Husk meg
Brukernavn
Passord

Sparta leda...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 19 mar 06, 20:45
Dagbladet følger vel ikke helt med?  

Dette var FFKs tredje tap på de fire siste treningskampene. Før dette spilte laget seks kamper uten nederlag.

http://www.dagbladet.no/sport/2006/03/19/461161.html

---------------------------

FFK supporter fra hovedstaden

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 19 mar 06, 20:49
Mulig han mener mot Sparta?

FFK supporter fra hovedstaden

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 19 mar 06, 23:07
dette var utrolig pinlig. var der selv.. terningkast 1 til alle spillerne.. men er bare å drite i kampen. .spillerne kjørte på  2 gir hele kampen.. de få minuttene de kjørte opp i 3-4 gir valsa vi over sparta... sparta hadde jo bare 2,5 sjanser i kampen og fikk 3mål.. godt gjort..

ellers virka det som om guttæne var uvante med at de fikk så mye tid og rom.. det ble rett og slett for mange valgmuligheter.. alt gikk greit til ca 16 m, så stoppa alt opp. gang på gang på gang.. bjørkøy stod f.eks på 16 meter og lurte på hva han skulle gjøre.. hva med å gå rett på mål dra en finte og fyre løs??

nei.. denne kampen tok ikke spillerne seriøst. dessverre.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 19 mar 06, 23:21
Er mange her inne som mener at Risholt er dårligere enn Bjørkøy..
Risholt var min favorittspiller, men han ble desverre ikke sett på som god nok for FFK av Drillo og KTE, så da ble han sendt til danmark... Må bare si at jeg så AGF spille en kamp her om dagen på viasat sport, og da spilte de 1 - 1 og risholt var meget god den kampen... Bare får å si det sånn lissom =P

Men jeg mener Risholt var god, og ønsker han gjerne velkommen tilbake =)

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 19 mar 06, 23:48
Til dere som maser om spisser som kan skåre på bestilling så finnes faktisk ikke det eller om det gjør er den  spissen ikke  intresert  i FFK. han vil nok  heller spille for en stor klubb i europa..

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 20 mar 06, 00:56
Opprinnelig postet av SirLion
Er mange her inne som mener at Risholt er dårligere enn Bjørkøy..
Risholt var min favorittspiller, men han ble desverre ikke sett på som god nok for FFK av Drillo og KTE, så da ble han sendt til danmark... Må bare si at jeg så AGF spille en kamp her om dagen på viasat sport, og da spilte de 1 - 1 og risholt var meget god den kampen... Bare får å si det sånn lissom =P

Men jeg mener Risholt var god, og ønsker han gjerne velkommen tilbake =)

Fiiint. å rippe opp i det etter en treningskamp. Nå var det litt rolig her for en gangs skyld. 
Tror ikke Roger forsvant pga det han presterte på banen. Syns han var god jeg og, det syns vi alle. 
Men gutta hadde en dårlig dag nå, skjerper seg sikkert framover.

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 20 mar 06, 07:21
Det hadde de mot mot Moss og Hønefoss også

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 20 mar 06, 07:45
Hvilke av følgende spillere tror dere blir vraket til fordel for, Hans Erik Ramberg, Brian West, Christian Berg, Øyvind Hoås, Yherland, Pål Andre Czwartek.

FFK’s lag: Steinar Sørlie, John Anders Bjørkøy, Bora Zivkovic, Raio Piiroja, Trond Erik Bertelsen, Michael Røn, Simen Brenne, Martin Viik, Tarik Elyounoussi, Mihaly Toth og Raymond Kvisvik.

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til: 20 mar 06, 09:39
Det er jo naturlig å være skuffa etter et tap, og FFK har spilt bedre, men det er som Eggen sier: FFK gikk rett i fella til Sparta. VG skriver at Sparta spilte en meget bra kamp og det gjorde de vel også. Mannskapet tatt i betraktning. Vet at FFK manglet fire-fem spillere, mens Sparta manglet åtte og fikk to nye skader. Det var ikke særlig mange valgmuligheter igjen. Faktisk måtte jo en midtstopper spille høyreving det siste kvarteret.

Jeg tror ikke noe på at FFK ikke tok kampen seriøst. I så fall er det helt latterlig og spillerne bør man kvitte seg med fortest mulig. Sparta har jo slått Moss 3-0, 0-0 mot Godset, tapte ufortjent 1-0 for Lyn (ett mål annulert), og nå 3-2 mot FFK. LITT cred må vel dette laget også få? 

Tror Eggen har helt rett i at dere kommer på øvre halvdel. Blir ikke nedrykksjag for noen av lagene.

Håper vi møtes i cupen med to nesten skadefrie mannskap og fulle tribuner. DET kan bli artig!

- sammen for Sarpsborg

Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03

Lagt til: 20 mar 06, 11:43
Det håper jeg også. Savner de gode gamle kampene mot Sarp. Moss blir aldri det samme !

Eggen tar oss til seriegull

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914