Osloaristokratene våkner til liv- FFK på Shamrock
Etter lang tids dvale er det på tide at vi gir litt liv fra oss igjen. Det blir FFK på Shamrock i år også.
Vi driver og jobber med å få Shamrock til å LOVE at de skal sende alle FFK sine kamper på Shamrock, og håper det ordner seg. Om det blir tv eller storskjerm avhenger naturligvis på oppmøte. Blir vi mange, så er det storskjerm som gjelder. Er vi få, så får vi nøye oss med tv i kroken.
Vi er ikke helt i mål enda, men har ihvertfall blitt lovet at de to første seriekampene mot Brann og Viking vil bli vist på Shamrock uansett.
For å melde deg på mailinglista vår så er www.osloaristokratene.galakse.no stedet å besøke.
Vi driver og jobber med å få Shamrock til å LOVE at de skal sende alle FFK sine kamper på Shamrock, og håper det ordner seg. Om det blir tv eller storskjerm avhenger naturligvis på oppmøte. Blir vi mange, så er det storskjerm som gjelder. Er vi få, så får vi nøye oss med tv i kroken.
Vi er ikke helt i mål enda, men har ihvertfall blitt lovet at de to første seriekampene mot Brann og Viking vil bli vist på Shamrock uansett.
For å melde deg på mailinglista vår så er www.osloaristokratene.galakse.no stedet å besøke.
Pell dere på stadion, og slutt med tv-tullet
---------------------------
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
jeg skal på stadion jeg
men kjekt med tilbud i oslo vel?
men kjekt med tilbud i oslo vel?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914