Glad, men også forbannet.
Harry treffer tilfeldig en som er diriktør i Carnegie..... plutselig er brikkene på plass. Hva i h......ete har Arve Mokkelbost holdt på med? I over ett år har vi vist at for sesongen 2006 måtte nye sponsorer inn. Kriseløsningen med Brynild og e-verket var bare for ett år og som sagt en løsning fordi de ikke fikk andre inn.som hovedsponsor.
Nå har de "jobbet " over ett år uten å få noe på plass igjen før da nevnte Harry tar seg en tur på byen. Det er ikke sånn det skal jobbes!!!!!
Hvor er de proffe folkene hen? Hvorfor er det så vanskelig for oss? Få inn nye koster som kan drifte denne klubben ordentlig. Ut med Kværneng og de andre som ikke orker eller gidder..
---------------------------
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Jeg håper Hr Hansen fortsetter i direktørjobben.. Kværneng har ikke hatt så mye med dette å gjøre, han er tross alt styreleder for ffksport asa han.. jeg stoler på hva dem i ffk leiren gjør, og føler at de gjør en glimrende jobb... men hver vår mening sier jeg
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Kritikken mot Harry uretferdig.
Har tatt for lang tid med å skaffe ny hovedsponsor , men nå er den på plass og jeg er blid i motsetning til visse sutrehuer.
Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av SirLion
jeg stoler på hva dem i ffk leiren gjør, og føler at de gjør en glimrende jobb... men hver vår mening sier jeg
Hva legger du i glimrende jobb?
Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!
Det var ikke få på stadion i fjor som var skeptiske til den lumske bilselgeren.
Hadde ikke akkurat gjort det bra i Brann heller.
Ønsker en folkelig og proff gubbe i førersete.
Arve er ingen av dela
da var det også kværneng som satt her... jeg mener at han har gjort en god jobb som leder av ffk sport asa, harry hansen har gjort en god jobb i mokkelbosts fravær og resten der nede gjør ogsåe en god jobb med å få istadn stadion o.s.v...
ikke akkurat glimrende.. men det har gjort en god jobb, mens arve har vært borte
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (og Myhre!?)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914