Sparta leda...
Bora holdt på å få rødt kort, mens Bjørnar Johannesen scorte 2 - 0 målet for Sparta..
Sparta HAR ett sterkt lag, og de rykker neppe ned fra 1 divisjon igjen...
Dem har vunnet mot Moss, og spillr 2 - 2 mot FFK nå =)
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Skjønner godt hvorfor Eggen har henta inn Rami Shaaban nå ja...
Go !!!!
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
dersom en tolker treningskamp, så er kanskje sjangsen større for at FFK rykker ned enn Sparta????
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Jeg sjøl er ivrig FFK patriot, men etter at vi nå Tapte for Sparta 3 - 2 og tapte mot Hønefoss og spilte 2 - 2 mot Moss så begynner jeg å lure på hva som skjer...
Men, det er to treningskamper ffk har tapt iår, og det var mot Hønefoss og Sparta!
Moss og FFK kan ikke lenger skilte med Østfolds bestelag, siden Sparta har slått både Moss og FFK idag..
Men i divisjonene er FFK Østfolds beste lag, etterfulgt av Moss og Sparta..
Jeg tror IKKE ffk rykker ned iår, idag var det Steinar som sto imål, og han viser at Rami blir utrolig viktig iår...
Jeg var ikke i Østfoldhallen, men hvis noen av de i som var i østfoldhallen kan fortelle oss hvordan spillerne våre spilte, så slipper jeg å site her og drite meg ut på hva jeg tror.
Hva tror du Dracula om årets FFK stall?
Når vi slipper inn 3 mål så bør kanskje forsvaret oppgraderes og kanskje midtbanen og en spiss...
Harry Hansen er på radioen nå,og de er ikke fornøyde med kampene som er spilt i Østfoldhallen.. bare for å slenge inn det i kommentaren min.. hehe
Opprinnelig postet av Nettavisen
Ingen stor kamp i Østfoldhallen i ettermiddag. Sparta vant mot spillets gang, og Ffk var det klart beste laget. Sparta scoret på det de hadde av sjanser, men forsvarte seg samtidig meget godt mot storebror Ffk. Ffk-spiller Kvisvik viste til tider finesser, og Wiig var også sterkt delaktig i Ffk-angrepet. Tidligere Ffk-spiller Hansen sto en meget god kamp i mål for Sparta.
Litt vanskelig å dra noen sluttninger av det kanskje, men virker jo ikke akkurat som at Sparta var bedre enn FFK på tross av siffrene...
Sir Lion.
Jeg tror FFk 7-10 hovedsaklig pga Rami. Håper og tror han er en solid forsterkning.
Dersom han er kjempe så kanskje 6plass.
Usikkerhets momenter som også kan bringe FFK oppover er unggutta, slår de til eller blir de ogaå kvantitetsspillere.
Stallen er brei, men savner virkelig flere kvalitetsspillere som kan heve laget.
Likevel optimist for framtiden.
The future so bright i gotta wear shades
Ps. Synes ikke FFK ledelsen bør sutre over at ikke flere møter opp i treningskampene i Østfold hallen, virker ikke som de tar de kampene altfor seriøst!!
Håper jeg da.
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Marching on together!
enkelt og greit.
Vlad-Regjerende SiffertipsKonge
Få Roger hjem !!!
Vlad: hvem av FFK-spillerne (om noen) gjorde det bra? Hvem spilte dårlig, og hva gikk galt?
Synes det er rart at Eggen er fornøyd med stallen, både Tarik og Martin er for dårlig i Tippeligaen, greit at Tarik har scoret 3 mål i treningskampene, han blir for liten og for lett og misbrukerer for mange sjanser. Martin har vel scoret 2. mål i treningskampene, synes han gir opp for lett i duellene.
Nei, ring investorene å kjøp en kvalitetspiss
Opprinnelig postet av Shadar
Vlad: hvem av FFK-spillerne (om noen) gjorde det bra? Hvem spilte dårlig, og hva gikk galt?
enig i patrioten over.
ruskete forsvar og direkte svak midtbane. kvisvik viser hvilken fot han har noen ganger ,men klarer overhode ikke å ta tak i midtbanen. Brenne var grei,røn så jeg lite til. Toth så jeg ikke engang i den tiden han var med. Tarik og wiik er for lette,og wiik er direkte svak i duellspillet. Tarik har teknikken,men spørs om ikke stopperne til lillestrøm,enga og slike lag spiser ham til frokost.
2.omgangen var pregløs rett og slett. Pluss dog for måla til tarek og Brenne.Lite som luktet eliteserie over dette.
Jeg stiller et stort spørsmåltegn ved om vi har en god nok stall til eliteseriespill.
Ser ingen med krigeegenskapene til risholt,flanken til enerly er ikke dekt opp,og angrepsspillet blir for mange trekk og for fikst .
Og dermed for lett å stoppe.
Få Roger hjem !!!
I forhold Steinar, og langskuddet han slapp inn, han gjorde den samme blemma mot Moss
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Ikke mer kvantitet.
Mener fortsatt at ikke Jonna overgår Roger R, heller motsatt.
Opprinnelig postet av dracula
FFk trenger en kvalitetsspiss!!er det noen som mener han er i nærheten av klassen til Roger R ??? er det mulig for noen å mene ?
Ikke mer kvantitet.
Mener fortsatt at ikke Jonna overgår Roger R, heller motsatt.
Få Roger hjem !!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914