Husk meg
Brukernavn
Passord

sportsdirektør

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 27 mar 06, 21:23
kan vel være en jobb dagfinn enerly kan fylle på sikt????

---------------------------

Lasse Båtstad

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 mar 06, 21:37
Endret: 27 mar 06, 21:37
Det viktigste er at en eventuell sportsdirektør, som er en viktig stilling, er KVALIFISERT til jobben. Det er ikke en type stilling man gir bort av mer "emosjonelle" årsaker.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 27 mar 06, 21:48
Opprinnelig postet av Costanza
Det viktigste er at en eventuell sportsdirektør, som er en viktig stilling, er KVALIFISERT til jobben. Det er ikke en type stilling man gir bort av mer "emosjonelle" årsaker.

Men Enerly kan da helt klart fylle en slik rolle, det er ikke bare den emosjonelle siden ved dette. Jeg mener følgende ansvarsområder ligger til stillingen som sportsdirektør: ansvar for de sportslige resultatene, ansvar for kvalitetsutvikling av spillerne, ansvar for evalueringsprosessene av spillere og trenere, ansvar for trenernes kompetanseutvikling, og en sportsdirektør bør være en samlende person.

Etter mitt sin er Enerly en svært egnet kandidat. Forøvrig synes jeg også Tore Pedersen kunne være en aktuell sportsdirektør.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 27 mar 06, 22:21

Med all respekt....... Jeg tror ikke det er en Direktør jobb Enerly bruker energien sin på for tiden, men langt viktigere ting.....Og hva har den neste du nevner bevisst for at han kan utfylle en slik rolle?

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 27 mar 06, 22:25
Da tenker jeg først og fremst på hans egenskaper. Mennesklige som profesjonelle. Han har også et sterkt kontakt nett både nasjonalt og internasjonalt. Noe som er en fordel i en slik jobb. Rune Bratseth hadde vel heller ikke bevist noe når han ble sportsdirektør for RBK

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 27 mar 06, 22:27
Javel........ Ble det brukt når Alex Rosen var her?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914