Espen Hoff
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Mener det var snakket om en overgang på 1,5 mill jeg. Det er han verdt!
Ære være plankebyen!
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Martin Wiig kan vel kanskje lokke sin gamle lagkamerat over Oslofjorden? Men er enig at jeg aller først ville hatt en høyreback, men ettersom det ikke ser ut til å bli realistisk hadde jeg ikke takket nei til Hoff på høyrekanten. Han er 24 i følge sporten på TV2, jeg syns jeg har hørt om han i alle år Odd har vært i Tippeligaen omtrent, noe som tyder på at han allerede nå har prestert i TL over lengre tid.
Kvalitetene hans bør det heller ikke være i tvil om ettersom serietreer Lyn vil ha han. De har vel tenkt å bruke han som erstatter for Jan Derek Sørensen vil jeg tro?
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Vi kan ha et godt kort i Tarek, men er ikke sikkert at guttungen tåler råkjøret i Tippeligaen over en sesong. Ei heller er jeg sikker på at Christian Berg har de offensive kvalitetene vi trenger der.
Martin Wiig kan vel kanskje lokke sin gamle lagkamerat over Oslofjorden? Men er enig at jeg aller først ville hatt en høyreback, men ettersom det ikke ser ut til å bli realistisk hadde jeg ikke takket nei til Hoff på høyrekanten. Han er 24 i følge sporten på TV2, jeg syns jeg har hørt om han i alle år Odd har vært i Tippeligaen omtrent, noe som tyder på at han allerede nå har prestert i TL over lengre tid.
Kvalitetene hans bør det heller ikke være i tvil om ettersom serietreer Lyn vil ha han. De har vel tenkt å bruke han som erstatter for Jan Derek Sørensen vil jeg tro?
Men har vi råd til å bruke minimum 1,5 mill på en spiller som først og fremst skal være en backup på høyrekant? Eller skal Tarek utvikle seg uten å spille?
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Fjedjik
Men har vi råd til å bruke minimum 1,5 mill på en spiller som først og fremst skal være en backup på høyrekant? Eller skal Tarek utvikle seg uten å spille?
Hoff som førstevalg, mens Tarik får prøve seg litt oftere enn i fjor. Han har vel ikke hatt en så utrolig utvikling i vinter at kan spille alle kampene i år fremfor at han kun var god nok for noen i fjor, selv om Enerly nå ikke spiller. Forsiktig matching med andre ord, ingen vits i å kasta han til ulvene med en gang.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Husker forresten han spilte en treningskamp mot ffk i fjor, før serien starta. Husker at vi slet med å få skikkelig tak i han. Han var så fotrapp og frekk.
Ære være plankebyen!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
En klar forsterkning, kvalitetsspiller.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
han har akkurat takket nei til Stabæk selv om klubbene var enige
Regner med at det er viking som stikker av med han da
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Vi har et bra stopperpar i Bora og Piraja, man hva om noen av dem blir skadet? Etter min mening bør FFK satse, og bruke de tre millionene det koster å hente Vidar Martinsen fra Moss. Det vil kunne betale seg. Se bare på Bertie. Det var ingen dårlig investering.
Tror FFK trenger tre til fire kvalitetsspillere for å bli en toppklubb i tippeligaen. Først og fremst trenger vi en høyreback på nivå med bertelsen, og en høyre kantspiller av typen Espen Hoff. Dessuten trenger vi en skikkelig forsvarssjef. En som skriker litt og får med seg guttane. Greit nok med bora altså, men det nøttærnte å skulle skrike komandoer på dansk vettu.. Neida, men han er ikke den klare ledertypen som f.eks. Tor Trondsen var. Dessuten synes jeg ikke bora er god nok rett og slett. Vi trenger en i landslagsdiskusjon. Det hadde ikke bora vært, om han var norsk.
Til slutt trenger vi en målmaskin. En som putter 15-20 mål i sesongen. Mulig en av de spissene vi allerede har blir en slik garantist, og da løser jo det problemet seg selv, men jeg har lissom ikke trua på at det skal skje allerede i år.
Før vi får tak i disse spillerne, eller utvikler våre egne til å bli det, tror jeg dessverre ikke FFK kommer til å havne høyere på tabellen enn 7-8 plass.
Engasjert hovedtribunist!
Har alltid hatt sansen for han.
Synd vi ikke skal ha noen flere spillere inn i denne omgang.
Vi har hentet en god keeper og 2 "stall fyll", ikke akkurat vinneren på overgangsmarkedet, årets underdrivelse
Hilsen bekymret.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914