Husk meg
Brukernavn
Passord

Brenne takket nei til FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 26 mar 06, 00:20
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av A9$h

Hvorfor vi ikke skammer oss?

FORDI VI SETTER KLUBBEN OVER ENKELTSPILLERE!!!

hør hør! Helt enig! Klubben FFK er mye større en simen! og vi trenger absolutt ikke spillere som mener de er så gode at de kan gjøre som de vil! selg simen nå, få penger for han og kjøp en erstatter som er villig til å blø!

Og du prøver å fortelle meg at Simen har ikke gjort det eller kommer ikke til å gjøre det når serien starter. Pfffffffff........ !!!!!!

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 26 mar 06, 00:28
brenne kan få 2 alternativer av meg.  1: enten går han inn en ny forhandling nå eller begynner å jobbe med anfre klubber eller 3.. regne med benke spill. slike ting gjør en faktisk i flere klubber og brenn må ikke tro han er noe.. hvor kan han spille.. la oss se.. kansje en lav 1 div i england,tyskland,frankrike.. eller en lav klubb i eliteserien i sverige.. brenne er ikke sånn han tror at han bare kan velge på øverste hylle det krever at han har posential til det og pr i dag har ikke brenne det.. hadde han valgt å skrive unner kunne han utviklet seg ennå mere.. brenne har ennå ikke overbevist meg at han er klar for store klubber..

En ting som ikke har med brenne å gjøre som du olvasen var inn på.. negle biting i år.. vil det si at eggen ikke er så go alikve vel da etter som du føler at det fort kan bli det ?

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 26 mar 06, 00:48
Opprinnelig postet av keiko99

En ting som ikke har med brenne å gjøre som du olvasen var inn på.. negle biting i år.. vil det si at eggen ikke er så go alikve vel da etter som du føler at det fort kan bli det ?

Tror Eggen er helt riktig trener for ffk. Men tippeligaen er veeeldig jevn, og vi har ikke en av de sterkeste spillertroppene. Så jeg blir ikke overraska om vi nok en gang havner der nede. Forsvarsproblemet er fortsatt ikke løst, tør jeg påstå... Og fremover ser det brukbart ut. Har vel ikke noen annen konklusjon/tips enn at det er så jevnt at det kan bli alt fra 6 plass og nedover...

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 26 mar 06, 03:58
For min del må jeg bare si, Simen er en god spiller og jeg unner han alt godt, synd vist han ikke vil spille for FFK, vist det r det alternativet for han. Alle spillere må få lov til å velge sin kariere derfor unner jeg han en kariere som spiller i utlandet, men det går an og gi noe tilbake for den klubben som sattset på han. Men her er en god spiller som klubben faktisk har mulighet til å tjene penger på. Gutten vil ut og derfor syns jeg heller klubben skal hjelpe han, prøve og selg han få noen penger og satts på en som kan ta plassen hans på midten, der tror jeg klubben vil gjøre det bedre en en agent til å finne hans nye arbeidsgiver. Simen er en lokal gutt og en fotballspiller som kan nå langt med litt flaks og jeg syns man skal huske han som det han var, en å kalle han en judas fordi det er han ikke. Han gikk tross alt fra hovedt fienden til FFK for noen sesonger siden, og jeg synes derfor vi ikke skal synke ned på deres nivå i karakteristiken..

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til: 26 mar 06, 09:02

Her var det mye tull på en gang..

Selvfølgelig må Simen selv bestemme over sin fremtid. Snu det den andre veien, hadde ikke klubben vert fornøyd ville han ikke fått et nytt kontraktsforslag i det hele tatt. Tror også klubben er avhengig av Simens tjenester i år, eller er det noen av bedreviterne som har en erstatter.... Klubben vil gjøre det best mulig, ergo avhengig av de beste spillerne.

Simen har dette som en jobb, har en kontrakt på 3 år, og oppfyller han denne fult ut, må han for p.... gjøre som han vil etterpå. Klubben kunne jo også kommet med et forslag før.... Men dette er livet i fotball, spillere kommer og spillere går. Den eneste grunnen jeg ser til å benke gutten er om hadde skrevet under for en ny klubb, noe han faktisk har lov til med bare et år igjenn av kontrakten.......

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 26 mar 06, 09:06
Hvis FFK skulle selge Simen, er det noen som vet hvor mange prosenter Moss skal ha for salget, de har nok forhandlet seg frem til kanskje 20-30%?

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 26 mar 06, 11:57
Er det ikke når spillere har 6 måneder igjen av kontrakten at de har lov til å forhandle med nye klubber? eller surrer jeg nå?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 mar 06, 12:04
Opprinnelig postet av Olavesen
Er det ikke når spillere har 6 måneder igjen av kontrakten at de har lov til å forhandle med nye klubber? eller surrer jeg nå?

Det stemmer det. Er derfor det flere ganger er skrevet at Brenne allerede fra og med sommeren kan bli enig med ny klubb og skrive under avtale med de gjeldende fra og med 1.1.2007 (vet ikke eksakt hvilken dag kontrakten hans går ut, godt mulig det er desember 2006)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 26 mar 06, 12:49
Endret: 26 mar 06, 12:52
Er det noen som har en formening om hvor Simen eventuelt kunne havnet ?
Jeg kan ikke fatte og begripe hvor det skulle være hvis ikke han hever seg 114 hakk i år, da kanskje noen fra en "stor" liga hever øyenbrynet.

Han er ikke SÅ god.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 26 mar 06, 12:54
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Olavesen

Det stemmer det. Er derfor det flere ganger er skrevet at Brenne allerede fra og med sommeren kan bli enig med ny klubb og skrive under avtale med de gjeldende fra og med 1.1.2007 (vet ikke eksakt hvilken dag kontrakten hans går ut, godt mulig det er desember 2006)

Ja nettopp derfor bør klubben gi ham et ultimatum. Og det bør være at dersom ikke ham og klubben er blitt enige om en ny kontrakt før overgangsvinduet åpner til sommeren, så vil han bli solgt.
Da vil klubben ha hele det overgangsvinduet til å finne en erstatter, som helst bør være bedre enn Simen.

Forøvrig så er jeg enig med Keiko i at Simen enda ikke er klar til å reise ut å spille i en god liga på øverste nivå.

Dersom det er det han ønsker, så bør han etter min mening ta det i denne rekkefølgen:

1. Forlenge med FFK
2. Sørge for at både FFK og ham selv får en knallsesong i år.
3. Komme seg inn i landslagstroppen
4. Og helst etablere seg der.
5. Da først kan han lene seg tilbake å vente på en fet kontrakt fra utlandet.

Disse fem rådene ga jeg ham også personlig når jeg møtte ham i butikken i går, uten at jeg ble noe klokere av det.

FFK på toppen i 2006

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 26 mar 06, 13:05
får håpe han ble klokere  da ihvertfall

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 26 mar 06, 13:21
Endret: 26 mar 06, 13:24
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av A9$h

Hvorfor vi ikke skammer oss?

FORDI VI SETTER KLUBBEN OVER ENKELTSPILLERE!!!

hør hør! Helt enig! Klubben FFK er mye større en simen! og vi trenger absolutt ikke spillere som mener de er så gode at de kan gjøre som de vil! selg simen nå, få penger for han og kjøp en erstatter som er villig til å blø!

Og du prøver å fortelle meg at Simen har ikke gjort det eller kommer ikke til å gjøre det når serien starter. Pfffffffff........ !!!!!!

har aldri sagt at han ikke er interesert i å blø for FFK, men en ting er helt klart, simen er ikke interisert i å være FFK spiller lenger, og da er vel det en måte å si at han ikke er så interesert i å sattse så alt for hart på FFK. Selg han nå! Trenger ikke spillere som ikke er interisert i å sattse 100% på klubben som redda han fra 1 div og moss!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 26 mar 06, 14:16
kansje vi supportere  bør minne  simen på hva han er i fred med  å gjøre når han nekter  og  sier: kansje til sommeren. Simen  ødlegger den del av at vi supportere har tro om at vi kan kjempe der opp, for simen kommer til å ha tilbud i tanker hele tiden som kan gå ut over simen..

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 26 mar 06, 14:31
hvis hævven skal gjøre noe må det enten være ingenting eller  "bli  Brenne" bannere... 

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 26 mar 06, 14:33
Endret: 26 mar 06, 14:35

har aldri sagt at han ikke er interesert i å blø for FFK, men en ting er helt klart, simen er ikke interisert i å være FFK spiller lenger, og da er vel det en måte å si at han ikke er så interesert i å sattse så alt for hart på FFK. Selg han nå! Trenger ikke spillere som ikke er interisert i å sattse 100% på klubben som redda han fra 1 div og moss!

Det er jo akkurat det du sier 
Hvis Simen skal ha noen sjans på å få noe tilbud bør han være mer skjerpet og heve seg masse i alle prestasjoner, han har ikke fått noen kontrakt ennå, tror du den vil komme hvis han gir faen ?
Viktig å ikke glemme han må først overbevise noen før de vil ha han, det kan vi utnytte.
Spillere kommer og går.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 26 mar 06, 14:41
Opprinnelig postet av bjorn

Det er jo akkurat det du sier 
Hvis Simen skal ha noen sjans på å få noe tilbud bør han være mer skjerpet og heve seg masse i alle prestasjoner, han har ikke fått noen kontrakt ennå, tror du den vil komme hvis han gir faen ?
Viktig å ikke glemme han må først overbevise noen før de vil ha han, det kan vi utnytte.
Spillere kommer og går.

ja okay da, litt selvmotsigene skrevet av meg kanskje... men jeg mener faktisk det jeg skriver! Tror ikke FFK er tjent med å ha en  spiller som "forventer" at en storklubb skal plukke han opp!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 26 mar 06, 14:42
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Jeg vil si Simen er forskjellen på en plass midt på tabellen og nedrykkstriden. Derfor må Simen spille...... Og til deg snæbbusaristokrat. Fint å se du er enig i mitt første innlegg. Men når jeg skrev om det for en tid tilbake var jeg paranoid og det ene med det andre. Du skrev vel også at ledelsen sikkert hadde full kontroll. Det ser det nå ikke ut som at dem har angående Brenne.........

Paranoid er et ord som ikke finnes i mitt vokabular, Bedreviteren. 
Ihvertfall ikke noe annet sted enn i mitt eget hus.

Nei, feil av meg snæbbusaristokrat........ Letet det fram. Det du skrev når jeg tok opp problemstillingen i Januar var at du ikke håper ledelsen har like mye panikk som meg og at ledelsen hadde full kontroll i forhold til Simen Brenne........

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 26 mar 06, 16:15
FFK må benytte de spillerne som til enhver tid kan gi laget "best effort". Men dersom ikke Simen spiller vesentlig bedre enn alternativet bør han benkes fortere enn han ellers ville gjort. Klart Simen kunne fått en kontrakt med klausul om at den ikke gjaldt ved nedrykk, det er jeg sikker på så det senarioet er ikke tema i det hele tatt. Han kunne fått klausul om at FFK skulle selge hvis en "utenlandsk toppklubb" kom på banen. Men her spekulerer Simen i egen "sign on"" fee. FFK betalte for Simen til Moss, og sammen med lønn har kostnaden til Simen verdt stor. På bakgrunn av dette blir det sannsynlig at FFK selger Simen. Det er synd, men Brenne viser ikke den lojaliteten en fredrikstadgutt og FFK spiller bør gjøre.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 26 mar 06, 16:54

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 26 mar 06, 17:04

auda, får ikke håpe det!!
Var vel ikke det han hadde lyst til heller.

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914