Vi blir tippet generelt høyt av nordlendingene
Jeg har følt at Trømsø har hatt et godt forhold til oss siden den hyggelige atmosfæren under 1 - 0 kampen mot dem hjemme i 2004. Eller kanskje det er fargene som gjør det. Men de tipper oss generelt høyt på tabellen i allefall.
http://www.isbergetforum.com/forum/viewtopic.php?t=1337&start=40&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Koselig lesning :)
http://www.isbergetforum.com/forum/viewtopic.php?t=1337&start=40&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Koselig lesning :)
---------------------------
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Tja, syns i grunn de tippet i hytt og vær der jeg. Alt fra fjerdeplass til tolvte.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
ja, innimellom. Men de fleste tipper oss mellom 5-8.plass. Det er jo hakket mer offensivt enn klubben selv sikter (og man er jo som regel litt patriotisk-positiv om sine egne), og det er jo litt spesielt med tanke på at vi er en relativt nyopprykket klubb som akkurat har klart å beholde plassen i 2 år nå...
nja.. var vel ikke så positive.. virker ikke som man skal vite hvor de skal plassere FFK, men det vet jo ikke vi heller.hehe.. rett og slett vanskelig å tippe tabell..
han har virka litt på jordet ihvertfall...:
! 12. Fredrikstad
-Har vært mye bråk rundt trenerplassen i FFK når Drillo var i klubben. Det virker som om hverdagen har vist seg å være ganske tøff for FFK. At man lot Ringberg gå var svært ovverraskende, og klubben mangle ri likhet med flere andre klubber en spiss som scorer mye. Forhåpentligvis tar jeg feil vedrørende FFK, for byen fortjener ett lag i tippeligaen."
han har virka litt på jordet ihvertfall...:
! 12. Fredrikstad
-Har vært mye bråk rundt trenerplassen i FFK når Drillo var i klubben. Det virker som om hverdagen har vist seg å være ganske tøff for FFK. At man lot Ringberg gå var svært ovverraskende, og klubben mangle ri likhet med flere andre klubber en spiss som scorer mye. Forhåpentligvis tar jeg feil vedrørende FFK, for byen fortjener ett lag i tippeligaen."
hehe.. ikke dra fram han ene kødden der a!
Opprinnelig postet av Shadar
ja, innimellom. Men de fleste tipper oss mellom 5-8.plass. Det er jo hakket mer offensivt enn klubben selv sikter (og man er jo som regel litt patriotisk-positiv om sine egne), og det er jo litt spesielt med tanke på at vi er en relativt nyopprykket klubb som akkurat har klart å beholde plassen i 2 år nå...
Jeg leste igjennom alle innlegga. Og jeg synes de stort sett lå mellom 7-10 plass. Og der tror jeg vi havner også, selvom jeg også håper på bedre enn det.
ok.. Hadde kanskje supet litt mye øl før jeg leste.
Tråd mislykket & stengt!
Tråd mislykket & stengt!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914