bli deilig å bue ut markus fra stadion når kamma kommer på besøk til oss... nå er markus en fiende og dette har jeg gledet med til



Du får ikke min hjelp
tenher ikke din hjelp... klarer dette utmerket selv... så hører du en på PH som buer mot ringberg skal du ikke se bort fra at det er meg...


Jeg kan hjelpe deg jeg keiko99. Han er en av fienden nå, og ikke en vi skal holde av.
Han har fått sin hyllest, og det er det slutt på fra min side.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 apr 06, 17:15
Opprinnelig postet av keiko99
det 1 året markus gikk fra FFK så sang vi for han FFK1903 så om drillo kommer på stadion i 2007 så kan jeg gjøre det.. kommer han med VIF dette året må han hylles slik som markus ble


Vet ikke helt hva jeg gleder meg mest til neste år... Ny stadion eller du buet ut Drillo.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 apr 06, 17:34
Bra Rune.. jeg vet  du har en bra stemme også...   Vi lager nok liv og spettakkel mot Ringberg vi

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 apr 06, 17:35
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av keiko99
det 1 året markus gikk fra FFK så sang vi for han FFK1903 så om drillo kommer på stadion i 2007 så kan jeg gjøre det.. kommer han med VIF dette året må han hylles slik som markus ble


Vet ikke helt hva jeg gleder meg mest til neste år... Ny stadion eller du buet ut Drillo.
gleder meg til ny stadio jeg å men dette var ikke evne her da

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 02 apr 06, 19:03
Jeg kommer aldri til å bue for Markus Ringberg. Jeg kommer til å klappe høflig for han hver gang han står på andre siden. jeg assosierer den kællen med noe helt spesielt, og vil i mine øyne alltid være fredrikstad-gutt.

Greit at dere ikke vil hylle han noe mer, men å bue han ut er latterlig!

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 apr 06, 19:18
Jeg kommer til å være mot han som jeg er mot alle andre spillere .

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 apr 06, 23:21
Markus Ringberg er den viktigeste enkeltspilleren for at vi er tilbake i tippeligaen......... Å bue ut han er ganske repektløst, synes nå jeg.............. Og du Keiko, meningene og innleggene dine er ikke verdig en 4 åring.....

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 03 apr 06, 00:09
Opprinnelig postet av keiko99
skal bli deilig å bue ut markus fra stadion når kamma kommer på besøk til oss... nå er markus en fiende og dette har jeg gledet med til


Patetisk...

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 apr 06, 00:38
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Markus Ringberg er den viktigeste enkeltspilleren for at vi er tilbake i tippeligaen......... Å bue ut han er ganske repektløst, synes nå jeg.............. Og du Keiko, meningene og innleggene dine er ikke verdig en 4 åring.....
keiko99 svarer.. godt du mener det da, men husk at du selv også har inlegg som mange ganger er helt i natta... tilbake til Ringberg... jo da han hjalp oss osv, men han er ikke vår lenger og ergo fortjener han ikke noe fra oss... er han skadet etter som han ikke var med på laget i det hele tatt eller kansje grodås har sett at han har noen bedre en ringberg...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 apr 06, 01:08
Ringberg spilte ikke fordi han er syk.

Han var visst en av Ham-Kams beste spillere i fjor høst og ville nok helt sikkert spilt om han var kampklar.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 03 apr 06, 01:12
Keiko99 (er det 99 fordi du har blitt utesteng 99 ganger fra dette forumet på grunn av idiotiske postinger? Husker jo det var keiko, så keiko2....osv.)

Trodde det å være en supporter betydde at man støttet laget sitt. At du er så utrolig opptatt av å bue ut en som har betydd så mye for laget ditt som det Ringberg har gjort. det forstår jeg bare ikke. Men når alt ellers fra din kant ligger på barnehagenivå så er det vel ikke å regne med annet?

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 apr 06, 01:55
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Keiko99 (er det 99 fordi du har blitt utesteng 99 ganger fra dette forumet på grunn av idiotiske postinger? Husker jo det var keiko, så keiko2....osv.)

Trodde det å være en supporter betydde at man støttet laget sitt. At du er så utrolig opptatt av å bue ut en som har betydd så mye for laget ditt som det Ringberg har gjort. det forstår jeg bare ikke. Men når alt ellers fra din kant ligger på barnehagenivå så er det vel ikke å regne med annet?
Nei keiko99 er mitt domene og har ikke noe med det du sier og foresten det er heller ikke evne her, men nå vet du det.. Jo da jeg søtter laget FFK og gjør alt for å psyke ut motsandere selv om FFK skulle møtt manchetser united og Rooney sto der så hadde jeg gjort alt for at han ikke skulle prestert... Det kaller jeg å støtte mitt lag som er FFK.. hylle mine spillere

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 03 apr 06, 08:35

Ja, hylle dine spillere? Markus har gjort ting for oss som jeg alltid vil være takknemmelig for!

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 03 apr 06, 10:44
Opprinnelig postet av keiko99
...om FFK skulle møtt manchetser united og Rooney sto der så hadde jeg gjort alt for at han ikke skulle prestert... Det kaller jeg å støtte mitt lag som er FFK.. hylle mine spillere


Har Rooney spill på FFK? Har han scora brorparten av måla som har fått FFK opp 2 divisjoner? Eller hadde det absolutt ikke noe med saken å gjøre? 

Jeg skjønner at du ikke ser klubben i noe større perspektiv enn stallen pr. akkuratt nå og jeg synes det er tåpelig. Du kommer til å få mange hatobjekter opp gjennom åra, må være utrolig slitsomt...

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 apr 06, 11:33
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Opprinnelig postet av keiko99
...om FFK skulle møtt manchetser united og Rooney sto der så hadde jeg gjort alt for at han ikke skulle prestert... Det kaller jeg å støtte mitt lag som er FFK.. hylle mine spillere


Har Rooney spill på FFK? Har han scora brorparten av måla som har fått FFK opp 2 divisjoner? Eller hadde det absolutt ikke noe med saken å gjøre? 

Jeg skjønner at du ikke ser klubben i noe større perspektiv enn stallen pr. akkuratt nå og jeg synes det er tåpelig. Du kommer til å få mange hatobjekter opp gjennom åra, må være utrolig slitsomt...

Det var ett eksempel, men da støtter du vel odd også du da... for Olof Hvidén-Watson spiller der og han har vel vært i FFK også vel ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


firenis

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mar 06
Innlegg: 22

Lagt til: 03 apr 06, 11:47
Du kan ikke seriøst mene at du går rundt og virkelig "hater" (eller virkelig HATER??) spillere som har gått fra klubben en gang i tiden?

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 03 apr 06, 11:57
Endret: 03 apr 06, 11:57
Selv om vi fortsatt liker Ringberg, betyr ikke at vi liker Ham-Kam! Samme gjelder Watson.

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 apr 06, 12:28
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Opprinnelig postet av keiko99
...om FFK skulle møtt manchetser united og Rooney sto der så hadde jeg gjort alt for at han ikke skulle prestert... Det kaller jeg å støtte mitt lag som er FFK.. hylle mine spillere


Har Rooney spill på FFK? Har han scora brorparten av måla som har fått FFK opp 2 divisjoner? Eller hadde det absolutt ikke noe med saken å gjøre? 

Jeg skjønner at du ikke ser klubben i noe større perspektiv enn stallen pr. akkuratt nå og jeg synes det er tåpelig. Du kommer til å få mange hatobjekter opp gjennom åra, må være utrolig slitsomt...



keiko99 holder med MANU i England. Men hvis det  hadde vært FFK som hadde møtt MANU så hadde han bua på Rooney. Skjønner du nå ??

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 apr 06, 12:33
Opprinnelig postet av pølse

Ja, hylle dine spillere? Markus har gjort ting for oss som jeg alltid vil være takknemmelig for!



Hvor lenge mener du at vi skal applaudere Ringberg ?? Helt til han reiser tilbake til Sverige ??
For meg så er han en hvilken som helst annen spiller nå. Jeg kommer til å prøve å psyke ut han også, sånn som jeg gjør mot de andre.

Men han skal ha skryt for alt han har gjort for FFK. 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 apr 06, 12:37
Opprinnelig postet av firenis
Du kan ikke seriøst mene at du går rundt og virkelig "hater" (eller virkelig HATER??) spillere som har gått fra klubben en gang i tiden?
spillere som har forlatt klubben som ligger i mitt hjerte FFK eller man.u. jeg hater ikke dem, men når dem møter min klubb som i dette tilfelle Ringberg for ham/kam mot FFK så ønsker ikke jeg at Ringberg skal huskes noe mere... jeg unner ringberg alt godt i ham/kam, men ikke når han møter mitt lag da vil jeg gjøre det som jeg føler som min plikt nemmlig bue mot ringberg..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 apr 06, 12:40
Vi har mye felles syn nå Rune.. så dette er virklig kjempe bra  at vi er så enige  som dette...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 apr 06, 13:55
Endret: 03 apr 06, 13:57
Jeg har sett mange spillere komme å gå i klubben våres. Og jeg driver ikke å hyller dem lenge etter at dem har gått. Tenk på vår Atle Kristoffersen, som da gikk til Moss i si tid. Han var en målskårer av rang han også + ble cupmester i -84. Han gikk etter hvert over til Moss, og så lenge han var i Moss så var han en Judas. Og han fikk pepper når han møtte vårs. Så kom han tilbake til vårs etter noen år og da hyller vi han igjen. Sånn er livet, og det gjelder mot Ringberg også så lenge han er i en annen klubb. Men kommer han tilbake hit igjen som spiller for FFK så er han selvfølgelig hjertelig velkommen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 apr 06, 14:27
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg har sett mange spillere komme å gå i klubben våres. Og jeg driver ikke å hyller dem lenge etter at dem har gått. Tenk på vår Atle Kristoffersen, som da gikk til Moss i si tid. Han var en målskårer av rang han også + ble cupmester i -84. Han gikk etter hvert over til Moss, og så lenge han var i Moss så var han en Judas. Og han fikk pepper når han møtte vårs. Så kom han tilbake til vårs etter noen år og da hyller vi han igjen. Sånn er livet, og det gjelder mot Ringberg også så lenge han er i en annen klubb. Men kommer han tilbake hit igjen som spiller for FFK så er han selvfølgelig hjertelig velkommen.
jeg for ikke blitt mere enig en det jeg er.. det er på dennne måten en kan si: Jeg støtter laget og klubben FFK.. vi er supporete for våre spillere altså dem med FFK drakt..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 03 apr 06, 15:32
Når Kvisvik spiller med FFK mot Brann får han en verdig mottakelse av Brann-supportere. FFK derimot får ikke applaus av Brann-supportere...

På samme måte ville det aldri falle meg inn å bue på Markus Ringberg, den personen ved siden av Eggen som er viktigste bidragsyter til at vi er der vi er i dag. Det er mitt personlige syn, men jeg skjønner at andre ikke klarer å se Ringberg i hamkam-drakt :). Keiko og Rune... dere må bare stå der og bue... Jeg håper de fleste andre har vett til å gi Ringberg den verdige mottakelse han fortjener...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 apr 06, 15:39
Opprinnelig postet av Olavesen
Når Kvisvik spiller med FFK mot Brann får han en verdig mottakelse av Brann-supportere. FFK derimot får ikke applaus av Brann-supportere...

På samme måte ville det aldri falle meg inn å bue på Markus Ringberg, den personen ved siden av Eggen som er viktigste bidragsyter til at vi er der vi er i dag. Det er mitt personlige syn, men jeg skjønner at andre ikke klarer å se Ringberg i hamkam-drakt :). Keiko og Rune... dere må bare stå der og bue... Jeg håper de fleste andre har vett til å gi Ringberg den verdige mottakelse han fortjener...



Buer selvfølgelig ikke under oppropet, men under kampens gang. Såpass høflig er jeg da.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 03 apr 06, 17:31
Endret: 03 apr 06, 17:32

Det er nok omtrent like mange meninger om Ringberg som det er forumbrukere, enige vil vi nok aldri bli. Men noen ting kan vi vel slå fast:

1. Når en spiller blir så heftig debattert såpass lenge etter å ha forlatt klubben, må han ha gjort inntrykk på mange (positivt eller negativt).

2. Det hersker til dels stor uenighet blant forumbrukerne om hvorvidt han var god nok for Tippeligaen eller ikke.

3. I min tid som fotballsupporter kan jeg ikke huske at noen er blitt toppscorer i 2.divisjon, deretter toppscorer i 1. divisjon, for så å debutere på øverste nivå med å score 11 mål og bli nummer 6 i poengligaen. Alt dette tre sesonger rett etter hverandre.

4. Ringberg har definitivt verdt en av de desidert viktigste brikkene for at FFK har kommet seg opp av fotballens bakgård.

5. Punkt fire bør i seg selv være grunn nok til at han aldri bør bues på av FFK-supportere (så sant de ikke er totalt historieløse). Buer The Kop på Michel Owen selv om han er motspiller kanskje? Vil Teddy Sheringham noensinne bli møtt med pipekonsert på Old Trafford? Av elleve motspillere man kan forsøke og psyke ut, tror jeg neppe Kanarifansen vil velge Petter Werni når Aalesund kommer på besøk.

6. Markus Ringberg har gitt meg mange flere positive opplevelser enn folk med holdinger à la Keiko99 og Rune Haugen.

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 03 apr 06, 17:37
Opprinnelig postet av keiko99
skal bli deilig å bue ut markus fra stadion når kamma kommer på besøk til oss... nå er markus en fiende og dette har jeg gledet med til



Forresten, Keiko99, jeg går ut ifra at du er medlem i Plankehaugen. Da har jeg følgende spørsmål:

Mener du det er korrekt av medlemmer i Plankehaugen å bue på et æresmedlem?

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 03 apr 06, 19:09

For en diskusjon... Sukk...

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 apr 06, 19:18
Det er helt latterlig at det i hele tatt nevnes å bue på Markus Ringberg!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 apr 06, 20:11
Opprinnelig postet av A.Scheie
Opprinnelig postet av keiko99
skal bli deilig å bue ut markus fra stadion når kamma kommer på besøk til oss... nå er markus en fiende og dette har jeg gledet med til



Forresten, Keiko99, jeg går ut ifra at du er medlem i Plankehaugen. Da har jeg følgende spørsmål:

Mener du det er korrekt av medlemmer i Plankehaugen å bue på et æresmedlem?
Jeg er av den typen at jeg bryr meg ikke om resten av PH skal følge etter.. på PH feltet går jeg ut fra at jeg kan si eller bue mot hvem jeg vil så lenge det ikke er mot mitt eget lag og spillere...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 apr 06, 23:19
Tøft!

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 03 apr 06, 23:29
Opprinnelig postet av keiko99
på PH feltet går jeg ut fra at jeg kan si eller bue mot hvem jeg vil så lenge det ikke er mot mitt eget lag og spillere...


Så om du finner det for godt å bue ut laget som vant serien for oss i 1961 så er det greit, fordi det er historie? De spiller jo tross alt ikke for FFK lenger.

Vet at jeg setter det litt på spissen nå, men utalelser som dette er bare tragisk keiko99.

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 apr 06, 01:01
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av keiko99
på PH feltet går jeg ut fra at jeg kan si eller bue mot hvem jeg vil så lenge det ikke er mot mitt eget lag og spillere...


Så om du finner det for godt å bue ut laget som vant serien for oss i 1961 så er det greit, fordi det er historie? De spiller jo tross alt ikke for FFK lenger.

Vet at jeg setter det litt på spissen nå, men utalelser som dette er bare tragisk keiko99.
du er klok amen

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 apr 06, 01:19
Opprinnelig postet av ffkmufc
Det er helt latterlig at det i hele tatt nevnes å bue på Markus Ringberg!


Hvorfor er det så latterlig?? Vi kan altså bue på Rob Friend i molde, Iversen i RBK og Seternes i brann, men når Ham kam kommer, så skal vi ikke kunne bue på ringberg?? skjønner ikke helt den jeg, ringberg er hamkam spiller, jeg liker ikke hamkam jeg liker altså heller ikke hamkam spillere.... hmmm hva gjør jeg,?? 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 apr 06, 01:21
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Hvorfor er det så latterlig?? Vi kan altså bue på Rob Friend i molde, Iversen i RBK og Seternes i brann, men når Ham kam kommer, så skal vi ikke kunne bue på ringberg?? skjønner ikke helt den jeg, ringberg er hamkam spiller, jeg liker ikke hamkam jeg liker altså heller ikke hamkam spillere.... hmmm hva gjør jeg,?? 

Hvis du som "fredrikstadpatriot" ikke klarer å se forskjell på Rob Friend og Markus Ringberg, så vet jeg ikke helt om vi kommer noen vei med dette...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 04 apr 06, 02:20
Opprinnelig postet av keiko99]
du er klok amen


Takk, kan ikke si det samme om deg i denne situasjonen. Ringberg har spilt seg inn i historiebøkene til FFK på samme måte som de spillerne som har vunnet seriegull for oss i tidligere epoker. Å begynne å bue ut han ville vært tragisk, en spiller som har gjort såpass mye for FFK bør få mer respekt en dette.

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 apr 06, 03:02
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Hvorfor er det så latterlig?? Vi kan altså bue på Rob Friend i molde, Iversen i RBK og Seternes i brann, men når Ham kam kommer, så skal vi ikke kunne bue på ringberg?? skjønner ikke helt den jeg, ringberg er hamkam spiller, jeg liker ikke hamkam jeg liker altså heller ikke hamkam spillere.... hmmm hva gjør jeg,?? 

Hvis du som "fredrikstadpatriot" ikke klarer å se forskjell på Rob Friend og Markus Ringberg, så vet jeg ikke helt om vi kommer noen vei med dette...


Klarer å se forskjell, men det jeg prøver å si er, at nå er faktisk ikke ringberg FFK spiller lenger, han er hamkam spiller, ergo, han er en "fiende".  


Jeg skal like å se den FFK supporteren som klapper når markus setter inn 2-1 til hamkam på overtid i en TL kamp! Da tror jeg nemelig pipa får en anen tone her!

Hvorfor skal markus gjøres til helt i FFK?? Han har da ikke skapt noen ting i FFK alene! Første året scoret han like mange mål som Lars Petter Hansen, andre året ble han riktignok toppscorer alene, men for FFK i TL har han da ikke prestert noe utover normalt! Greit, ringberg var god i 1 div og 2 div, men hva har han gjort for FFK de siste to åra??? 


Jeg står ikke å buer på markus, men jeg kan da ikke si at jeg synes det er gøy hvis han scorer mot laget mitt! 

Husk, ingen spillere er eller blir større en klubben!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 04 apr 06, 08:15
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg er av den typen at jeg bryr meg ikke om resten av PH skal følge etter.. på PH feltet går jeg ut fra at jeg kan si eller bue mot hvem jeg vil så lenge det ikke er mot mitt eget lag og spillere...


Ville ikke akkurat råde deg å bue når speakeren roper ut Markus Ringberg når Kamma gjester stadion. Tror det vil bli en del negative reaksjoner.

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 apr 06, 10:26
Opprinnelig postet av bønna]
Opprinnelig postet av keiko99
du er klok amen


Takk, kan ikke si det samme om deg i denne situasjonen. Ringberg har spilt seg inn i historiebøkene til FFK på samme måte som de spillerne som har vunnet seriegull for oss i tidligere epoker. Å begynne å bue ut han ville vært tragisk, en spiller som har gjort såpass mye for FFK bør få mer respekt en dette.
Jeg har vel sagt disse orda mere en 100 ganger snart det er merkelig at du ikke får med deg det.. Se her nå: Jeg respekterer Ringberg så lenge han ikke står på andre siden av banen og møter mitt lag... Da er han gått fra å være venn til å være min fiende i 90 min..  Jeg tar ett eksempel for deg.. Husk nå dette er ett eksempel igjen: en bokser kan være venn med sin motstander, men når dem står og møtes i ringen er ikke vennskapet til stedet føre kampen er over.......

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 04 apr 06, 11:12
Endret: 04 apr 06, 11:19
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av A.Scheie
Opprinnelig postet av keiko99
skal bli deilig å bue ut markus fra stadion når kamma kommer på besøk til oss... nå er markus en fiende og dette har jeg gledet med til



Forresten, Keiko99, jeg går ut ifra at du er medlem i Plankehaugen. Da har jeg følgende spørsmål:

Mener du det er korrekt av medlemmer i Plankehaugen å bue på et æresmedlem?
Jeg er av den typen at jeg bryr meg ikke om resten av PH skal følge etter.. på PH feltet går jeg ut fra at jeg kan si eller bue mot hvem jeg vil så lenge det ikke er mot mitt eget lag og spillere...



Du skjønner ingenting, du Keiko99. Skjønner egentlig ikke at jeg gidder å bruke tiden min på dette, men... Dette har da overhodet ikke noe med hva slags type du er.

Dette handler om hvorvidt du som medlem i Plankehaugen, en demokratisk organisasjon, respekterer de beslutninger som tas der:

1. Man er medlem i en demokratisk organisasjon (eks: Plankehaugen).
2. Denne organisasjonen har valgt et æresmedlem.
3. Hvis man som medlem i denne organisasjonen mener det er riktig å bue ut et æresmedlem, sier det litt om hvor lite respekt man faktisk har for organisasjonen. Illojalt, er vel ordet.
4. Hadde jeg vært oppe i en tilsvarende situasjon ville jeg revurdert mitt medlemsskap i denne organisasjonen.

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 apr 06, 11:40
6. Markus Ringberg har gitt meg mange flere positive opplevelser enn folk med holdinger à la Keiko99 og Rune Haugen.

Skjønner ærlig talt ikke hvorfor du kommer med denne setningen. Hadde ikke Ringberg gjort dette så hadde han vært et ikke-tema.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 apr 06, 11:50
4. Ringberg har definitivt verdt en av de desidert viktigste brikkene for at FFK har kommet seg opp av fotballens bakgård.

5. Punkt fire bør i seg selv være grunn nok til at han aldri bør bues på av FFK-supportere (så sant de ikke er totalt historieløse). Buer The Kop på Michel Owen selv om han er motspiller kanskje? Vil Teddy Sheringham noensinne bli møtt med pipekonsert på Old Trafford? Av elleve motspillere man kan forsøke og psyke ut, tror jeg neppe Kanarifansen vil velge Petter Werni når Aalesund kommer på besøk.


Dra lenger ned i Europa så er ståa en annen enn den du beskriver i pkt.5. 
Så du mener liksom at særtilfellene skal fredes ?? Ikke hos meg i hvertfall. Hvis Ringberg misser på goal, så kan det hende du hører " Markus Ringberg, ha, ha ha " fra meg.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 apr 06, 12:25
Opprinnelig postet av A.Scheie
Du skjønner ingenting, du Keiko99. Skjønner egentlig ikke at jeg gidder å bruke tiden min på dette, men... Dette har da overhodet ikke noe med hva slags type du er.

Dette handler om hvorvidt du som medlem i Plankehaugen, en demokratisk organisasjon, respekterer de beslutninger som tas der:

1. Man er medlem i en demokratisk organisasjon (eks: Plankehaugen).
2. Denne organisasjonen har valgt et æresmedlem.
3. Hvis man som medlem i denne organisasjonen mener det er riktig å bue ut et æresmedlem, sier det litt om hvor lite respekt man faktisk har for organisasjonen. Illojalt, er vel ordet.
4. Hadde jeg vært oppe i en tilsvarende situasjon ville jeg revurdert mitt medlemsskap i denne organisasjonen.
Finn reglene som du drar opp og vis meg det når du ser meg, for du vet hvem jeg er..

så er landet fritt og jeg står fritt til å gjør min del og det er å psyke ut motstanderen som har ballen samme pokker hvem motstanderen er.. er det kongen i norge ja kansje jeg hadde vudert og la være, men Ringberg er ikke noe konge i norge for han heter Harald

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 04 apr 06, 22:40
zzzzzzzz

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 04 apr 06, 22:55
Fantastisk dum, usaklig og provoserende diskusjon.

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 05 apr 06, 00:04
Endret: 05 apr 06, 00:05

Det her blir dere ikke enige om uansett folkens.. Dere snakker forbi hverandre..

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 apr 06, 00:27
Opprinnelig postet av pølse
Fantastisk dum, usaklig og provoserende diskusjon.
Deilig.. elsker å provosere.. jeg kan provosere på med små stein.. usaklig.. ja ja.. hvem er perfekt da ? ingen 

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 05 apr 06, 09:33
Endret: 05 apr 06, 09:34
Du provoserer ikke noen, du irriterer bare keiko.. med vilje skriver jeg ikke tallene....

Du har ingen evne til å ta til deg informasjon som kommer i et saklig innlegg, du bare lirer av deg noe helt uforstående oppgulp tilbake.

Og forresten heter det å erte på seg gråstein..

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 05 apr 06, 21:49
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av pølse
Fantastisk dum, usaklig og provoserende diskusjon.
Deilig.. elsker å provosere.. jeg kan provosere på med små stein.. usaklig.. ja ja.. hvem er perfekt da ? ingen 


Når idioten gladelig inrømmer at han både er usaklig og kun ute etter å provosere kan vel folk slappe helt av... De færreste oppegående supportere gleder seg til å bue på Ringberg. Skrekkelig historieløst!!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 apr 06, 21:52
Opprinnelig postet av MegSelv
Du provoserer ikke noen, du irriterer bare keiko.. med vilje skriver jeg ikke tallene....

Du har ingen evne til å ta til deg informasjon som kommer i et saklig innlegg, du bare lirer av deg noe helt uforstående oppgulp tilbake.

Og forresten heter det å erte på seg gråstein..
det med å erte på seg grå stein eller små stein er helt opp til vær enkelt å bruke     Jeg nyter alle orda du kommer med, men la ikke tråden handle om meg for da vips.. Stengt... her har vi PM til å bruke..   Så for du ha dine meninger om meg. Så Tilbake til Ringerg... Jeg kan bare si deg at jeg har ikke noe i mot Ringberg så lenge han ikke møter vårt lag.. jeg kan godt se en kamma kamp og håpe at Ringberg skårer og viser seg frem, men den dagen FFK står på briskeby eller kamma på fredrikstad stadio så vil jeg ikke gjøre forskjell om spilleren heter Markus Ringberg eller Espen olsen..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 05 apr 06, 22:19
Endret: 05 apr 06, 22:20
Det her blir bare for dumt Keiko. Markus Ringberg er den viktigste spilleren som har spilt i FFK på mange tiår! Uten han tror jeg at vi hadde spilt i 1 divisjon i dag. Så selv om han spiller på et motstander lag(som jeg forøvrig missliker sterkt) så er Ringberg en av største fotballspillerene for meg og mange andre FFK supportere.

Fotballspilleren Ringberg kan "lett" erstattes, personen Ringberg kan neppe erstattes like lett!

Keiko go home!

---------------------------

Ære være Eggen jr.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 apr 06, 23:20
Opprinnelig postet av Culemart
Det her blir bare for dumt Keiko. Markus Ringberg er den viktigste spilleren som har spilt i FFK på mange tiår! Uten han tror jeg at vi hadde spilt i 1 divisjon i dag. Så selv om han spiller på et motstander lag(som jeg forøvrig missliker sterkt) så er Ringberg en av største fotballspillerene for meg og mange andre FFK supportere.

Fotballspilleren Ringberg kan "lett" erstattes, personen Ringberg kan neppe erstattes like lett!

Keiko go home!
Ja jeg skjønner det og aksepterer det, men  jeg er kan bare ikke noe for at jeg vil støtte gutta i FFK og psyke ut motsanderen uansett om han har hatt en fortid i FFK som ringberg... En dag glemmes ringberg for alle tro mine ord. Det som er litt sårt for mange er at 2 år vekk fra FFK føles som 2 timer, men slik føler ikke jeg det.. Jeg har heller ikke noe i mot å si at Ringberg var den som hjalp FFK tilbake i tippeligaen..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


bikaboo

Knøttespiller
Ble medlem: 05 okt 04
Innlegg: 73

Lagt til: 06 apr 06, 16:56
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Culemart
Det her blir bare for dumt Keiko. Markus Ringberg er den viktigste spilleren som har spilt i FFK på mange tiår! Uten han tror jeg at vi hadde spilt i 1 divisjon i dag. Så selv om han spiller på et motstander lag(som jeg forøvrig missliker sterkt) så er Ringberg en av største fotballspillerene for meg og mange andre FFK supportere.

Fotballspilleren Ringberg kan "lett" erstattes, personen Ringberg kan neppe erstattes like lett!

Keiko go home!
Ja jeg skjønner det og aksepterer det, men  jeg er kan bare ikke noe for at jeg vil støtte gutta i FFK og psyke ut motsanderen uansett om han har hatt en fortid i FFK som ringberg... En dag glemmes ringberg for alle tro mine ord. Det som er litt sårt for mange er at 2 år vekk fra FFK føles som 2 timer, men slik føler ikke jeg det.. Jeg har heller ikke noe i mot å si at Ringberg var den som hjalp FFK tilbake i tippeligaen..

Husker du hvordan vi psyket ut Ringberg forrige kamp, Keiko?
For øvrig er kommer jeg aldri i verden til å bue på Ringberg, såpass mye synes jeg vi skylder han etter det han har gjort for klubben vår.

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 06 apr 06, 17:58
En liten ting til Keiko. Du sier at du ikke vil støtte en som ikke lenger spiller for FFK, men Drillo, som nå er ansatt i VIF, kan du ha bilde av under nicket ditt. Ser ikke helt hvordan det henger sammen. Drillo er da like mye en konkurent som det Ringberg er.

---------------------------

Ære være Eggen jr.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 apr 06, 18:42
Ævve!

(lyden av å tråkke på noen som har drete på draget. i dette tilfellet keikomannen. ;))

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 apr 06, 23:15
Endret: 06 apr 06, 23:17
Opprinnelig postet av Culemart
En liten ting til Keiko. Du sier at du ikke vil støtte en som ikke lenger spiller for FFK, men Drillo, som nå er ansatt i VIF, kan du ha bilde av under nicket ditt. Ser ikke helt hvordan det henger sammen. Drillo er da like mye en konkurent som det Ringberg er.
du ser dårlig... dette er 2 gang jeg svarer på.. her er mitt svar. 1 året  som maruks gikk fra FFK og kom på FFK stadio med kamma sang vi og klappet for Ringberg.. Da var selv jeg med på å gjøre dette... Dette som kommer nå er ett eksempel: Om jeg skulle sett drillo på stadion sammen med vif ville jeg hyllet han som han fortjener på lik linje som ringberg.. Nei ikke medlemsskap i PH, men bare hyllet han med blomster og klapp... Så er sessongen 2006 over og sessongen 2007 på nye stadion.. Igjen kommer drillo på banen.. buuuuuuu buuuuuu ville jeg gjort for slik behandling gav jeg ringberg i 2006 og det er 2 år etter slik behandling for drillo...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 06 apr 06, 23:38
Det ligger ingen automatikk i at en spiller/trener skal motta applaus det ene året og bli bua ut det neste! Ringberg har gjort seg fortjent til applaus og respekt blandt FFK-supportere, det er noe Drillo ikke har gjort. 

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 06, 00:24
Opprinnelig postet av bønna
Det ligger ingen automatikk i at en spiller/trener skal motta applaus det ene året og bli bua ut det neste! Ringberg har gjort seg fortjent til applaus og respekt blandt FFK-supportere, det er noe Drillo ikke har gjort. 
det er dine ord.. Jeg har ett annet syn på saken, men hvor stor mulighet er det at drillo viser seg i fredrikstad er ikke så stor og for si noe annet så er drillo videoanalytiker og om jeg så buer mot drillo til jeg er grønn hjelper ikke det.. det er nemmelig MOT SPILLERE SOM F.eks. flo osv som skal psykes ut... så det hjelper ikke å dra opp drillo... kansje veldig synd at jeg ikke har noen andre spillere i mitt hjerte en dem som spiller for FFK (Dagfinn har jeg da og han vil foralltid være gull gutt)

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 07 apr 06, 01:05
Bu, bu, bu...Markus Ringberg...hvem? 

Kanskje på tide å komme over han nå? Det å bue han ut er jo like patetisk som å klappe for han. Klapper dere for en som slutta på jobben hos dere og eller? Det er det det er..det er en jobb å spille fotball i dag. Finnes ingen spillere fra andre steder som har noen klubbloalitet, penga styrer. Og jeg skjønner det godt.

Hadde jeg fått 1 mill i året for å heie på ett annet lag skulle jeg tom heiet på ham-kam... eller nei kanskje ikke akkurat de, men andre lag i alle fall;)

Brann skal i alle fall knuses...(mulig jeg ikke mener det til uka, skal nemlig i forhandlinger med Chess om å bytte lag jeg heier på, mulig det blir Brann;)

hei skål

- Provosere? jeg? kan jeg ikke tenke meg;)

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 07 apr 06, 07:50
helt enig. drillo har gjort langt mindre for FFK enn det Ringberg har gjort. Men det betyr ikke at vi bør bue han ut for det! Alle som har gjort en innsats for FFK fortjener applaus, med mindre de har svikta klubben!

---------------------------

Ære være Eggen jr.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 06, 11:33
Dere ser jo at jeg bruker drillo bilde og jeg tror mange her inne tenker at ikke jeg tørr og gi drillo den behandlingen som jeg gir Ringberg, men som jeg også har forklart er at det hjelper ikke om jeg hadde gjort det, for drillo spiller ikke, men laget VIF dem skal jeg nok gi litt krydder på samme måte som jeg vil gi til laget Ham-kam og Ringberg
 

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 07 apr 06, 11:50
Greit nok at Drillo ikke er spiller og å bue han ut vil ikke hjelpe, men trenger du virkelig vise såpass lite respekt for den viktigste spilleren til FFK på flere tiår? Uansett hvilken klubb Ringberg spiller for og hvor mange mål han scorer mot FFK vil jeg aldri finne på å bue på han! 

---------------------------

Ære være Eggen jr.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 07 apr 06, 12:35
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Hadde jeg fått 1 mill i året for å heie på ett annet lag skulle jeg tom heiet på ham-kam... eller nei kanskje ikke akkurat de, men andre lag i alle fall;)



man kan bytte bil, båt, hus og kjærring, men aldri, og jeg mener ALDRI fotball lag!!!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 06, 12:53
Opprinnelig postet av Culemart
Greit nok at Drillo ikke er spiller og å bue han ut vil ikke hjelpe, men trenger du virkelig vise såpass lite respekt for den viktigste spilleren til FFK på flere tiår? Uansett hvilken klubb Ringberg spiller for og hvor mange mål han scorer mot FFK vil jeg aldri finne på å bue på han! 
Jeg aksepterer at du ikke ville gjort det mot Ringberg, men vær så snill og forstå det at folk har forskellige meninger og jeg vil gi Ringberg lik behandling som jeg ville gitt til en helt annen spiller som F.eks. steffen iversen i RBK eller Espen olsen i Ham-kam..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 07 apr 06, 13:44
Du skjemmer oss ut med det tullet ditt keiko99. Burde konsentrere deg om å støtte ditt eget lag. Bruk energien til å støtte guttane. Jeg for min del vil alltid klappe når Markus Ringbergs navn blir ropt opp under lagoppstillingen før kamp. Uansett hvilket lag han spiller på. Selv når han spiller på Felleskjøpet.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 06, 15:05
Opprinnelig postet av stenhard
Du skjemmer oss ut med det tullet ditt keiko99. Burde konsentrere deg om å støtte ditt eget lag. Bruk energien til å støtte guttane. Jeg for min del vil alltid klappe når Markus Ringbergs navn blir ropt opp under lagoppstillingen før kamp. Uansett hvilket lag han spiller på. Selv når han spiller på Felleskjøpet.
Jeg støtter gutta mine der er derfor jeg vil gjøre det jag har sagt 100 ganger snart, men det er noe som funker dårlig og det er forståelse ovar at folk er ikke like og her er mitt eksempel: FFK mot ham-kam på FFK stadio.. kamma presser og keiko99 roper ha ha ha til den kamma spilleren som bommer på mål om han heter espen olsen eller Ringberg...

Jeg vurderer det samme når lagt blir ropt opp.. for når ham-kam lag blir ropt opp så sier alle buu mot f.eks. espen olsen eller ivar rønningen.. 

Så jeg støtter mine gutter med FFK drakt og jeg har 100 % fokus på dem

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 07 apr 06, 15:36
Opprinnelig postet av keiko99

Så jeg støtter mine gutter med FFK drakt og jeg har 100 % fokus på dem


Men alikvel så støtter du Drillo. Forstå det den som kan!

---------------------------

Ære være Eggen jr.


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 07 apr 06, 16:29
Herregud .. Ringberg var kongen hos oss, ser ikke no grunn til at vi skal bue ut han.. hadde det ikke vært for han hadde vi aldri vært der vi er idag!

---------------------------

Svensk Magi


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 07 apr 06, 17:21
Endret: 07 apr 06, 17:38
takk heller Høili

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 06, 18:12
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av keiko99

Så jeg støtter mine gutter med FFK drakt og jeg har 100 % fokus på dem


Men alikvel så støtter du Drillo. Forstå det den som kan!
hvordan i H... vet du at jeg støtter drillo ?

du antar og det kan du få lov til...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 06, 18:15
Opprinnelig postet av Guillermo
Herregud .. Ringberg var kongen hos oss, ser ikke no grunn til at vi skal bue ut han.. hadde det ikke vært for han hadde vi aldri vært der vi er idag!
var ja.. nettopp han var... hadde han lagt opp som spiller skulle jeg hyllet markus, men sorry.. markus spiller for kamma og det er ett av lagene jeg ikke støtter... heller ikke markus så lenge han møter FFK

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 07 apr 06, 18:16
Opprinnelig postet av keiko99

 hvordan i H... vet du at jeg støtter drillo ?
du antar og det kan du få lov til...


Tja, med å ha bilde av Drillo under nicket er ikke det så vanskelig å "gjette".

---------------------------

Ære være Eggen jr.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 06, 18:23
Endret: 07 apr 06, 18:24
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av keiko99

 hvordan i H... vet du at jeg støtter drillo ?
du antar og det kan du få lov til...


Tja, med å ha bilde av Drillo under nicket er ikke det så vanskelig å "gjette".
herre gud og du må ha ett kjempe problem... Jeg bytter bilde jeg så kansje du skjønner at jeg egentlig ikke bryr meg

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 apr 06, 19:39
Stå på du keiko99.... skjønner hva du mener jeg... I mine øyne er Ringberg stor, men nå spiller han for Ham Kam og sånn er det... Når navnet hans blir ropt opp på stadion, så vil jeg juble for at han er der, men under kampen så vil jeg nok kanskje bue på han, eller si haha når han bommer og sånt... Tror Ringberg blir god i Ham Kam og scorer mål for dem, men det for vi se på....
TAKK FOR ALT DU GJORDE RINGBERG! Vil jeg avslutte med, og heia FFK 

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 06, 21:31
Opprinnelig postet av SirLion
Stå på du keiko99.... skjønner hva du mener jeg... I mine øyne er Ringberg stor, men nå spiller han for Ham Kam og sånn er det... Når navnet hans blir ropt opp på stadion, så vil jeg juble for at han er der, men under kampen så vil jeg nok kanskje bue på han, eller si haha når han bommer og sånt... Tror Ringberg blir god i Ham Kam og scorer mål for dem, men det for vi se på....
TAKK FOR ALT DU GJORDE RINGBERG! Vil jeg avslutte med, og heia FFK 
En sjelden kost å høre fra deg , men nå kan jeg fortelle dere en liten hemmkighet.. hvor sikker er vi på at ringberg starter eller kommer inn som innbytter den muligheten er 50/50 å muligheten for at han heller ikke starter der seff. til stedet

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 06, 21:38
Ja jeg fikk ikke føre sagt at det kan hende han ikke starter mot FFK.. på sporten på tv2 så vi en skuffet Ringberg som ikke for starte 1 kamp å han krever svar.. Markus  Ringberg  du må forstå at du  er ikke  så god som noen vil du skal være.. sorry

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 07 apr 06, 21:49
Opprinnelig postet av keiko99
Ja jeg fikk ikke føre sagt at det kan hende han ikke starter mot FFK.. på sporten på tv2 så vi en skuffet Ringberg som ikke for starte 1 kamp å han krever svar.. Markus  Ringberg  du må forstå at du  er ikke  så god som noen vil du skal være.. sorry


Det er vel ikke snakk om hvor god han er nå! For å være helt ærlig så syns jeg det var greit at han ble solgt, men man skal alikevel behandle spillere som har gjort det bra for klubben med respekt.

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 06, 21:54
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av keiko99
Ja jeg fikk ikke føre sagt at det kan hende han ikke starter mot FFK.. på sporten på tv2 så vi en skuffet Ringberg som ikke for starte 1 kamp å han krever svar.. Markus  Ringberg  du må forstå at du  er ikke  så god som noen vil du skal være.. sorry


Det er vel ikke snakk om hvor god han er nå! For å være helt ærlig så syns jeg det var greit at han ble solgt, men man skal alikevel behandle spillere som har gjort det bra for klubben med respekt.
jeg repketerer ringberg, men når eller om han blir å se på banen da Kamma møter FFK har jeg mistet respekt og sunnfornuft for da handler alt om dem som bærer FFK drakten alt annet en det skal psykes ut samme om spilleren heter Ringberg eller iversen...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 09 apr 06, 18:17
Hvorfor da all den dritten om Ringberg her inne da keiko? Ringberg spiller forresten fra start idag....

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 apr 06, 19:58
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvorfor da all den dritten om Ringberg her inne da keiko? Ringberg spiller forresten fra start idag....


Godt poeng.  Keikos innlegg blir er et eneste stort sammensurium gnurium med dissing av Ringberg øverst. Sorry Keiko, men kan du ikke i la være? Nok er nok. 

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 apr 06, 20:09
Ja nok en gang fikk Ringberg furtet seg til en start.. hjelp vel å snakke med tv2 å si at han forlangte ett svar fra  grodås.   Til  denialsander jeg skal svare deg:  jeg vet ikke hva jeg kan  la være, men jeg svarer på  det folk her  skriver og jeg har vel sagt  snart  100 ganger at jeg har  ikke noe mot  Ringberg så lenge han  ikke  spiller  mot  oss.  Jeg  mistet  litt av respekten  av  Ringberg  da han nesten gråt for å ikke bli tatt ut  til å starte....

Til Bedreviteren. Jeg føler ikke jeg har gitt noe spess mye dritt mot  ringberg, men som jeg nevner i denne tråden så mistet jeg respekten av ringberg da han var på tv2 sporten

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 09 apr 06, 20:13
Tror de fleste her inne har mistet respekten for deg å keiko!

---------------------------

Ære være Eggen jr.


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 09 apr 06, 20:35
Opprinnelig postet av keiko99
Ja nok en gang fikk Ringberg furtet seg til en start.. hjelp vel å snakke med tv2 å si at han forlangte ett svar fra  grodås.   Til  denialsander jeg skal svare deg:  jeg vet ikke hva jeg kan  la være, men jeg svarer på  det folk her  skriver og jeg har vel sagt  snart  100 ganger at jeg har  ikke noe mot  Ringberg så lenge han  ikke  spiller  mot  oss.  Jeg  mistet  litt av respekten  av  Ringberg  da han nesten gråt for å ikke bli tatt ut  til å starte....

Til Bedreviteren. Jeg føler ikke jeg har gitt noe spess mye dritt mot  ringberg, men som jeg nevner i denne tråden så mistet jeg respekten av ringberg da han var på tv2 sporten


Ja keiko, jeg trur Markus fikk tv2 til å komme, slik at han kunne fortelle dem hvor dumme kamma folka er mot ham! Tv2 er der for å intervjue Grodås o.l så finner de ut at Markus ikke skal starte pga. en ung jypling som nettopp har kommet fra Østerrike. Seff skjønner dem at her kan vi lage litt snadder.
Dessuten er det vel bare rett å rimelig at han skal gå til trenern når han brått blir benka sånn, for å få en god forklaring?? Det viser bare at han er sugen på å spille det! Hadde vel vært verre om han hadde gitt blaffen??

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 apr 06, 21:10
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av keiko99
Ja nok en gang fikk Ringberg furtet seg til en start.. hjelp vel å snakke med tv2 å si at han forlangte ett svar fra  grodås.   Til  denialsander jeg skal svare deg:  jeg vet ikke hva jeg kan  la være, men jeg svarer på  det folk her  skriver og jeg har vel sagt  snart  100 ganger at jeg har  ikke noe mot  Ringberg så lenge han  ikke  spiller  mot  oss.  Jeg  mistet  litt av respekten  av  Ringberg  da han nesten gråt for å ikke bli tatt ut  til å starte....

Til Bedreviteren. Jeg føler ikke jeg har gitt noe spess mye dritt mot  ringberg, men som jeg nevner i denne tråden så mistet jeg respekten av ringberg da han var på tv2 sporten


Ja keiko, jeg trur Markus fikk tv2 til å komme, slik at han kunne fortelle dem hvor dumme kamma folka er mot ham! Tv2 er der for å intervjue Grodås o.l så finner de ut at Markus ikke skal starte pga. en ung jypling som nettopp har kommet fra Østerrike. Seff skjønner dem at her kan vi lage litt snadder.
Dessuten er det vel bare rett å rimelig at han skal gå til trenern når han brått blir benka sånn, for å få en god forklaring?? Det viser bare at han er sugen på å spille det! Hadde vel vært verre om han hadde gitt blaffen??
tror det hadde vært mere proff om han oversett det hele og kansje tatt utfordringen.. steinar sølie har også vært litt opp og ned der han også, men flest ganger har steinar smilet og bare tatt utfordringen.. (jeg vet han er keeper)

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 09 apr 06, 21:23
Opprinnelig postet av keiko99


(jeg vet han er keeper)


Så hvorfor sammenligne de to tilfellene da?

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 09 apr 06, 21:24
Hehe... Joda! Nå var vel nettopp Steinar ute i media flere ganger og sa han ville gå å forlange svar på hvorfor han ble satt på tribunen, så bra eksempel

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 09 apr 06, 21:50
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av keiko99


(jeg vet han er keeper)


Så hvorfor sammenligne de to tilfellene da?


Jo nå skal du høre...

Tror i og for seg at det var det eneste vettuge mannen hadde å komme med akkurat nå., Keiko`s argumenter
er helt håpløse, og vitner kun om en eksentrisk liten kar med et enormt markeringsbehov... Noen ganger burde man lære seg at det er lurt å knipe igjen...

---------------------------

"det er i oppoverbakke det går oppover" - Morten Gamst Pedersen

veeeeel, sier nå jeg

God bedring Enerly


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 09 apr 06, 21:54
Endret: 09 apr 06, 21:56
Keiko...give it up...nå holder det!

Håpløse argumenter du kommer med her nå, han er og blir en helt i fredrikstad

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 09 apr 06, 21:59
Opprinnelig postet av A9$h
Keiko...give it up...nå holder det!


Hehe! Jeg vet egentlig ikke om jeg vil at han skal kutte ut Denne tråden har bare utviklet seg i en tragisk retning og måten keiko99 argumenterer på bør være et eksempel på hvordan forumbrukere ikke skal opptre.

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 09 apr 06, 22:14
Hele tråden er jo latterlig. Selv har jeg deltatt i diskusjonen og er vel i så måte også en smule latterlig. Men nå synes jeg bare tråden er underholdning, muligens dårlig underholdning, men jeg må innrømme at jeg ler ganske godt.... Vi andre kverrulerer og Keiko biter på akkurat som en hval biter på kroken. Vi er vel egentlig ganske så håpløse alle sammen, sikkert et utslag av en spenning oppbygd gjennom 5 måneder somvil få utløsning imorra. 

Men, Keiko, mener du at Grodås har så lite integritet at han lar seg påvirke av TV2 i uttaket sitt?

PS! Forretsen var det moro å se at Thomas Myhre nok en gang holdt nullen for Charlton!!

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 09 apr 06, 22:18
Opprinnelig postet av A.Scheie
PS! Forretsen var det moro å se at Thomas Myhre nok en gang holdt nullen for Charlton!!


Det driter jeg i! Han er ikke FFK-spiller så om jeg ser han på stadion skal det bli deilig å bue han ut! Jeg har 100% fokus på FFK skjønner du

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 09 apr 06, 22:22
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av A.Scheie
PS! Forretsen var det moro å se at Thomas Myhre nok en gang holdt nullen for Charlton!!


Det driter jeg i! Han er ikke FFK-spiller så om jeg ser han på stadion skal det bli deilig å bue han ut! Jeg har 100% fokus på FFK skjønner du


haha...amen

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 10 apr 06, 00:32

Uansett hva folk må mene her inne tror jeg det alltid vil være folk somm IKKE vil juble når ringberg`s navn blir ropt opp, det vil være noen som kanskje buer litt, og det vil være mange som klapper litt for han, sånn er det, sånn vil det nok være en stund. JEg for min del har ikke noe utbytte av å fokusere på å bue ut ringberg, men å heie fram mitt eget lag! Det er nok flere her som er enige i det tror jeg. Vet også at jeg har skrevet her før at jeg kan bue på ringberg, og det står jeg for, men om jeg hadde gjort er en annen sak. Det handler litt om å vise respekt for en spiller som tross alt har betydd mye for FFK i 2 og 1 div.(til dels i 1 året i TL) 

Jeg er ente ute etter å skape noe store debatter her ang dett temaet, det har keiko klart helt alene, men som konklusjon så¨må jeg si at jeg ikke er helt uenig i noe av det keiko har skrevet, men er ikke helt uenig med mange andre her heller... 


Jeg velger derfor å ikke bue på ringberg, men heller ikke klappe/juble når navnet hans blir ropt opp!

Hei og hopp, bare 18,5 time igjen til det braker løs på Fredrikstad Stadion!!!!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 apr 06, 13:47
Det er det jeg kommer til å gjøre også. La være å bue når navnet hans ropes opp, men når spillet begynner så får han pepper like mye som de andre på motstanderlaget. Hos meg er ikke Ringberg freda.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 apr 06, 14:10
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det er det jeg kommer til å gjøre også. La være å bue når navnet hans ropes opp, men når spillet begynner så får han pepper like mye som de andre på motstanderlaget. Hos meg er ikke Ringberg freda.
Jeg støtter selvsagt Rune her

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


JH382

Juniorspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 126

Lagt til: 10 apr 06, 14:29
Kan ikke helt se poenget med å aplaudere for spillere på et annet lag... Greit nok at han er en av våre x-spillere, men det må jo kunne gå en grense et sted. Hva blir det neste ?? At vi skal reise oss i trampaklapp hvis han scorer ??

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 10 apr 06, 14:46
Satt å så på Kamma kampen i går (på canal+ med ses.kort) og må ærlig innrømme at jeg håpet på en Ringberg skåring.
Å bue han ut tror jeg heller tenner`n enn å sette`n ut, men at det hadde blitt stille som i graven hadde vært kult og skummelt på en gang. 

Får håpe spikeren spiller "svenske faan" med Prima Vera under oppvarminga

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 apr 06, 15:00
Opprinnelig postet av JH382
Kan ikke helt se poenget med å aplaudere for spillere på et annet lag... Greit nok at han er en av våre x-spillere, men det må jo kunne gå en grense et sted. Hva blir det neste ?? At vi skal reise oss i trampaklapp hvis han scorer ??

Er det så vanskelig å forstå det med at man FØR kampen applauderer og viser respekt til tidligere spillere som har betydd mye for klubben? Jeg ville tro de fleste forstår at man selvsagt ikke heier på spilleren eller jubler om han scorer i selve kampen. Det er et klart skille her som jeg tror folk hadde fått med seg. Tipper Kvisvik får god applaus FØR kampen av Brann-supporterne i dag.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 11 apr 06, 00:51
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av JH382
Kan ikke helt se poenget med å aplaudere for spillere på et annet lag... Greit nok at han er en av våre x-spillere, men det må jo kunne gå en grense et sted. Hva blir det neste ?? At vi skal reise oss i trampaklapp hvis han scorer ??

Er det så vanskelig å forstå det med at man FØR kampen applauderer og viser respekt til tidligere spillere som har betydd mye for klubben? Jeg ville tro de fleste forstår at man selvsagt ikke heier på spilleren eller jubler om han scorer i selve kampen. Det er et klart skille her som jeg tror folk hadde fått med seg. Tipper Kvisvik får god applaus FØR kampen av Brann-supporterne i dag.


Nå må du huske hvem du predikerer til Costanza... Ikke noe vondt om noen, men her inne tror jeg følelsene betyr mer enn sunn fornuft og minnelig folkeskikk... 

---------------------------

"det er i oppoverbakke det går oppover" - Morten Gamst Pedersen

veeeeel, sier nå jeg

God bedring Enerly


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 apr 06, 14:54
Opprinnelig postet av Costanza
Kvisvik får god applaus FØR kampen av Brann-supporterne i dag.


Applausen var vel ikke rungende, men den var tydelig der. :)

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 apr 06, 16:24
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Costanza
Kvisvik får god applaus FØR kampen av Brann-supporterne i dag.


Applausen var vel ikke rungende, men den var tydelig der. :)


Hørte ikke en dritt jeg da men. Men det er vel bare fordi jeg står på PL-feltet det da vel.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 apr 06, 02:53
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Costanza
Kvisvik får god applaus FØR kampen av Brann-supporterne i dag.


Applausen var vel ikke rungende, men den var tydelig der. :)


Hørte ikke en dritt jeg da men. Men det er vel bare fordi jeg står på PL-feltet det da vel.
Så er spørsmålet.. må vi gjøre som andre ? nei vi må ikke. Nå er det snart en tur til hamar... slik blir jeg mot ringberg

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 apr 06, 10:22
Ringberg har vært ute i dagens F-B og sagt at dersom Eggen jr hadde vært trener, så hadde han blitt... har ikke lest artikkelen, men det står i dagens fredrikstad blad

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 apr 06, 10:30
Kunne tenke meg det, var ikke helt bra med Drillo som trener.. Han likte seg nok ikke så godt aleine på topp Ringberg.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 apr 06, 11:16
Opprinnelig postet av SirLion
Ringberg har vært ute i dagens F-B og sagt at dersom Eggen jr hadde vært trener, så hadde han blitt... har ikke lest artikkelen, men det står i dagens fredrikstad blad


Han hadde kanskje blitt, men hadde han fått spille?  Nei, jeg tror ikke det. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 23 apr 06, 11:31
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av SirLion
Ringberg har vært ute i dagens F-B og sagt at dersom Eggen jr hadde vært trener, så hadde han blitt... har ikke lest artikkelen, men det står i dagens fredrikstad blad


Han hadde kanskje blitt, men hadde han fått spille?  Nei, jeg tror ikke det. 


Vi må huske på at Ringberg var kaptein og fast på laget da han forlot oss (les: ble presset ut). Er vel lite sannsynlig at han ikke hadde fått spille videre den sesongen. Man selger ikke kapteinen sin midt i sesongen, vet du!

---------------------------

Varme tanker til Dagfinn Enerly....


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 mai 06, 23:24
om ringberg er så bra.. merklig han ennå ikke har puttet 1 mål da...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 mai 06, 08:13
Endret: 08 mai 06, 08:27
Opprinnelig postet av fidq
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av SirLion
Ringberg har vært ute i dagens F-B og sagt at dersom Eggen jr hadde vært trener, så hadde han blitt... har ikke lest artikkelen, men det står i dagens fredrikstad blad


Han hadde kanskje blitt, men hadde han fått spille?  Nei, jeg tror ikke det. 


Vi må huske på at Ringberg var kaptein og fast på laget da han forlot oss (les: ble presset ut). Er vel lite sannsynlig at han ikke hadde fått spille videre den sesongen. Man selger ikke kapteinen sin midt i sesongen, vet du!


Hvorfor ikke?  Står det i fotballens "Lover og Regler"? 

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 08 mai 06, 11:01
Opprinnelig postet av keiko99
om ringberg er så bra.. merklig han ennå ikke har puttet 1 mål da...
Kan vi ikke bare droppe hele Ringberg-diskusjonen nå da?

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 mai 06, 17:22
Bra du starta denna tråden igjen Keiko

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 mai 06, 17:38
Opprinnelig postet av ffkmufc
Bra du starta denna tråden igjen Keiko
ja å din ironi tåler jeg så du for gi meg en pm så fort ringberg skårer ett tippeliga mål   så skal jeg telle dager/mnd/år

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


JensJensen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 mai 06
Innlegg: 2

Lagt til: 11 mai 06, 15:02
Opprinnelig postet av keiko99
om ringberg er så bra.. merklig han ennå ikke har puttet 1 mål da...


Hvis du lærer deg å telle er det en god start...
http://fotball.vg.no/bors/spiller.php?spiller_id=2889&sesong_id=103

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 11 mai 06, 15:08
Opprinnelig postet av JensJensen
Opprinnelig postet av keiko99
om ringberg er så bra.. merklig han ennå ikke har puttet 1 mål da...


Hvis du lærer deg å telle er det en god start...
http://fotball.vg.no/bors/spiller.php?spiller_id=2889&sesong_id=103


For det første så er det vel litt uklart om denne Ringberg var på den ballen i det hele tatt. Siden du refererer til VG børsen så kan jeg jo også nevne at nevnte Ringberg ligger bak alle FFK´s offensive spillere poengmessig.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 mai 06, 14:06
Opprinnelig postet av kanogvetalt


For det første så er det vel litt uklart om denne Ringberg var på den ballen i det hele tatt. Siden du refererer til VG børsen så kan jeg jo også nevne at nevnte Ringberg ligger bak alle FFK´s offensive spillere poengmessig.


Æææææsj, slike ubetydeligheter som fakta og sånt er da bare for pingler? 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mai 06, 00:19
Opprinnelig postet av JensJensen
Opprinnelig postet av keiko99
om ringberg er så bra.. merklig han ennå ikke har puttet 1 mål da...


Hvis du lærer deg å telle er det en god start...
http://fotball.vg.no/bors/spiller.php?spiller_id=2889&sesong_id=103
føre du er på vei ut i det dype havet uten reddningsvest så vil jeg bare si det at om han Ringberg er så fantastiks god.. så lurer jeg har han i det hele tatt spilt på det svenske landslaget ?  det jeg mener er at her snakker jeg ikke usslige B kamper eller trening.. 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 mai 06, 09:31
Opprinnelig postet av keiko99
føre du er på vei ut i det dype havet uten reddningsvest så vil jeg bare si det at om han Ringberg er så fantastiks god.. så lurer jeg har han i det hele tatt spilt på det svenske landslaget ?  det jeg mener er at her snakker jeg ikke usslige B kamper eller trening.. 


Du mener altså at dersom en spiller ikke har spilt på landslaget så kan han ikke være fantastisk god?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 13 mai 06, 10:18
Opprinnelig postet av keiko99
føre du er på vei ut i det dype havet uten reddningsvest så vil jeg bare si det at om han Ringberg er så fantastiks god.. så lurer jeg har han i det hele tatt spilt på det svenske landslaget ?  det jeg mener er at her snakker jeg ikke usslige B kamper eller trening.. 


Så Daniel Nannskog på Stabæk eller Robbie Winters på  Brann er i gode dem da? Ingen av dem spiller jo på landslaget..

---------------------------

Ære være Eggen jr.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mai 06, 10:33
Mener ikke at dersom dem ikke har.. jeg spute med ett smil bare, men culmart Daniel  var topp skårer i 1 div og det skal jeg love  deg at ikke ringberg var da FFK var der eller tar jeg feil  ?

 om Robbie tar du feil.....  Meritter: Årets unge spiller i Skottland 1997, 1 A-landskamp, Årets spiller 2004 (VG), Cupmester og seriebronse 2004.

jeg kan si en annen ting som ringberg er langt fra så lenge du drar frem daniel og det er vel spill uten for norge og sverige...
Hadde ikke kamma kjøpt ringberg så hadde han ventet til fri over gang og reist hjem... Ingen andre var i nærheten av å snuse på han av klubber i utlandet... ja sverige er ett utland for oss, men nå tenker jeg lenger vekk

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 mai 06, 11:11
Opprinnelig postet av keiko99
Mener ikke at dersom dem ikke har.. jeg spute med ett smil bare, men culmart Daniel  var topp skårer i 1 div og det skal jeg love  deg at ikke ringberg var da FFK var der eller tar jeg feil  ?


Du skal love noen det, også avslutter du setning med å spørre om du tar feil? Vel, Ringberg var da vitterlig toppscorer i førstedivisjon han Keiko, med 19 mål, tror det var nitten i hvert fall. Ble vel også kåret til førstedivisjons beste spiller på Idrettsgallaen og mener jeg å huske. Nå skal det vel sies at Nannskog hadde en del flere mål.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 mai 06, 11:13
Endret: 13 mai 06, 11:14
sant nok det, men her er en oversikt over Ringbergs mål:
2 divisjon: 32 toppscorer med Lars Petter Hansen
1 divisjon: 19 toppscorer alene i 1 divisjon
1 sesongen i Tippeligaen: 11 FFKs toppscorer
2. sesongen i tippeligaen: 6 mål
3. sesongen i Tippeligaen: 0 hittil...

Ringberg skal visst også være godt trent i Hamar byen, han var rimelig pist på dommern forrige kamp... Men han er ferdig i FFK, han spiller i Kamma nå, all ære til Ringberg som fikk oss opp i Tippeligaen.. men nå spiller han for Kamma, og er historie for meg ihvertfall... Nå har også Toth begynt å score mål, så tror det blir bra jeg

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 13 mai 06, 11:30
Når skal dere slutte å Mjæle om han Markus Ringberg?  Greit han har gjort mye bra for FFK. Både på og utenfor banen. Men i det store selskap. Så holder mannen ikke mål. Vi fikk en bra pris for han. Det ver helt riktig å kvitte seg med han.
Å en annen ting: Gutten spiller for Kamma . Hvis dere ikke klar over det. Så er det en konkurerende klubb. he he

Noen ganger så snakker enkelte her om Markus Ringberg: Kunne nesten tro at gutten kunne gå på vannet.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mai 06, 17:03
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av keiko99
Mener ikke at dersom dem ikke har.. jeg spute med ett smil bare, men culmart Daniel  var topp skårer i 1 div og det skal jeg love  deg at ikke ringberg var da FFK var der eller tar jeg feil  ?


Du skal love noen det, også avslutter du setning med å spørre om du tar feil? Vel, Ringberg var da vitterlig toppscorer i førstedivisjon han Keiko, med 19 mål, tror det var nitten i hvert fall. Ble vel også kåret til førstedivisjons beste spiller på Idrettsgallaen og mener jeg å huske. Nå skal det vel sies at Nannskog hadde en del flere mål.
Alle har vær sin måte å utale seg på

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mai 06, 17:05
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Når skal dere slutte å Mjæle om han Markus Ringberg?  Greit han har gjort mye bra for FFK. Både på og utenfor banen. Men i det store selskap. Så holder mannen ikke mål. Vi fikk en bra pris for han. Det ver helt riktig å kvitte seg med han.
Å en annen ting: Gutten spiller for Kamma . Hvis dere ikke klar over det. Så er det en konkurerende klubb. he he

Noen ganger så snakker enkelte her om Markus Ringberg: Kunne nesten tro at gutten kunne gå på vannet.

Støtter deg der å når du snakker om å gå på vannet er det nå funnet ut at selv ikke jesus gikk på vannet.. det var is

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 mai 06, 17:07
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Når skal dere slutte å Mjæle om han Markus Ringberg?  Greit han har gjort mye bra for FFK. Både på og utenfor banen. Men i det store selskap. Så holder mannen ikke mål. Vi fikk en bra pris for han. Det ver helt riktig å kvitte seg med han.
Å en annen ting: Gutten spiller for Kamma . Hvis dere ikke klar over det. Så er det en konkurerende klubb. he he

Noen ganger så snakker enkelte her om Markus Ringberg: Kunne nesten tro at gutten kunne gå på vannet.

Støtter deg der å når du snakker om å gå på vannet er det nå funnet ut at selv ikke jesus gikk på vannet.. det var is


Det er ikke bevist keiko99.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 mai 06, 17:08
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av keiko99
Mener ikke at dersom dem ikke har.. jeg spute med ett smil bare, men culmart Daniel  var topp skårer i 1 div og det skal jeg love  deg at ikke ringberg var da FFK var der eller tar jeg feil  ?


Du skal love noen det, også avslutter du setning med å spørre om du tar feil? Vel, Ringberg var da vitterlig toppscorer i førstedivisjon han Keiko, med 19 mål, tror det var nitten i hvert fall. Ble vel også kåret til førstedivisjons beste spiller på Idrettsgallaen og mener jeg å huske. Nå skal det vel sies at Nannskog hadde en del flere mål.
Alle har vær sin måte å utale seg på


Skulle bare mangle keiko99.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mai 06, 18:39
oi sann.. kammas mål er ringberg gitt.... 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 mai 06, 19:31
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Når skal dere slutte å Mjæle om han Markus Ringberg?  Greit han har gjort mye bra for FFK. Både på og utenfor banen. Men i det store selskap. Så holder mannen ikke mål. Vi fikk en bra pris for han. Det ver helt riktig å kvitte seg med han.
Å en annen ting: Gutten spiller for Kamma . Hvis dere ikke klar over det. Så er det en konkurerende klubb. he he

Noen ganger så snakker enkelte her om Markus Ringberg: Kunne nesten tro at gutten kunne gå på vannet.

Støtter deg der å når du snakker om å gå på vannet er det nå funnet ut at selv ikke jesus gikk på vannet.. det var is

Rart han gikk ut av båten da.. Bra keiko

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mai 06, 20:43
Endret: 13 mai 06, 20:44
ffkmufc sier:
Rart han gikk ut av båten da.. Bra keiko

Keiko99 svarer:  film triks , men klag heller til dem som på står det... vi gir oss her ellers blir dette helt ut på vidda for da setter jeg inn ord jeg ikke bør... jeg siterte kun fra det jeg hadde hørt...

Så markus jeg for si gratulerer da, men uansett jeg vil ikke ha deg i FFK markus

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 13 mai 06, 22:12
Serriøst keiko. skulle nesten tro Ringberg hadde gjort deg noe vondt! du hater han som pesten jo.

---------------------------

Ære være Eggen jr.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mai 06, 22:38
Opprinnelig postet av Culemart
Serriøst keiko. skulle nesten tro Ringberg hadde gjort deg noe vondt! du hater han som pesten jo.
ja han kunne ha brukt vettet og reist til hjemlandet...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 14 mai 06, 13:04
Keiko, din personlig vedatta mot Marcus Ringberg, virker bare komisk.
Han og FFK gikk forskjellige veier.
Du er glad for det, andre (meg inkludert) synes det er synd.
La oss leve med det.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 mai 06, 13:11
Opprinnelig postet av dracula
Keiko, din personlig vedatta mot Marcus Ringberg, virker bare komisk.
Han og FFK gikk forskjellige veier.
Du er glad for det, andre (meg inkludert) synes det er synd.
La oss leve med det.


Kan vi ikke bare tie han i hjel da ?? Så lenge vi kommenterer dette så fortsetter han bare.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 mai 06, 19:18
Rune Haugen sier:
Kan vi ikke bare tie han i hjel da ?? Så lenge vi kommenterer dette så fortsetter han bare.


Keiko99 svarer følgene:   he  he 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 mai 06, 22:43
jeg klarer ikke å la være.... I dag  16/5-2006 så vi hvorfor ringberg er solgt.. bare se ham/kam sin kamp mot lyn...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 16 mai 06, 22:51
Ja vil solge Ringberg for ett halvt år siden  fordi han bommet i dag

---------------------------

Ære være Eggen jr.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 22:53
Opprinnelig postet av Culemart
Ja vil solge Ringberg for ett halvt år siden  fordi han bommet i dag


Jeg sa at vi skulle tie han i hjel. Lærer dere ikke.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 mai 06, 23:02
Opprinnelig postet av keiko99
jeg klarer ikke å la være.... I dag  16/5-2006 så vi hvorfor ringberg er solgt.. bare se ham/kam sin kamp mot lyn...


Jeg så den bommen ja.... Mener han er en god spiller jeg...  ai ai ai, nå var Normark sinna på tv2... heheheh men tilbake til saken, jeg har skjønt at Keiko ikke liker Ringberg lenger, fordi at han dro til Ham - Kam, veeel keiko, etter hva du mener, så har vi ingenting å frykte, for Ringberg er jo dårlig han... Men vi så idag at han bomma på målet... men la oss glemme han nå, og legge denne tråden død..

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 06, 23:23
Endret: 16 mai 06, 23:25
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av keiko99
jeg klarer ikke å la være.... I dag  16/5-2006 så vi hvorfor ringberg er solgt.. bare se ham/kam sin kamp mot lyn...


Jeg så den bommen ja.... Mener han er en god spiller jeg...  ai ai ai, nå var Normark sinna på tv2... heheheh men tilbake til saken, jeg har skjønt at Keiko ikke liker Ringberg lenger, fordi at han dro til Ham - Kam, veeel keiko, etter hva du mener, så har vi ingenting å frykte, for Ringberg er jo dårlig han... Men vi så idag at han bomma på målet... men la oss glemme han nå, og legge denne tråden død..


Det er på tide å legge den død nå ja. Det var du som starta det hele 2 april SirLion.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 mai 06, 17:00
Den ble jaggu stor denne tråden.. all ære til  sirlion  for det  

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 17 mai 06, 17:53
For FFK`s skyld.. (nei ikke gud) legg denne tråden død nå en gang for alle!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 mai 06, 18:12
Opprinnelig postet av keiko99
Den ble jaggu stor denne tråden.. all ære til  sirlion  for det  


He he keiko99, bare pågrunn av at jeg sa at han hadde sagt han ville bli trener med Tor Trondsen, så har det blitt en svær diskusjon om personen Ringberg isteden.. Trodde ikke jeg fikk så stoor respons men... hehe

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 mai 06, 18:14
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av keiko99
jeg klarer ikke å la være.... I dag  16/5-2006 så vi hvorfor ringberg er solgt.. bare se ham/kam sin kamp mot lyn...


Jeg så den bommen ja.... Mener han er en god spiller jeg...  ai ai ai, nå var Normark sinna på tv2... heheheh men tilbake til saken, jeg har skjønt at Keiko ikke liker Ringberg lenger, fordi at han dro til Ham - Kam, veeel keiko, etter hva du mener, så har vi ingenting å frykte, for Ringberg er jo dårlig han... Men vi så idag at han bomma på målet... men la oss glemme han nå, og legge denne tråden død..


Det er på tide å legge den død nå ja. Det var du som starta det hele 2 april SirLion.


Ja vet det, skulle nok holdt kjeft da har jeg lært til neste gang, hadde aldri, som sagt tidligere, troddpå såååå stor respons, fordi jeg sa at Ringberg sa han ville bli trener med Trondsen.. men men La oss legge Ringberg saken død nå, og konsentrere oss om FFK

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.



Flat Trådet Nøstet
Totalt 8 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340