Sparta leda...
Dette var FFKs tredje tap på de fire siste treningskampene. Før dette spilte laget seks kamper uten nederlag.
http://www.dagbladet.no/sport/2006/03/19/461161.html
---------------------------
FFK supporter fra hovedstaden
FFK supporter fra hovedstaden
ellers virka det som om guttæne var uvante med at de fikk så mye tid og rom.. det ble rett og slett for mange valgmuligheter.. alt gikk greit til ca 16 m, så stoppa alt opp. gang på gang på gang.. bjørkøy stod f.eks på 16 meter og lurte på hva han skulle gjøre.. hva med å gå rett på mål dra en finte og fyre løs??
nei.. denne kampen tok ikke spillerne seriøst. dessverre.
Risholt var min favorittspiller, men han ble desverre ikke sett på som god nok for FFK av Drillo og KTE, så da ble han sendt til danmark... Må bare si at jeg så AGF spille en kamp her om dagen på viasat sport, og da spilte de 1 - 1 og risholt var meget god den kampen... Bare får å si det sånn lissom =P
Men jeg mener Risholt var god, og ønsker han gjerne velkommen tilbake =)
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Opprinnelig postet av SirLion
Er mange her inne som mener at Risholt er dårligere enn Bjørkøy..
Risholt var min favorittspiller, men han ble desverre ikke sett på som god nok for FFK av Drillo og KTE, så da ble han sendt til danmark... Må bare si at jeg så AGF spille en kamp her om dagen på viasat sport, og da spilte de 1 - 1 og risholt var meget god den kampen... Bare får å si det sånn lissom =P
Men jeg mener Risholt var god, og ønsker han gjerne velkommen tilbake =)
Fiiint. å rippe opp i det etter en treningskamp. Nå var det litt rolig her for en gangs skyld.
Tror ikke Roger forsvant pga det han presterte på banen. Syns han var god jeg og, det syns vi alle.
Men gutta hadde en dårlig dag nå, skjerper seg sikkert framover.
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
FFK’s lag: Steinar Sørlie, John Anders Bjørkøy, Bora Zivkovic, Raio Piiroja, Trond Erik Bertelsen, Michael Røn, Simen Brenne, Martin Viik, Tarik Elyounoussi, Mihaly Toth og Raymond Kvisvik.
Jeg tror ikke noe på at FFK ikke tok kampen seriøst. I så fall er det helt latterlig og spillerne bør man kvitte seg med fortest mulig. Sparta har jo slått Moss 3-0, 0-0 mot Godset, tapte ufortjent 1-0 for Lyn (ett mål annulert), og nå 3-2 mot FFK. LITT cred må vel dette laget også få?
Tror Eggen har helt rett i at dere kommer på øvre halvdel. Blir ikke nedrykksjag for noen av lagene.
Håper vi møtes i cupen med to nesten skadefrie mannskap og fulle tribuner. DET kan bli artig!
- sammen for Sarpsborg
Eggen tar oss til seriegull
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914