Husk meg
Brukernavn
Passord

Espen Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 mar 06, 21:35
Endret: 27 mar 06, 21:36
Registrerte at Odd Grenland og Stabæk var enig om en overgang for Espen Hoff, men Hoff takket nei til Stabæk. Både Lyn og Viking hiver seg nå inn i kampen. Jeg er klar over at FFK har satt kroken på døren for nye spillere innen overgangsvinduet stenger, men jeg har såpass sansen for Espen Hoff og mener han kunne styrket oss på høyre kant, at jeg likevel trekker dette frem til diskusjon. Og hvis Odd takket ja til Stabæk, må vel det bety at det ikke er snakk om noen svimlende høy sum heller...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 27 mar 06, 21:45
Er veldig enig. Har alltid likt Hoff. En god tippeligaspiller. Har han ikke vært innom landslaget for et par år siden også?

Mener det var snakket om en overgang på 1,5 mill jeg. Det er han verdt!

Ære være plankebyen!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 27 mar 06, 21:51
Leste også noe om 1.5 millioner nå. Det er jo en god slump med penger, men med dagens prisnivå på norske spillere så er det faktisk ganske gunstig. Selv om han hadde en svak sesong i fjor, så bor det mye i gutten og han er ekstremt giftig på sitt beste. Hurtig, gjennombruddshissig og vet hvor målet står. Stemmer at han så vidt har vært innom landslaget i noen privatlandskamper. Ellers var han vel fast på U21-landslaget i sin tid, tror jeg.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 27 mar 06, 21:52
Dere har nok bedre oversikt over Hr. Hoff`s kvaliteter enn meg, så med en smule repekt for deres meninger vil jeg allikevel hevde at det ikke er her FFK bør legge sine ressurser for å hente en spiller. Vi kan jo ikke slenge oss etter alt som er tilgjengelig. Jeg tror at FFK har grei dekning i sine offensive spillere, først å fremst i Tarek. Derimot hadde jeg gjerne sett en forsterkning på høyre siden i forsvars fireren.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 27 mar 06, 22:00
Vi kan ha et godt kort i Tarek, men er ikke sikkert at guttungen tåler råkjøret i Tippeligaen over en sesong. Ei heller er jeg sikker på at Christian Berg har de offensive kvalitetene vi trenger der.

Martin Wiig kan vel kanskje lokke sin gamle lagkamerat over Oslofjorden? Men er enig at jeg aller først ville hatt en høyreback, men ettersom det ikke ser ut til å bli realistisk hadde jeg ikke takket nei til Hoff på høyrekanten. Han er 24 i følge sporten på TV2, jeg syns jeg har hørt om han i alle år Odd har vært i Tippeligaen omtrent, noe som tyder på at han allerede nå har prestert i TL over lengre tid.

Kvalitetene hans bør det heller ikke være i tvil om ettersom serietreer Lyn vil ha han. De har vel tenkt å bruke han som erstatter for Jan Derek Sørensen vil jeg tro?

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Fjedjik

Landslagsspiller

Lagt til: 27 mar 06, 22:06
Opprinnelig postet av FFK1903
Vi kan ha et godt kort i Tarek, men er ikke sikkert at guttungen tåler råkjøret i Tippeligaen over en sesong. Ei heller er jeg sikker på at Christian Berg har de offensive kvalitetene vi trenger der.

Martin Wiig kan vel kanskje lokke sin gamle lagkamerat over Oslofjorden? Men er enig at jeg aller først ville hatt en høyreback, men ettersom det ikke ser ut til å bli realistisk hadde jeg ikke takket nei til Hoff på høyrekanten. Han er 24 i følge sporten på TV2, jeg syns jeg har hørt om han i alle år Odd har vært i Tippeligaen omtrent, noe som tyder på at han allerede nå har prestert i TL over lengre tid.

Kvalitetene hans bør det heller ikke være i tvil om ettersom serietreer Lyn vil ha han. De har vel tenkt å bruke han som erstatter for Jan Derek Sørensen vil jeg tro?

Men har vi råd til å bruke minimum 1,5 mill på en spiller som først og fremst skal være en backup på høyrekant? Eller skal Tarek utvikle seg uten å spille?

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 27 mar 06, 22:13
Endret: 27 mar 06, 22:15
Opprinnelig postet av Fjedjik
Men har vi råd til å bruke minimum 1,5 mill på en spiller som først og fremst skal være en backup på høyrekant? Eller skal Tarek utvikle seg uten å spille?

Hoff som førstevalg, mens Tarik får prøve seg litt oftere enn i fjor. Han har vel ikke hatt en så utrolig utvikling i vinter at kan spille alle kampene i år fremfor at han kun var god nok for noen i fjor, selv om Enerly nå ikke spiller. Forsiktig matching med andre ord, ingen vits i å kasta han til ulvene med en gang.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 27 mar 06, 22:18
Endret: 27 mar 06, 22:19
Her er jeg enig med FFK1903. Når jeg først tar til orde for at Hoff kunne vært en nyttig spiller for FFK, så mener jeg selvsagt at han skal gå rett inn på laget. Det er fordi jeg mener det stort sett er feil strategi å hente spillere, hvert fall etablerte, som i utgangspunktet er tiltenkt en plass på benken (mener således at både Are Tronseth og Christian Berg kanskje være feilaktige prioriteringer). Jeg har veldig sansen for Tarik, men han er fortsatt veldig ung og uferdig, så jeg tror ikke det ville vært noen ulempe for han å være i utfordrerposisjon i år. Men selvsagt skal han få spilletid.

Fjedjik

Landslagsspiller

Lagt til: 27 mar 06, 22:21
Endret: 27 mar 06, 22:22
Greit nok, men jeg mener at for laget er det best om tilgjengelige midler brukes et annet sted. Men om han ender hos oss applauderer jeg selvfølgelig det.

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 27 mar 06, 22:28
Jeg mener Hoff er god nok til å skli rett inn på laget. Han var jo fast på u-landslaget som sagt her inne. Han og Martin Wiig var jo to store talenter i Odd en gang i tiden. Ellers så husker jeg Hoff virkelig godt i bortekampen mot Odd i 2004. Odd slo oss 5-2 og han gjorde som han ville. Teknisk, rask, dribleferdigheter, gode innlegg. Akkurat hva jeg ønsker meg på kanten. Kanskje han kan brukes som spiss også?

Husker forresten han spilte en treningskamp mot ffk i fjor, før serien starta. Husker at vi slet med å få skikkelig tak i han. Han var så fotrapp og frekk.

Ære være plankebyen!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 27 mar 06, 23:52
kan ikke hoff være en god erstatter for brenne da så kan vi sette han langt vekk så brenne kan føle at det er ikke smart å nekte på kontrakt forslag ?

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 27 mar 06, 23:56
Hoff er ikke noen sentral midtbanespiller... Han er enten kant eller spiss. Veldig ulik Simen Brenne som spilletype.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 28 mar 06, 00:32
Espen Hoff , meget god erstatter på vingen for Enerly.
En klar forsterkning, kvalitetsspiller.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 28 mar 06, 01:52
spennende spiller

han har akkurat takket nei til Stabæk selv om klubbene var enige

Regner med at det er viking som stikker av med han da

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 28 mar 06, 06:32
Det er vel ikke til å komme bort i fra at Espen Hoff hadde gått rett inn på laget.. Han er rett og slett god.

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 28 mar 06, 10:35
Endret: 28 mar 06, 10:35
Espen Hoff er god. Ingen tvil om det. Men hvis vi først skal svi av 1,5 millioner bør vi heller bruke dem på å styrke forsvaret.

Vi har et bra stopperpar i Bora og Piraja, man hva om noen av dem blir skadet? Etter min mening bør FFK satse, og bruke de tre millionene det koster å hente Vidar Martinsen fra Moss. Det vil kunne betale seg. Se bare på Bertie. Det var ingen dårlig investering.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 28 mar 06, 13:35
Endret: 28 mar 06, 13:36
Er nok ikke VM vi trenger å hente inn nå Funk har jo Tronseth.. må absolutt prioritere høyre sia.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 29 mar 06, 13:05
Sier absolut ikke nei takk til Espen Hoff! Han og den godeste kristoffer paulsen var de to spillerne jeg helst ønsket at FFK skulle satse på i vinter. Utenom Thomas Myhre da, men han ble jo aldri aktuell..

Tror FFK trenger tre til fire kvalitetsspillere for å bli en toppklubb i tippeligaen. Først og fremst trenger vi en høyreback på nivå med bertelsen, og en høyre kantspiller av typen Espen Hoff. Dessuten trenger vi en skikkelig forsvarssjef. En som skriker litt og får med seg guttane. Greit nok med bora altså, men det nøttærnte å skulle skrike komandoer på dansk vettu.. Neida, men han er ikke den klare ledertypen som f.eks. Tor Trondsen var. Dessuten synes jeg ikke bora er god nok rett og slett. Vi trenger en i landslagsdiskusjon. Det hadde ikke bora vært, om han var norsk.
Til slutt trenger vi en målmaskin. En som putter 15-20 mål i sesongen. Mulig en av de spissene vi allerede har blir en slik garantist, og da løser jo det problemet seg selv, men jeg har lissom ikke trua på at det skal skje allerede i år.

Før vi får tak i disse spillerne, eller utvikler våre egne til å bli det, tror jeg dessverre ikke FFK kommer til å havne høyere på tabellen enn 7-8 plass.

Engasjert hovedtribunist!

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 29 mar 06, 13:32
Endret: 29 mar 06, 13:34
Espen Hoff hadde vært en fin forsterkning og en spiller vi "trenger".
Har alltid hatt sansen for han.
Synd vi ikke skal ha noen flere spillere inn i denne omgang.

Vi har hentet en god keeper og 2 "stall fyll", ikke akkurat vinneren på overgangsmarkedet, årets underdrivelse

Hilsen bekymret.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 29 mar 06, 14:26
Hoff er visst klar for Lyn.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914