Brenne takket nei til FFK
Opprinnelig postet av Fredd
... Men mye avhenger av denne sesongen. Hvis han ikke spiller meget godt denne sesongen så tror jeg han skriver under til sommeren...
Tja, mulig naivt av meg, men om han ikke slår til vil jeg ikke ha ham... Da kan han reise mitdfjors for min del....
---------------------------
"det er i oppoverbakke det går oppover" - Morten Gamst Pedersen
veeeeel, sier nå jeg
God bedring Enerly
Han er ganske god, men er ikke riktig i skyene ennå..
Dette må være agent-griller for å få opp prisen, hadde overasket meg om noen av stor-haiene følger med på Simen spesiellt egentlig.
Det er klart, etter sesongen kan han være adskillig mer verdt, men også mindre, burde han ikke få seg en maks deal nå?
Vi må bare innse at moderne fotball har en masse agenter som tjener mest på at det blir salg. Jobben deres er jo å dra opp prisene, og loyalitet til klubben står vel ikke på blokka deres i det hele tatt.
Dette medfører at spillere som egentlig er fornøyd kanskje begynner å kikke over gjerdet etter grønnere gress.
Dont fuck with me bitch, i am the mightiest sorcerer in this land.
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av Fredd
... Men mye avhenger av denne sesongen. Hvis han ikke spiller meget godt denne sesongen så tror jeg han skriver under til sommeren...
Tja, mulig naivt av meg, men om han ikke slår til vil jeg ikke ha ham... Da kan han reise mitdfjors for min del....
Det er jo klart det at hvis han ikke presterer så vil vi ikke ha han. Men jeg mener at hvis han spiller som sist sesong, så får han ikke noen kontrakt fra de store klubbene i utlandet. Så for at han skal komme til noen store ligaer i utlandet, så må han prestere bedre enn sist sesong.
Fredd
Opprinnelig postet av Patrioten
Virker som ledelsen har probemer med det meste fortiden, det nye nå er Stadion utbyggingen er forsinket, vet ikke hvor lenge, men det går i hvertfall rykter om det
Selvgfølgelig er nye stadion forskinka.. er vel aldri noe i Fredrikstad som har har blitt fullført til riktig tid.. men uansett så skal vel stadion stå klart til 1. februar 2007 og da er det jo ett par mnd å gå på.
Ære være Eggen jr.
Opprinnelig postet av Patrioten
Flere klubber benker spillere, som ikke vil skrive under på ny kontrakt, burde Eggen sette han på benken?
Jeg mener det blir bare tull, er han god nok så bør han spille.
Hvis Simen ønsker seg dit han sier så bør han spille en jævlig god vår/sesong for oss, det har vi nytte av.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Den type spillere eller mentalitet "At jeg er større en klubben og laget" tjener ikke FFK. Gi Røn eller McDonald mulighet i steden.
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Ære være Eggen jr.
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Jeg vil si Simen er forskjellen på en plass midt på tabellen og nedrykkstriden. Derfor må Simen spille...... Og til deg snæbbusaristokrat. Fint å se du er enig i mitt første innlegg. Men når jeg skrev om det for en tid tilbake var jeg paranoid og det ene med det andre. Du skrev vel også at ledelsen sikkert hadde full kontroll. Det ser det nå ikke ut som at dem har angående Brenne.........
Paranoid er et ord som ikke finnes i mitt vokabular, Bedreviteren.
Ihvertfall ikke noe annet sted enn i mitt eget hus.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Culemart
Helt enig.. Få Brenne ut av laget. Trenger ikke spillere som helst vil spille for en "større og bedre klubb"!
Det trenger man vel. Man Brenne burde vise mer takknemlighet og ydmykhet for en klubb som satset på en middelmådig 1 divisjonsspiller, og gitt han tillitt og mulighet til å utvikle seg som tippeliga spiller.
Han burde signere en 2-3 års kontrakt med en "Release Clause" hvor han kan gå for et "bestemt beløp" dersom en proffklubb ønsker å kjøpe han. PÅ den måten sikrer han seg selv of FFK.
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Håper eggen lar han råtne på benken hvis han ikke signerer ny kontrakt og viser mer ydmykhet for en klubb som henta og fjerna han fra mosselukta.
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Hvordan i f.... tør dere å kritisere gutten på denne måten og sende ham på benken. Vet dere noe om kontrakt foralget han fikk? Halo ??? Skal du liksom fortsette å jobbe i firma hvor du på lønnsforhandliger får tilbudet som er minst 1/3 mindre enn flere som gjør lik jobb som du ? Og i tillegg så er du f... meg en låvende og fremmedstormedde arbeider. jeg tør å sette flere tusen kroner på ar hvis Simen hadde split en fjorårets sessong på Vålerenga eller Rosenborg så hadde han vært landlagsspiller. Skjønner ikke hva dere skriver om. Skal vi sparke vekk enda en profil som ved siden av glimmrende fotball kunskaper har personlighet og representerer klubben og ikke minst byen på et fantastik mote. Hei .... kom med fakta fra kontrakten og snakk etterpå om klubben , kjærligheten og alt annet. Det er trossalt levebrødet hans.
AT DERE IKKE SKAMMER DERE ; DET SKJØNNER JEG IKKE: OG DERE ER LIKSOM SUPPORTERE OG PATRIOTER:
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Fy fabian jeg blir så forbanna enkelte ganger så det er helt j....
Hvordan i f.... tør dere å kritisere gutten på denne måten og sende ham på benken. Vet dere noe om kontrakt foralget han fikk? Halo ??? Skal du liksom fortsette å jobbe i firma hvor du på lønnsforhandliger får tilbudet som er minst 1/3 mindre enn flere som gjør lik jobb som du ? Og i tillegg så er du f... meg en låvende og fremmedstormedde arbeider. jeg tør å sette flere tusen kroner på ar hvis Simen hadde split en fjorårets sessong på Vålerenga eller Rosenborg så hadde han vært landlagsspiller. Skjønner ikke hva dere skriver om. Skal vi sparke vekk enda en profil som ved siden av glimmrende fotball kunskaper har personlighet og representerer klubben og ikke minst byen på et fantastik mote. Hei .... kom med fakta fra kontrakten og snakk etterpå om klubben , kjærligheten og alt annet. Det er trossalt levebrødet hans.
AT DERE IKKE SKAMMER DERE ; DET SKJØNNER JEG IKKE: OG DERE ER LIKSOM SUPPORTERE OG PATRIOTER:
Nå har det vært sagt at det var BETYDLIG bedre enn den forrige han hadde, og jeg tror faktisk klubben har gjort alt for å gi han et riktig kontraktforslag. Riktignok har ledelsen vært lovlig sent ute med å tilby kontakta, skulle vært gjort for lenge sida. Uansett, er ikke snakk om å `sparke` noen klokan, men en metode mange klubber bruker for å få spilleren til å signere en ny kontrakt, hvem vil vel sitte på benken i 6 mnd før personen skal ut å finne seg en ny arbeidsgiver? Og ærlig talt (HAN VIL FAKTISK VEKK SELV).
Og hvis kontrakta er så forbaska dårlig som du sier, hvorfor ikke gå i nye forhandlinger? Hadde han hatt snev av hjerte i klubben hadde han signert en kontrakt og blitt, eller bedt klubben om å solgt han slik at de får penger igjen for han!
Hvorfor vi ikke skammer oss?
FORDI VI SETTER KLUBBEN OVER ENKELTSPILLERE!!!
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av A9$h
Hvorfor vi ikke skammer oss?
FORDI VI SETTER KLUBBEN OVER ENKELTSPILLERE!!!
hør hør! Helt enig! Klubben FFK er mye større en simen! og vi trenger absolutt ikke spillere som mener de er så gode at de kan gjøre som de vil! selg simen nå, få penger for han og kjøp en erstatter som er villig til å blø!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 25 mar 06, 23:23
Endret: 25 mar 06, 23:25
Opprinnelig postet av Klokan
Fy fabian jeg blir så forbanna enkelte ganger så det er helt j....
Man er ikke supportere av enkelt spillere, man er supportere av klubben, Klokan.
Hvis det hadde vært riktig det du sier at hans kontraktforslag var så dårlig, så kunne han jo bare ha sagt til klubben at dere må komme opp med noe som er mye bedre og ikke bare sagt nei og avsluttet forhandlingene.
Men bevares, det er jo en ærlig sak hvis han ønsker seg til en bedre liga i utlandet, men det er jo også en ærlig sak hvis klubben sier til ham at vi vil selge deg nå, for å få litt igjen av det vi har investert i deg, og heller satse på andre spillere å bygge laget rundt. Det er jo ikke noe vits i å bygge laget rundt en spiller som antagelig forlater oss etter denne sesongen.
FFK på toppen i 2006
Enig med SA1 at det nå vil være en helt ærlig sak av klubben å selge ham i frykt for å se at han går gratis, men kun derfor, og ikke for å hevne dårlig lojalitet og andre tåpelige grunner. Og det med å sette en av våre viktigste spillere på benken (og med det kun oppnå å drive han vekk fra klubben) høres utrolig lite gjennomtenkt ut.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914