qxl som hovedsponsor?
Håper vi i allefall går for en lignende løsning. Angående karateristikken til qxl om hvorfor de velger FFK kunne jeg ikke vært mer enig :)
---------------------------
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Men tone den ned i litt FFK-rødt på den hvite drakten?
Det viktigeste er uansett at vi får en hovedsponsor, og at det er en stor og kjent nasjonal aktør gjør vel klubben mer attraktiv for andre nasjonale selskaper enn om vi hadde hatt "Bertas Smultringer" smurt ut over drakta.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av FFK1903
Blir litt tivoli over drakten med den fargen ja.
Men tone den ned i litt FFK-rødt på den hvite drakten?
Det viktigeste er uansett at vi får en hovedsponsor, og at det er en stor og kjent nasjonal aktør gjør vel klubben mer attraktiv for andre nasjonale selskaper enn om vi hadde hatt "Bertas Smultringer" smurt ut over drakta.
Det er ikke den orange eller gule fargen jeg reagerer mest på, men den blå.
FFK på toppen i 2006
Men ja, blå er ikke bra på en FFK-drakt, selv om det vel var noe sånt vi spilte med de første årene?
Kampbillett 120 kroner
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Og det er jo litt viktig, eller hadde du vært likegyldig til om FFK fikk skriften 3:16 med grelle farger som prydet drakta? Den skal jo være noe flott å se på, ikke kun regnes som en inntektskilde.
Kampbillett 120 kroner
Dersom 3:16 hadde dukket opp på FFK drakta så hadde jeg sporenstreks slettet min bruker her, tatt en tur til Ullevål og blitt Lyn supporter. Da kunne jeg også vært på hytta hver helg med god samvittighet :-)
Jag tycker du är ful med hängbröst och påsar under ögonen (Gunvald/Beck)
http://www.human.no/templates/Page____168.aspx
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Nei, da sier man bare til sponsoren at de godt kan bli hovedsponsor, men vi vil ikke ha logoen deres på drakta fordi den ikke matcher. Det går nok hjem.
Saken er at man kan ikke ødelegge den merkevaren man skal sponse. Den saken er grei, ellers så har ikke sponsoren noe å hente. De som ikke skjønner dette trenger ikke delta i denne diskusjonen :)
Når jeg sier tone ned litt, så mener jeg ikke å si at de ikke får ha logoen sin på drakta vår. Bare så det er klart kongenoveralt. Det går an å tilpasse fargene på logoen. Dette bør være mulig. Derfor trakk jeg en parallell til hvordan de ordnet dette mellom Narvesen og RBK i Trondheim..
Dette har sikkert qxl tenkt på i forkant av årsaker beskrevet overnfor..
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Dette har sikkert qxl tenkt på i forkant av årsaker beskrevet overnfor..
Det burde de iallefall. For logoen til QXL er rett og slett schtøgg.
Men dersom de spytter inn et tredvetalls millioner samlet de neste tre åra kan jeg tilogmed akseptere dårlig smak og manglende kunnskap om fontvalg/-design til logotyper.
Logoen i sorthvitt hadde funka. :-)
Fuh! Fuh! Fuh!
Med jeg tror det kan være aktuelt med andre logo-farger.. For eksempel sort/hvit, eller rødt istedet for orange..
Er det noen som klarer det er det du D
Opprinnelig postet av DeKjök
Egentlig burde det vært en regel som sa at reklame på drakt overhode ikke var lov. Det blir likt for alle og bedre drakter.
Dersom 3:16 hadde dukket opp på FFK drakta så hadde jeg sporenstreks slettet min bruker her, tatt en tur til Ullevål og blitt Lyn supporter. Da kunne jeg også vært på hytta hver helg med god samvittighet :-)
Det sier jo litt om hvor furten du er, og hvor lite du egentlig har FFK kjär!
Jeg regner jo med at du har meldt deg ut av FFK (det lovte du i höst), så da kan du jo melde deg inn i Lyn.
Lykke til!
Jeg stötter FFK samme hvilken sponsor de velger. FFK betyr mer for meg enn hvilken sponsor de bruker.
FORZA FREDRIKSTAD FK!
Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 19 mar 06, 12:54
Endret: 19 mar 06, 12:55
Opprinnelig postet av Jonek
Jeg stötter FFK samme hvilken sponsor de velger. FFK betyr mer for meg enn hvilken sponsor de bruker.
FORZA FREDRIKSTAD FK!
Helt enig! Bare vi får en hovedsponsor med midler nok, så er det samme åssen logoen ser ut vel?? Støtter forslaget om QXL som hovedsponsor, stort selskap som er annerkjent over hele norge! og forresten, det er de eneste som virkelig tør å gå ut med at de ønsker å sponse FFK, alle de andre er jo en KJEMPE hemelighet....
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Hvis FFK noengang klarer å skaffe seg en hovedsponsor så håper jeg det blir noen som virkelig vil trå til økonomisk.
Det er ingen heldig situasjon å bli litt smådesperat etter å få noen helt på tampen, ser for meg det kanskje skrives kontrakt med den første som viser reell interesse.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914