Husk meg
Brukernavn
Passord

koren

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 30 mar 06, 14:00
det står på tv`s tekst tv at robert koren skal forlate lillestrøm etter sesongen!!! er vel en liten kanskje at hn vil til ffk men jeg mener at det ikke skader å prøve!!!

---------------------------

Lasse Båtstad

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 30 mar 06, 14:10
Da må vi kjempe med Mallorca, Racing Santander, Osasuna og Deprotivo La Coruna i spansk toppserie som vil kjøpe han fri før neste sesong.

Litt håpløst.

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 30 mar 06, 14:11
fortsatt ingen skam å prøve

Lasse Båtstad

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 30 mar 06, 14:13
hehe,artig tanke du

Men skjer nok aldri... 

For det første; hvorfor forlate en klubb som kommer til å kjempe om gull til et lag som kommer til å kjempe mellom midten og bunnen?

For det andre: Hvis han skal forlate lsk så er det fordi han vil ut til europa

ikke vits i å kasta bort tid å energi på han, har ikke sjangs uansett...

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 30 mar 06, 16:51
Å  bruke tid og krefter uoppnålige spillere er unødvendig....... Mest sannsynlig så blir vel Brenne Koren sin arvtager........

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 30 mar 06, 18:10
Når det er sagt . FFk har fått DVD på en spiller fra Kroatia som likner på Koren og i sin tid har vært t.o.m. landslagsaktuell. 
Er litt i samma posisjon som Brenne i FFK og vil vekk fra NK Osijek. Vil mer enn gjerne til Norge da. Koster ikke mye heller men det ser ut som om FFK er ikke interesert. 

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 30 mar 06, 18:36
Må du ikke ha ett visst antall kamper på reserve laget til Rosenborg for at FFK skal være interresert æ?  

Javel, jeg var kanskje stygg nå!  Synes alikevel FFK har ett passivt apparat av hva gjelder hva som rører seg der ute i markedet........

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914