Husk meg
Brukernavn
Passord

Roger tilbake?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 30 mar 06, 14:25
Etter denne sesongen så forlater, høyst sannsynelig, Simen Brenne oss. Hva kan vi gjøre for å tette det tomrommet? Roger Risholt og Aalborg sliter i bunnen av SAS-ligaen, og hvis de rykker ned tviler jeg på om Roger vil spille dansk første divisjon. Så hva med å hente Roger tilbake???

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 30 mar 06, 14:29
Risholt er jo ganske ulik Brenne i spillestil så vil ikke bli noen reell erstatning av ham (HVIS Brenne forsvinner). Vi har allerede hentet Bjørkøy som erstatter for Risholt.

Men for all del, jeg ser gjerne Risholt i FFK igjen. Om han er topp motivert og i fin form.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 30 mar 06, 20:01
Opprinnelig postet av Costanza
Om han er topp motivert og i fin form.

Vel, han har vel ikke vært noen av delene i sitt fotball liv så langt.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 30 mar 06, 14:30
Om Roger blir hentet tilbake så blir det vel ikke for å fyllle tomrommet etter Simen...
De er tross alt "litt" forskjellige spillere.

Gressvikslampen

A-lagspiller

Lagt til: 30 mar 06, 14:31
Roger er ballvinner, sånn son Brenne, men Brenne har kanskje en litt mer offensiv tankegang. Han scorte vel flest mål på stadion i fjor?

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 30 mar 06, 15:07

Simen ble toppscorer i fjor ja.. Roger er alltid velkommen tilbake for min del!

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 30 mar 06, 21:15
Opprinnelig postet av danieltr

Simen ble toppscorer i fjor ja.. Roger er alltid velkommen tilbake for min del!

det var nok godeste ringberg som ble toppscorer med åtte mål totalt(serie og cup).

men hvis vi snakker kun  fredrikstad stadion er jeg ikke like sikker. det sier ikke mine troverdige kilder (boing) noenting om....

savner "svensk magi" allerede

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mar 06, 21:18
men tenkte selv tanken rundt roger her forleden. agf ligger nå 7poeng bak horsens på sikker plass...roger har i mine øyne absolutt en fremtid i FFK. og si at han aldri har vært i fin form viser tegn på uvitenhet. roger risholt ble kåret til FFKs beste 2år på rad...i rest my case....

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 30 mar 06, 21:32
Risholt var fantastisk til tider, men enormt ustabil og humørsyk.... Han kan ikke erstatte Brenne på noen som helst måte i mine øyne....... Men på sitt beste var han langt bedre enn Bjørkøy, men ikke like stabil.....

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mar 06, 21:35
ser gjerne roger inn sentralt igjen. bjørkøy var glimrende som hback ifjor...og toppa heile driten med tarik som hving!yeah!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 31 mar 06, 01:11

Jeg mener Risholt holder et veldig høyt nivå når han er på sitt beste og han har spilt mange bra kamper for oss i TL. Men KTE bør være helt sikker på at Risholt er topp-motivert hvis det blir noe av... Har sans for spilletypen RR og mener han er bedre enn Ramberg, men ikke bedre enn Brenne.

Tror RR går til Start hvis han kommer tilbake til Norge nå...

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 31 mar 06, 08:07
Hadde vært moro å fått Risholt tilbake i sommer! Han er helt klart god nok for laget vårt når han er på sitt beste! En mye bedre spiller enn Ramberg for eksempel..

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 31 mar 06, 08:22
Opprinnelig postet av bateman
men tenkte selv tanken rundt roger her forleden. agf ligger nå 7poeng bak horsens på sikker plass...roger har i mine øyne absolutt en fremtid i FFK. og si at han aldri har vært i fin form viser tegn på uvitenhet. roger risholt ble kåret til FFKs beste 2år på rad...i rest my case....

Sier ikke det mer om de øvrige spillerne enn om Roger?  Eller at supportere utelukkende husker noen få spektakulære ting fremfor spillere som er på det jevne og som er arbeidsjern?

Ikke noe vondt om Roger, han var en av mine absolutte favoritter. Men det er ikke nok å ha en spiller som glimter til hver 3. kamp. Det er kanskje nok i 1. eller 2. divisjon, men ikke i eliten. 

Kan vi ikke la historie være historie og gå videre?  

Fuh! Fuh! Fuh!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 31 mar 06, 14:38
Jeg gidder i hvertfall ikke diskutere Risholt og Ringberg lenger. Hos meg er de historie. Over og ut.

Gressvikslampen

A-lagspiller

Lagt til: 31 mar 06, 23:41
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg gidder i hvertfall ikke diskutere Risholt og Ringberg lenger. Hos meg er de historie. Over og ut.
Hvis Roger kom tilbake, er han ikke velkommen i dine øyne???

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914