Roger tilbake?
Men for all del, jeg ser gjerne Risholt i FFK igjen. Om han er topp motivert og i fin form.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Om han er topp motivert og i fin form.
Vel, han har vel ikke vært noen av delene i sitt fotball liv så langt.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
De er tross alt "litt" forskjellige spillere.
Simen ble toppscorer i fjor ja.. Roger er alltid velkommen tilbake for min del!
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Opprinnelig postet av danieltr
Simen ble toppscorer i fjor ja.. Roger er alltid velkommen tilbake for min del!
det var nok godeste ringberg som ble toppscorer med åtte mål totalt(serie og cup).
men hvis vi snakker kun på fredrikstad stadion er jeg ikke like sikker. det sier ikke mine troverdige kilder (boing) noenting om....
savner "svensk magi" allerede
Jeg mener Risholt holder et veldig høyt nivå når han er på sitt beste og han har spilt mange bra kamper for oss i TL. Men KTE bør være helt sikker på at Risholt er topp-motivert hvis det blir noe av... Har sans for spilletypen RR og mener han er bedre enn Ramberg, men ikke bedre enn Brenne.
Tror RR går til Start hvis han kommer tilbake til Norge nå...
Opprinnelig postet av bateman
men tenkte selv tanken rundt roger her forleden. agf ligger nå 7poeng bak horsens på sikker plass...roger har i mine øyne absolutt en fremtid i FFK. og si at han aldri har vært i fin form viser tegn på uvitenhet. roger risholt ble kåret til FFKs beste 2år på rad...i rest my case....
Sier ikke det mer om de øvrige spillerne enn om Roger? Eller at supportere utelukkende husker noen få spektakulære ting fremfor spillere som er på det jevne og som er arbeidsjern?
Ikke noe vondt om Roger, han var en av mine absolutte favoritter. Men det er ikke nok å ha en spiller som glimter til hver 3. kamp. Det er kanskje nok i 1. eller 2. divisjon, men ikke i eliten.
Kan vi ikke la historie være historie og gå videre?
Fuh! Fuh! Fuh!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg gidder i hvertfall ikke diskutere Risholt og Ringberg lenger. Hos meg er de historie. Over og ut.Hvis Roger kom tilbake, er han ikke velkommen i dine øyne???
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914