Husk meg
Brukernavn
Passord

budsjettprioriteringer

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 16 mar 06, 20:48
Start har økt budsjettet sitt betraktelig og en veldig stor del av består av å beholde stjenrene deres. Det koster å beholde valencia, johnsen, strømstad, hæstad og bârlin. 
Burde FFK prioritere dette slik som start. "Operasjon behold Brenne, Berthelsen (i fremtiden) + osv" ?? 
Det er hele tiden snakk om hvor vi skal forsterke. Men hva med de vi har? Håper de tilbyr spesielt Brenne en feeet kontrakt.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 17 mar 06, 00:11
Aldri om de lar en av lagets viktigste spillere glippe uten at de har kjempet for ham. Det dette kan strande på er om Brenne vil prøve seg som Bosman-spiller og kanskje prøve seg utenlands. Uansett tror jeg han vil bli i FFK nå som den nye stadion er klar til neste sesong og FFK begynner og få til noe.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 17 mar 06, 02:03

Hvis valget hadde stått mellom å kunne spille for Tottenham eller Hamburg og FFK på nytt stadion så tror jeg valget hadde vært enkelt. 
Da er det heller snakk om høyere lønn i en annen norsk klubb som erfarne med utenladssalg, eller nytt stadion i FFK. 
Han vurderer sin fotballframtid nøye, og det skjønner jeg godt. Han er super-dritgod og sikkert litt småbitter for ikke å spille på landslaget, noe han eventuelt kunne ha gjort i en større norsk klubb. Vi får håpe han signer en gentlemans-kontrakt med FFK for 1 - eller 2 år mot bra lønn.

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 17 mar 06, 11:41
Det er vel ikke noe mål i seg selv at spillere som Brenne og Bertelsen går til større klubber med tiden. Målet må jo være å gi dem et tilfredstillende sportslig tilbud i FFK som er konkurranse dyktig med de fleste andre klubbene i skandinavia. Slik at de blir så lenge som mulig, og at man får betalt for dem den dagen de går til en større klubb i, eller utenfor, skandinavia.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914