Forsvarsproblemer
Ser desverre for meg at vi går mot enda en nervepirrende sesong med nedrykksspøkelset hengene over oss. Har seff trua, men dog. Vi ser hvor ustabile vi er i treningskampene.
Trenger flere med jernvilje sånn som brenne, jonna og berthelsen etc. Da er VM det naturlige valget!
---------------------------
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Opprinnelig postet av Shadar
Vi ser nok en gang at FFK er ustabile bakover. Hvorvidt det er mulig, så burde de forte seg å løse ut det som trengs i sponsorpenger og hente Vidar Martinsen. Han er garantert en mann for fremtiden, og han er lokalt forankret. Hadde vi kjøpt han, så hadde han gått rett inn i 1.elveren, uten tvil.
Ser desverre for meg at vi går mot enda en nervepirrende sesong med nedrykksspøkelset hengene over oss. Har seff trua, men dog. Vi ser hvor ustabile vi er i treningskampene.
Trenger flere med jernvilje sånn som brenne, jonna og berthelsen etc. Da er VM det naturlige valget!
Nå er VM Moldes eiendom. Så glem han nå.
Han svarte ihvertfall nei sist jeg hørte...?
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av oleberg
Når ble Vidar Martinsen Modle spiller?????
Det står det i Bladet Avspark.
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 27 mar 06, 15:14
Endret: 27 mar 06, 15:16
Opprinnelig postet av Shadar
Vi ser nok en gang at FFK er ustabile bakover. Hvorvidt det er mulig, så burde de forte seg å løse ut det som trengs i sponsorpenger og hente Vidar Martinsen. Han er garantert en mann for fremtiden, og han er lokalt forankret. Hadde vi kjøpt han, så hadde han gått rett inn i 1.elveren, uten tvil.
Er enig i at VM kunne vært en god mann å ha i stallen, men er i tvil om han kan spille høyreback, og det er jo der vi først trenger en forsterkning.
Etter min mening, så er behovet for en ny høyreback før seriestart skrikende.
Eggen uttaler at Czwartek er førstevalget, og det synes jeg faktisk sier det meste, for han er etter min mening ikke god nok, dersom vi skal ha ambisjoner om å ende opp på øverste halvdel av tabellen.
Foruten Czwartek så har vi Trondseth, Blix, Bjørkøy og Jørgen Magnussen som alle kan bekle denne plassen, men som altså alle blir rangert etter Czwartek, iflg. Eggen.
Den av disse som etter min mening bør være nærmest Czwartek er Jørgen Magnussen. Han er ung og lovende og vil sikkert gjøre store framskritt, dersom han får tillid, kanskje i første omgang som innbytter.
Trondseth er best som midtstopper eller defensiv midtbanespiller, men har vist ved et par anledninger at han ikke gjør seg helt bort som høyreback.
Bjørkøy er også desidert best på midtbanen og var direkte svak på høyrebackplass mot Sparta.
Lars Blix er rett og slett ikke god nok til tippeligaspill og vil kun være en nødløsning ved mange skader/karantener og faktisk så synes jeg FFK burde ha vurdert å selge ham, eller gi ham bort.
Tenk hvis vi forsterket med en kopi av Bertelsen på høyrebackplass, det ville gjort hele laget mere komplett og samtidig resultert i at vår høyreving, (som antagelig blir Tarek), ville fungert mye bedre også.
Så jeg er en av dem som håper på en overraskelse i form av en ny kanon høyreback i løpet av denne uken.
FFK på toppen i 2006
jørgen er ung og kan bli en klasse spiller!!!!! og hva skal vi med vk??? vi har jo tre midtstoppere alerede og skal vi gi han beck rolen så kan vi heller gi den til jørgen spør du meg!!!! og når det gjelder Czwartek så må han føle seg veldig trygg på en plass i første ellvern som reiser bort 14 rett før serie start!!!!! tyder på for dårlig konkuranse????
Lasse Båtstad
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
Det er vel ikke dumt å la jørgen magnussen få litt tillit på høyere beck.... lærer mye av det!!! han kan jo bli den nye flittie onstad!!
jørgen er ung og kan bli en klasse spiller!!!!! og hva skal vi med vk??? vi har jo tre midtstoppere alerede og skal vi gi han beck rolen så kan vi heller gi den til jørgen spør du meg!!!! og når det gjelder Czwartek så må han føle seg veldig trygg på en plass i første ellvern som reiser bort 14 rett før serie start!!!!! tyder på for dårlig konkuranse????
Czwartek bestilte sin ferietur etter at han fikk beskjed av Drillo at han ikke hadde noen fremtid i FFK.
Da blir det litt feil å kritisere ham for at han drar på denne ferien. Han er alltid flink til å trene og vil nok sørge for å holde formen vedlike på turen.
FFK på toppen i 2006
Lasse Båtstad
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
hjelper ikke spør du meg... mener at han kunne avbestilt den turen!!!!!!!
La nå gutten dra på ferie uten at han får stress for det!
Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!
Tenk hvis en av de blir skadet, huff tør ikke tenke tanken engang.
Eggen gambler med laget vårt, synes han gjorde det nok for to år siden, det holdt på å galt, er sikkert vi er heldig i år
Lasse Båtstad
Opprinnelig postet av Patrioten
Bora og Raio kan spille så dårlig som de vil, de har jo ingen å konkuere med på plassene. Og Eggen sier han er fornøyd med stallen, synes det blir for dumt dette.
Tenk hvis en av de blir skadet, huff tør ikke tenke tanken engang.
Eggen gambler med laget vårt, synes han gjorde det nok for to år siden, det holdt på å galt, er sikkert vi er heldig i år
Nå fikk vi vel nettopp Tronseth som konkurent til Bora og Piiroja, selv om han kan brukes på flere plasser.
I de treningskampene han har spillt har han absolutt ikke gjort seg bort på stopperplass.
Men er ellers enig i at med 2004 sesongen friskt i minne så burde vi hatt flere forsvarsspillere.
Hadde man vært sikre på at Vidar Martinsen kunne spillt høyreback tilnærmet like godt som midtstopper, så hadde han vært en helt perfekt forsterkning for oss nå.
FFK på toppen i 2006
Lasse Båtstad
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914