Husk meg
Brukernavn
Passord

Sparta leda...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 19 mar 06, 15:55
... Men akkurat nå hælksparka Simen Brenne inn utligningsmålet 2 - 2

Bora holdt på å få rødt kort, mens Bjørnar Johannesen scorte 2 - 0 målet for Sparta..

Sparta HAR ett sterkt lag, og de rykker neppe ned fra 1 divisjon igjen...
Dem har vunnet mot Moss, og spillr 2 - 2 mot FFK nå =)

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mar 06, 16:08
Faen.. 3 - 2 til Sparta... Stå på nå guttær!!!
Skjønner godt hvorfor Eggen har henta inn Rami Shaaban nå ja...
Go !!!!

"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 19 mar 06, 16:24
Endret: 19 mar 06, 16:25
Sir Lion, 
dersom en tolker treningskamp, så er kanskje sjangsen større for at FFK rykker ned enn Sparta????

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mar 06, 16:35
Du skjønner det kjære Dracula... at Sparta er tippa ned igjen dem se...
Jeg sjøl er ivrig FFK patriot, men etter at vi nå Tapte for Sparta 3 - 2 og tapte mot Hønefoss og spilte 2 - 2 mot Moss så begynner jeg å lure på hva som skjer...
Men, det er to treningskamper ffk har tapt iår, og det var mot Hønefoss og Sparta!
Moss og FFK kan ikke lenger skilte med Østfolds bestelag, siden Sparta har slått både Moss og FFK idag..
Men i divisjonene er FFK Østfolds beste lag, etterfulgt av Moss og Sparta.. 

Jeg tror IKKE ffk rykker ned iår, idag var det Steinar som sto imål, og han viser at Rami blir utrolig viktig iår...
Jeg var ikke i Østfoldhallen, men hvis noen av de i som var i østfoldhallen kan fortelle oss hvordan spillerne våre spilte, så slipper jeg å site her og drite meg ut på hva jeg tror.

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mar 06, 16:37
Dessuten var dette som du sier, bare en treningskamp.. det er fortsatt 22 dager til FFK skal møte Brann, og da kan vi begynne å lure og tenke på hvordan FFK vil gjøre det iår ;)
Hva tror du Dracula om årets FFK stall?
Når vi slipper inn 3 mål så bør kanskje forsvaret oppgraderes og kanskje midtbanen og en spiss...
Harry Hansen er på radioen nå,og de er ikke fornøyde med kampene som er spilt i Østfoldhallen.. bare for å slenge inn det i kommentaren min.. hehe

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 19 mar 06, 16:43
Nettavisen oppsummerer kampen slik:
Opprinnelig postet av Nettavisen
Ingen stor kamp i Østfoldhallen i ettermiddag. Sparta vant mot spillets gang, og Ffk var det klart beste laget. Sparta scoret på det de hadde av sjanser, men forsvarte seg samtidig meget godt mot storebror Ffk. Ffk-spiller Kvisvik viste til tider finesser, og Wiig var også sterkt delaktig i Ffk-angrepet. Tidligere Ffk-spiller Hansen sto en meget god kamp i mål for Sparta.

Litt vanskelig å dra noen sluttninger av det kanskje, men virker jo ikke akkurat som at Sparta var bedre enn FFK på tross av siffrene...

dracula

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mar 06, 17:02

Sir Lion.
Jeg tror FFk 7-10 hovedsaklig pga Rami. Håper og tror han er en solid forsterkning.
Dersom han er kjempe så kanskje 6plass.
Usikkerhets momenter som også kan bringe FFK oppover er unggutta, slår de til eller blir de ogaå kvantitetsspillere.
Stallen er brei, men savner virkelig flere kvalitetsspillere som kan heve laget.

Likevel optimist for framtiden.

The future so bright i gotta wear shades

Ps. Synes ikke FFK ledelsen bør sutre over at ikke flere møter opp i treningskampene i Østfold hallen, virker ikke som de tar de kampene altfor seriøst!!
Håper jeg da.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 19 mar 06, 17:03
Ut ifra de *glimrende* oppdateringene til Sven Anders, virket sparta mye bedre. Vanligvis er f-b manisk-patriotiske til beinet. Men men.. var ikke der selv så.. kan ikke si noe 

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mar 06, 17:04
Enig med deg Dracula.. hehe men nå skal jeg høre på Stjernen :D

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03

Lagt til: 19 mar 06, 17:17
Sven Anders bryr seg mest om Leeds United (og VIF i hockey)

Marching on together!

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 19 mar 06, 17:30
så kampen og synes 2.omgang var totalt tragisk.
enkelt og greit.

Vlad-Regjerende SiffertipsKonge
Få Roger hjem !!!

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mar 06, 17:33
hehehe.. veit det. (har gått i klasse med ham)

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mar 06, 17:34

Vlad: hvem av FFK-spillerne (om noen) gjorde det bra? Hvem spilte dårlig, og hva gikk galt?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 19 mar 06, 17:43
Jeg synes det var ille å se på Martin Wiig,Toth også, mens Tarik sløste med sjansene. Det viser FFK trenger en som kan lage mål på bestilling.
Synes det er rart at Eggen er fornøyd med stallen, både Tarik og Martin er for dårlig i Tippeligaen, greit at Tarik har scoret 3 mål i treningskampene, han blir for liten og for lett og misbrukerer for mange sjanser. Martin har vel scoret 2. mål i treningskampene, synes han gir opp for lett i duellene.

Nei, ring investorene å kjøp en kvalitetspiss 

Vlad

A-lagspiller

Lagt til: 19 mar 06, 18:06
Opprinnelig postet av Shadar

Vlad: hvem av FFK-spillerne (om noen) gjorde det bra? Hvem spilte dårlig, og hva gikk galt?

enig i patrioten over.
ruskete forsvar og direkte svak midtbane. kvisvik viser hvilken fot han har noen ganger ,men klarer overhode ikke å ta tak i midtbanen. Brenne var grei,røn så jeg lite til. Toth så jeg ikke engang i den tiden han var med. Tarik og wiik er for lette,og wiik er direkte svak i duellspillet. Tarik har teknikken,men spørs om ikke stopperne til lillestrøm,enga og slike lag spiser ham til frokost.
2.omgangen var pregløs rett og slett. Pluss dog for måla til tarek og Brenne.Lite som luktet eliteserie over dette.
Jeg stiller et stort spørsmåltegn ved om vi har en god nok stall til eliteseriespill.
Ser ingen med krigeegenskapene til risholt,flanken til enerly er ikke dekt opp,og angrepsspillet blir for mange trekk og for fikst .
Og dermed for lett å stoppe.

Få Roger hjem !!!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 19 mar 06, 18:18
Vi får håpe at Eggen tar telefonen og ringer Anders og Co i kvled og spør om penger til ny spiss.
I forhold Steinar, og langskuddet han slapp inn, han gjorde den samme blemma mot Moss

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 19 mar 06, 18:22
står en del om kampen her da: http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/fredrikstad/article588215.ece

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

dracula

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mar 06, 18:56
FFk trenger en kvalitetsspiss!!
Ikke mer kvantitet.
Mener fortsatt at ikke Jonna overgår Roger R, heller motsatt.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 19 mar 06, 19:09
Vi har jo west og hoås i bakhånd da, jeg mener vi ikke trenger spiss nå. Viktigere med andre forsterkninger.

Vlad

A-lagspiller

Lagt til: 19 mar 06, 20:41
Opprinnelig postet av dracula
FFk trenger en kvalitetsspiss!!
Ikke mer kvantitet.
Mener fortsatt at ikke Jonna overgår Roger R, heller motsatt.

er det noen som mener han er i nærheten av klassen til Roger R ??? er det mulig for noen å mene ?

Få Roger hjem !!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914