Brenne takket nei til FFK
Opprinnelig postet av keiko99
dette er hærlig å jeg støtter eggen.. Brenne kan bli benka: http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060330/FFK/103300033
Godt å se.
---------------------------
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Simen er fremdeles en av våre beste spillere, og han kommer til å være like viktig for oss i år, som han var i fjor og forifjor. Det er bare tull å snakke om at Simen må benkes fordi han har større ambisjoner enn å slite i bunn av tippeligaen med FFK. Selvfølgelig må han få prøve seg i utlandet, og han har en bedre sjanse til det, hvis han er bosman-spiller.
FFK kjøpte han for 1 mill, og det har han sanderlig vært verdt! I stedet for å sutre, børe dere heller fortsette å juble for ham, så kanskje han kommer tilbake hit etter endt proffkarriere.
FFK kjøpte han for 1 mill, og det har han sanderlig vært verdt! I stedet for å sutre, børe dere heller fortsette å juble for ham, så kanskje han kommer tilbake hit etter endt proffkarriere.
---------------------------
Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.
Det han sier er at to spillere står ganske likt om en plass vil han velge bort den som ikke har planer om å fortsette i klubben. Ganske naturlig det. Brenne sin plass er pr dags dato udiskutabel og han er garantrert inne i 1 elleveren......
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914