Husk meg
Brukernavn
Passord

Brenne takket nei til FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 24 mar 06, 23:51
...skriver FB.  Får håpe dette bare er en del av forhandlings-taktikken.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 25 mar 06, 00:40
ja om ikke kommer haiene og snapper han opp.. RBK,LSK,VIF

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 25 mar 06, 00:44
Han sier også til f-b at han vil velge en utenlandsk klubb.... VIF, RBK og LSk kan bare kjøsse meg ett visst sted.. går brenne til en av de klubbene, så er ikke han min favorittspiller ihvertfall!!!

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 25 mar 06, 00:47
Jeg tar ikke sorgene på forskudd! 

Men Brenne mener det ikke ligger noen dramatikk i hans nei.
– Vi har en åpen dialog og det kan hende jeg skriver under for FFK til sommeren eller til høsten. Men foreløpig er svaret nei, sier han.

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 25 mar 06, 00:55
Tror mye avhenger av hvor FFK havner på tabellen. Blir det en ny sesong på nedre halvdel ser kanskje Brenne seg etter andre alternativer. Gjør vi derimot store fremskritt og har noe på gang, så kanskje han han skriver under for å være med videre på utviklingen, gjøre FFK enda bedre, og dermed også bli sett av utenlandske klubber på et høyere nivå.

Jeg håper uansett han skriver under ny kontrakt, og hvis ønsket om å spille i utlandet er veldig stort, så signér en kontrakt med FFK med en maks overgangsklausul. Såpass skylder han vel klubben som hentet han fra en mørk tilværelse i en anonym førstedivisjonsklubb hvor han var i ferd med å stagnere. 

Men FFKs suksess denne sesongen er jo mye opp til Brenne selv. Fortsetter han der han slapp i enkelte kamper i fjor så er han en viktig brikke på dette laget, men da må han også spille oftere, og ikke sone karantene annenhver kamp utover høsten.

Uttalsen om at han kanskje skriver under til sommeren eller høsten får det mer til å virke som Brenne ser på FFK som Plan B. Finner han seg ikke en ny klubb, så fortsetter han...

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 25 mar 06, 01:59
Opprinnelig postet av SirLion
Han sier også til f-b at han vil velge en utenlandsk klubb.... VIF, RBK og LSk kan bare kjøsse meg ett visst sted.. går brenne til en av de klubbene, så er ikke han min favorittspiller ihvertfall!!!
først bør han bli god nok om han ikke ønsker seg lenger ned i den utalanske klubba

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 25 mar 06, 07:25
FFK har bare seg selv å takke, man går ikke i forhandlinger om ny kontrakt med sin beste og kanskje mest verdifulle spiller ett par mnd før han blir Bosman spiller. Det skulle vært gjort for lenge siden. Brenne kan gå mot en kanonsesong og vil nå se hvor langt han kan nå det. En ting er at vi mister vår beste spiller, noe vi kanskje kommer til å gjøre uansett. Men det at vi sitter igjen med lommerusk, vil være svakt håndverk av ledelsen........

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 25 mar 06, 08:40
Opprinnelig postet av Bedreviteren
FFK har bare seg selv å takke, man går ikke i forhandlinger om ny kontrakt med sin beste og kanskje mest verdifulle spiller ett par mnd før han blir Bosman spiller. Det skulle vært gjort for lenge siden. Brenne kan gå mot en kanonsesong og vil nå se hvor langt han kan nå det. En ting er at vi mister vår beste spiller, noe vi kanskje kommer til å gjøre uansett. Men det at vi sitter igjen med lommerusk, vil være svakt håndverk av ledelsen........

Er enig i dette, Bedreviteren, men tror faktisk svaret fra Simen hadde vært akkurat det samme for et halvt eller et år siden. 
Uansett så tviler jeg sterkt på at Simen går til en annen Norsk klubb.

FFK på toppen i 2006

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 25 mar 06, 09:44
Endret: 25 mar 06, 09:59
Hvis simen ikke er interisert så får han dra sin kos, i FFK vil jeg ha spillere som VIL spille for klubben, ikke lykkejegere som ser på klubben som kun ett mellomlandingsted for klubber ute i europa! La det være sagt at jeg har sansen for simens fotballkunskap og evner på banen, men hvis han ikke ser potensiale i laget og bare tenker på seg og sitt (som myhre) så ønsker jeg han lykkke til videre, langt pokker i vold!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 25 mar 06, 10:36
Tror at ett viktig moment for Brenne er hvor mye satser virkelig FFK for å komme videre.
Positive trekk i år en innkjøp av Rami Shaban, som KAN bli en reell positiv tilvekst mot "toppen!
Negativt er at FFK ellers har hentet "stallfyll" og ikke forsterka laget med kvalitetspillere, dette kan også henge sammen med manglende profesjonalitet på sponsorsiden.

Min konklusjon er at pr.dato må FFK bedre såvel profesjonalitet på sonsor siden som heve kvaliteten på "stallen" dersom en ønsker å beholde de "toppene" de har.

Har profesjonaliteten i klubben forsvunnet med Høili?

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 25 mar 06, 10:52
For å være helt ærlig, så skjønner jeg simen veldig godt..
Hadde gjort det samme selv, for å si det sånn...

FFK i tykt og tynt, på FMV!

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 25 mar 06, 11:17
Selg simen nå, og skaff inn en ny midtbane spiller, vi vet alle at spillere kan erstattes, det ser vi både angående Ringberg og Risholt, SImen ble aldri ordntlig lagt merke til før noen av disse forsvant fra klubben uansett. Men det viktige er at FFK får inn en spiller som er bortimot like god og som er rundt 20-22 år.. F.eks Morten Hæstad.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 25 mar 06, 11:27
Endret: 25 mar 06, 11:31

Kansksje noe i at en bør selge Simen nå.
Han er jo ikke, Storebror Hæsrad, Grindheim , Gashi eller Strømstad bl.a. 
Så erstatninger finnes.
Likevel ethvert lag trenger noen som holder kontinuitet, noen å bygge en stamme rundt, noen som har ett identifiseringsymbol. Kanskje bør Simen Brenne bli dette hos FFK.

Ellers  Ebenfalk er  jeg ikke enig med deg.  Ennå har ikke  erstatterne til Risholt og Ringberg har , etter min mening, fyllt hullene etter disse to..
Så tenk kvalitet ikke kvantitet.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 25 mar 06, 11:28
egoismen står fortsatt i høysetet i steden for klubb følelseni denne saken,  FFK har tross alt betalt en betydelig sum for brenne og da burde han gitt noe tilbake.

Hadde jeg bestemmt i FFK , hadde benken vært neste stoppested. Klubben trenger spillere utepå banen som vil blø for klubben og ha hodet på rett sted for å yte maksimalt. Når fokuset er ny klubb i utlandet  meg mye penger i sikte vil det garantert gå utover innsatsen.

Håper også klubben statuerer et eksempel i denne saken.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 25 mar 06, 11:44
Som andre har sagt så skjønner jeg Simen. Men mye avhenger av denne sesongen. Hvis han ikke spiller meget godt denne sesongen så tror jeg han skriver under til sommeren. 

Og hvis han går til en annen norsk klubb..... så blir jeg skuffet og litt sinna, men ingen kan hindre han i det.

Fredd

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 25 mar 06, 11:52
Opprinnelig postet av tomroar
egoismen står fortsatt i høysetet i steden for klubb følelseni denne saken,  FFK har tross alt betalt en betydelig sum for brenne og da burde han gitt noe tilbake.

Hadde jeg bestemmt i FFK , hadde benken vært neste stoppested. Klubben trenger spillere utepå banen som vil blø for klubben og ha hodet på rett sted for å yte maksimalt. Når fokuset er ny klubb i utlandet  meg mye penger i sikte vil det garantert gå utover innsatsen.

Håper også klubben statuerer et eksempel i denne saken.

Denne gangen er jeg faktisk helt enig med deg, tomroar, selv om benken er litt drøyt.
FFK`s mottrekk her bør være å selge Simen, mens man kan få endel penger for ham, og det bør klubben klart og tydelig gjøre Simen oppmerksom på. 
Det eneste som da er litt synd er at dersom Simen sier at det er greit for ham, så blir det antagelig til en annen Norsk klubb, for Simen har jo ikke noen A-landskamper å vise til enda.

For Simen bør dette være ugunstig, for det er sikkert ikke en annen Norsk klubb Simen egentlig er interessert i å spille for, men i en utenlansk klubb i en av de større ligaene.

Derfor er mitt råd til Simen: Sørg for å bli enig med FFK så fort som f.., spill deg inn på det Norske landslaget og etabler deg deg. Deretter kan du begynne å vente på det fete tilbudet fra utlandet.

Mitt råd til FFK er: Dersom ikke Simen er interessert i å bli enig om en ny kontrakt, så selg ham og sats pengene på en annen.

FFK på toppen i 2006

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 25 mar 06, 11:59
[quote=dracula]

Kansksje noe i at en bør selge Simen nå.
Han er jo ikke, Storebror Hæsrad, Grindheim , Gashi eller Strømstad bl.a. 
Så erstatninger finnes.
Likevel ethvert lag trenger noen som holder kontinuitet, noen å bygge en stamme rundt, noen som har ett identifiseringsymbol. Kanskje bør Simen Brenne bli dette hos FFK.

Ellers  Ebenfalk er  jeg ikke enig med deg.  Ennå har ikke  erstatterne til Risholt og Ringberg har , etter min mening, fyllt hullene etter disse to..
Så tenk kvalitet ikke kvantitet.

[/quote

Vi har heller erstattet Dagfinn Enerly heller]

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 25 mar 06, 12:05
Opprinnelig postet av Fredd
Som andre har sagt så skjønner jeg Simen. Men mye avhenger av denne sesongen. Hvis han ikke spiller meget godt denne sesongen så tror jeg han skriver under til sommeren. 

Og hvis han går til en annen norsk klubb..... så blir jeg skuffet og litt sinna, men ingen kan hindre han i det.

Hvis ikke han spiller meget godt fram til sommeren, så er han i hvertfall ikke noe å spare på.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 25 mar 06, 12:27
Problemet for FFK er når de kvitter seg med gode spillere, er det sjelden vi få like gode profiler tilbake.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 25 mar 06, 12:42
Jeg vil si Simen er forskjellen på en plass midt på tabellen og nedrykkstriden. Derfor må Simen spille...... Og til deg snæbbusaristokrat. Fint å se du er enig i mitt første innlegg. Men når jeg skrev om det for en tid tilbake var jeg paranoid og det ene med det andre. Du skrev vel også at ledelsen sikkert hadde full kontroll. Det ser det nå ikke ut som at dem har angående Brenne.........

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914