Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK blir tippet på 11. plass

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 25 mar 06, 18:50
Slik som FFK spiller nå frykter jeg at nedrykkspøkelset skal puste oss i nakken, eller "drepe" oss...  Skulle gjerne sett at FFK forsterket backfireren, samt med en ny midtbanestrateg. En ting som er noe rart, er at Eggen sa tidlig i vinter at vi trenger endel nye spillere for å ha en bredere stall, men så langt har vi praktisk talt vært vaksinerte mot spiller-innkjøp. Nå er jeg kanskje vel pessismist, noe som ligger i min natur, men i hvertfall, skal bli J***** digg dersom vi slipper å bite negler i år, håper på en 7-8 plass...Er det noen som vet om andre medier som har kommet med tips til hvordan Tippeligaen ender i år?

Fredrikstad gutter våre veier...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 mar 06, 15:44
Spørs jo hva som inngår i ordet medier, men Stabæk sine sider har tippet oss på en 7. plass tror jeg, og Hamkam i bunnen, men de er ikke ferdig med tabellen ennå, velger ut tilfeldige lag. De har Viking som seriemester...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 26 mar 06, 18:26
Opprinnelig postet av Jello B
Spiller vel ikke så stor rolle hvilken plass laget blir tippet på før sesongen. Blir ikke fornærmet om noen tipper laget nord og ned, bare laget gjør en god figur i sesongen og selvfølgelig ikke rykker ned. Hmm.. var det litt passivt?
Poenget er at forhåndstips og spåing har liten verdi.


Helt enig. De to årene vi nå har hatt i TL har vi blitt tippet på direkte nedrykk begge gangene, uten at det har skjedd. At vi blir tippet så "høyt" opp som 11. bør vel da bare være moro. La oss håpe at slik tipping har liten effekt, og at vi heller kan holde oss på 10. plass eller oppover.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340