Hvilken høyreback ønsker vi oss?
Flesteparten her inne mener vi trenger å styrke høyrebacken, om det finnes midler til å styrke laget. Det mener også jeg, og jeg tror det vil skje i løpet av sesongen. Enten nå før seriestart, eller mest sannsynlig i sommer.
Men i min sult etter spillerrykter, så lurer jeg på hvem dere kunne tenke dere ble FFK`s nye høyreback? Selv kunne jeg tenke meg en type som er mye lik PAC i det offensive spillet, men som også er mye mer stabil i det defensive spillet sitt. Har egentlig ikke noen spesiel kandidat, men det håpet jeg at dere kunne hjelpe meg med
---------------------------
Engasjert hovedtribunist!
Legger vi til at prisnivået i Norge er som det er, så sier det nesten seg selv at vi må hente inn nok en utlending. Og da regner jeg med det det beste alternativet er en spiller jeg ikke har hørt om...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Eventuelt noen av talentene til lyn.
Det mest sansynlige blir vel at vi satser videre på jørgen magnussen og matcher ham. I avisa står det at han mangler ro i spillet, men ellers en tipp topp back/midtstopper.
Vi har mange på midtbanen, og blir kanskje nødt til å bruke Jonna i denne posisjonen ved spesielle anledninger, eller fordi vi har/får så mange andre midtbanespillere som er for gode til å sitte på benken??
Ellers generelt uvisst..
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Jeg tenkte på kampen mot start i fjor da jørgen spilte høyre. Han gjorde en del feil, men virket solid.
Men det du sier er med andre ord at FFK ikke har noen potensielle høyrebacker som er gode nok til å bli gitt matchtrening nå umiddelbart?
Opprinnelig postet av Shadar
ok.. Blandet navnene i avisen ja :)
Jeg tenkte på kampen mot start i fjor da jørgen spilte høyre. Han gjorde en del feil, men virket solid.
Men det du sier er med andre ord at FFK ikke har noen potensielle høyrebacker som er gode nok til å bli gitt matchtrening nå umiddelbart?
Nå spilte vel Jørgen Magnussen mot MOLDE på stadion. Ikke Start. Men men, ikke så nøye. Han spilte med drakt nr 3 på ryggen. Gjorde det helt greit, men han er klart best sentralt på midtbanen.
ok.. blander både kamper og nye talenter. Men uansett så føler jeg ikke at vi har kommet noe nærmere en potensiell rødhvit høyreback.. Trenerne sliter sikkert med det samme.
savner "svensk magi" allerede
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914