Brenne takket nei til FFK
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Men Brenne mener det ikke ligger noen dramatikk i hans nei.
– Vi har en åpen dialog og det kan hende jeg skriver under for FFK til sommeren eller til høsten. Men foreløpig er svaret nei, sier han.
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Opprinnelig postet av SirLion
Han sier også til f-b at han vil velge en utenlandsk klubb.... VIF, RBK og LSk kan bare kjøsse meg ett visst sted.. går brenne til en av de klubbene, så er ikke han min favorittspiller ihvertfall!!!først bør han bli god nok om han ikke ønsker seg lenger ned i den utalanske klubba
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Opprinnelig postet av Bedreviteren
FFK har bare seg selv å takke, man går ikke i forhandlinger om ny kontrakt med sin beste og kanskje mest verdifulle spiller ett par mnd før han blir Bosman spiller. Det skulle vært gjort for lenge siden. Brenne kan gå mot en kanonsesong og vil nå se hvor langt han kan nå det. En ting er at vi mister vår beste spiller, noe vi kanskje kommer til å gjøre uansett. Men det at vi sitter igjen med lommerusk, vil være svakt håndverk av ledelsen........
Er enig i dette, Bedreviteren, men tror faktisk svaret fra Simen hadde vært akkurat det samme for et halvt eller et år siden.
Uansett så tviler jeg sterkt på at Simen går til en annen Norsk klubb.
FFK på toppen i 2006
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 25 mar 06, 09:44
Endret: 25 mar 06, 09:59
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Positive trekk i år en innkjøp av Rami Shaban, som KAN bli en reell positiv tilvekst mot "toppen!
Negativt er at FFK ellers har hentet "stallfyll" og ikke forsterka laget med kvalitetspillere, dette kan også henge sammen med manglende profesjonalitet på sponsorsiden.
Min konklusjon er at pr.dato må FFK bedre såvel profesjonalitet på sonsor siden som heve kvaliteten på "stallen" dersom en ønsker å beholde de "toppene" de har.
Har profesjonaliteten i klubben forsvunnet med Høili?
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Hadde gjort det samme selv, for å si det sånn...
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Kansksje noe i at en bør selge Simen nå.
Han er jo ikke, Storebror Hæsrad, Grindheim , Gashi eller Strømstad bl.a.
Så erstatninger finnes.
Likevel ethvert lag trenger noen som holder kontinuitet, noen å bygge en stamme rundt, noen som har ett identifiseringsymbol. Kanskje bør Simen Brenne bli dette hos FFK.
Ellers Ebenfalk er jeg ikke enig med deg. Ennå har ikke erstatterne til Risholt og Ringberg har , etter min mening, fyllt hullene etter disse to..
Så tenk kvalitet ikke kvantitet.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Kansksje noe i at en bør selge Simen nå.
Han er jo ikke, Storebror Hæsrad, Grindheim , Gashi eller Strømstad bl.a.
Så erstatninger finnes.
Likevel ethvert lag trenger noen som holder kontinuitet, noen å bygge en stamme rundt, noen som har ett identifiseringsymbol. Kanskje bør Simen Brenne bli dette hos FFK.
Ellers Ebenfalk er jeg ikke enig med deg. Ennå har ikke erstatterne til Risholt og Ringberg har , etter min mening, fyllt hullene etter disse to..
Så tenk kvalitet ikke kvantitet.
Vi har heller erstattet Dagfinn Enerly heller]
Hadde jeg bestemmt i FFK , hadde benken vært neste stoppested. Klubben trenger spillere utepå banen som vil blø for klubben og ha hodet på rett sted for å yte maksimalt. Når fokuset er ny klubb i utlandet meg mye penger i sikte vil det garantert gå utover innsatsen.
Håper også klubben statuerer et eksempel i denne saken.
Og hvis han går til en annen norsk klubb..... så blir jeg skuffet og litt sinna, men ingen kan hindre han i det.
Fredd
Opprinnelig postet av Fredd
Som andre har sagt så skjønner jeg Simen. Men mye avhenger av denne sesongen. Hvis han ikke spiller meget godt denne sesongen så tror jeg han skriver under til sommeren.
Og hvis han går til en annen norsk klubb..... så blir jeg skuffet og litt sinna, men ingen kan hindre han i det.
Hvis ikke han spiller meget godt fram til sommeren, så er han i hvertfall ikke noe å spare på.
Opprinnelig postet av Patrioten
Virker som ledelsen har probemer med det meste fortiden, det nye nå er Stadion utbyggingen er forsinket, vet ikke hvor lenge, men det går i hvertfall rykter om det
Selvgfølgelig er nye stadion forskinka.. er vel aldri noe i Fredrikstad som har har blitt fullført til riktig tid.. men uansett så skal vel stadion stå klart til 1. februar 2007 og da er det jo ett par mnd å gå på.
Ære være Eggen jr.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914