Trist at vi ikke er med i dansen om spillere
Ser det ene laget etter det andre får nye spillere, mens vi bare har fått Rami, Christian Berg og Are Tronseth.
Er det flere enn meg som er skuffet over at det ikke har kommet flere nye spillere, vi er vel snart taperen på overgangsmarkedet?
Er det flere enn meg som er skuffet over at det ikke har kommet flere nye spillere, vi er vel snart taperen på overgangsmarkedet?
Skulle gjerne sett en skikkelig forsterkning til som kunne gå rett inn i første-elleveren, men jeg synes ikke vi skal svartmale situasjonen fullstendig. Når vi sammenligner med hva andre lag har kjøpt, må vi også se på hvem som har mista spillere siden i fjor. Utenom Enerly, som hadde en nokså anonym sesong i fjor, har vi vel ikke mistet noen av betydning?
---------------------------
Bjørn Jervell Hansen
skulle helst sett flere "storfisker" til FFK ja, nå er jo muligheten større en noen gang, med tanke på at en erstatter for simen må inn!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av Patrioten
Ser det ene laget etter det andre får nye spillere, mens vi bare har fått Rami, Christian Berg og Are Tronseth.Er Rami "bare"? Nå tok du i... Eller er det noe rett i det du sier...
Mente ikke bare mot han, men at vi bare har fått tre stk
Her er overgangene så langt http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=88897
Tror desverre vi vil slite i år også. Skal vi hevde oss på den øverste halvdelen må det skje gjennom utvikling av laget fra i fjor + unge egne som tar kvantesprang oppover. Forsterkningene vi har fått er neppe nok til å heve laget fra bunnstrid til
topp 7. Tror det hadde vært riktig å handle litt "over evne" i år, for å sikre at vi er med der oppe til året. Da har vi ny stadion, er godt etablert og står foran den 4. strake TL-sesongen, og en langt mer atraktiv klubb for sponsorer og næringsliv. Ny sesong nede i nedrykksmørja, eller værst av alt nedrykk, vil være svært negativt, og en økonomisk nedtur til å grine av.
topp 7. Tror det hadde vært riktig å handle litt "over evne" i år, for å sikre at vi er med der oppe til året. Da har vi ny stadion, er godt etablert og står foran den 4. strake TL-sesongen, og en langt mer atraktiv klubb for sponsorer og næringsliv. Ny sesong nede i nedrykksmørja, eller værst av alt nedrykk, vil være svært negativt, og en økonomisk nedtur til å grine av.
Jeg er også litt forundret over at et par skikkelige forsterkninger ikke er på plass. prøver de ikke en gang eller ?????
Denne sessongen er den (etter min mening) den viktigste ever, med tanke på vår nydelige nye stadio, blir kjipt å åpne den mot Sparta i første div til året.
Håper alle spillerne våre er klare for KRIG (hele året), for jeg har ikke nærver til et år til på sisteplass et par runder før slutt.
Denne sessongen er den (etter min mening) den viktigste ever, med tanke på vår nydelige nye stadio, blir kjipt å åpne den mot Sparta i første div til året.
Håper alle spillerne våre er klare for KRIG (hele året), for jeg har ikke nærver til et år til på sisteplass et par runder før slutt.
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914