Bora zivkovic ut med ankelbrudd!-krise!
---------------------------
FFK på øvre halvdel!
FFK på øvre halvdel!
Hmm, kanskje Vidar Martinsen inn som erstatter?
FFK på øvre halvdel!
Ente 1st aprilsnarr i mars eller?
Opprinnelig postet av bateman
ser det kommer en nyhet rundt dette på f-b.no nå snart...dette høres helt tragisk ut...stopperplass er selvsagt den plassen vi er mest utsatt for skader...faen...
Dette er heldigvis et 1. aprilsnarr, som antageligvis kommer på f-b.no etter midnatt en gang.
Nå var ikke jeg på treninga, som på fredagene er litt tidligere enn de andre dagene, men dersom Bora hadde brukket ankelen på treninga, så hadde nok den nyheten ligget ute på nettet i flere timer allerede.
Godt forsøk!
FFK på toppen i 2006
FFK på øvre halvdel!
kunne vel kommet med en annen nyhet enn at kapteinen vår er ute med en alvorlig ankelskade...håper virkelig dette bare er en elendig "spøk".
Denne spøken var da ikke elendig bateman.
Det blir nok mange FFK supportere som setter kaffen i halsen i morgen tidlig når de slår opp avisa, før de eventuelt begynner å tenke på hvilken dato det er.
FFK på toppen i 2006
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
en liten tabbe der av f-b`s nettjournalister!
FFK på øvre halvdel!
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
kunne vel kommet med en annen nyhet enn at kapteinen vår er ute med en alvorlig ankelskade...håper virkelig dette bare er en elendig "spøk".
Det blir nok mange FFK supportere som setter kaffen i halsen i morgen tidlig når de slår opp avisa, før de eventuelt begynner å tenke på hvilken dato det er.
etter alt som har skjedd forige sesong hva angår skader synes jeg de med hell kunne valgt en annen vinkling. som f.eks: romario skal nå målet om 1000spillermål i FFK!signerer 1årskontrakt ikveld!
FFK på øvre halvdel!
Nå er det vel sånn at alle FFK supportere følger med time for time frem til seriestart, og forhåpentligvis resta a livet!!!
Synes det er/var en dårlig spøk, 1st april eller ikke
etter alt som har skjedd forige sesong hva angår skader synes jeg de med hell kunne valgt en annen vinkling. som f.eks: romario skal nå målet om 1000spillermål i FFK!signerer 1årskontrakt ikveld!
Skal jo være litt troverdig og da, er ikke alle som er like lettlurt som deg
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
FFK på øvre halvdel!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060401/FFK/104010009/1020/LEDER
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914