Husk meg
Brukernavn
Passord

Stjernen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 16 mar 06, 10:16
Hei alle sammen. Snakket litt med Red Beevers gutta i dag. Er det flere enn meg som synes at det er litt stille i Stjernenhallen ? Nå er det ikke Red Beevers som ikke gjør jobben sin men heller det at det er litt lite folk som står på og støtter gutta.   Jeg er jo en patriot og føler meg veldig Fredrikstad patriotisk og synes at vi bør kunne gjøre noe med dette de siste kampene. Det er mange som har klaget på billet priser og at det blir mye av hockey men det er jo max 5 hjemmekamper som gjennstår. Jeg synes at Red Beevers , Stjernen og hele Fredrikstad fortjener vår støtte og foreslår at vi møter opp mannsterke de resterende kampene.  Jeg møter opp på søndag bak det ene målet (til høyre for Red Beevers) og fint hvis mange andre av dere gjør det. Vi kan synge, snakke litt ang neste sessong og eller kan vi ta det som en lite vorspeil for FFK vel.....  Er det flere av dere som har lyst til dette.  ???

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 16 mar 06, 10:26
Jeg er med jeg. Lenge siden jeg har vært i Stjernehallen nå.. Prøvde å få med meg de fleste Stjernenkampene når jeg var mindre men har verken tid eller råd.   

---------------------------

Pass på, så jag inte blir tend!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 16 mar 06, 10:33
er med jeg også, kampene etter 22 mars kan jeg komme på, endelig ferdig med midtermseksamene da

Nå må vi støtte opp gutta, håper flest mulig møter opp på de siste kampene

---------------------------

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mar 06, 11:27
Har jeg ikke vært med før i denne sesongen så får det heller være. Her er alt ( mer eller mindre ) eller ingenting. Om det er semi eller finale gir jeg egentlig blaffen i så lenge jeg ikke har vært på de andre kampene.

Jeg har sagt i tidligere innlegg hvorfor jeg ikke drar opp i Stjernehallen, og det står jeg ved.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 mar 06, 11:31
Endret: 16 mar 06, 11:32
Nå er jo egentlig sluttspillet en ny del da, omtrent som cupen i fotball. Seriespillet er ferdig, seriemesteren er kåret. Det blir litt som å si at du ikke skal se cupfinalen til FFK fordi du ikke har sett seriekampene. Nesten

Nå har ikke jeg sett grunnlaget for hvorfor du ikke drar, men det virker ikke som går i Stjernehallen for å støtte laget, men å få noe ut av det selv. Men for alt jeg vet kan du være en frysepinn eller ha andre gode grunner for å ikke dra.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 16 mar 06, 11:50
Opprinnelig postet av Klokan
Hei alle sammen. Snakket litt med Red Beevers gutta i dag. Er det flere enn meg som synes at det er litt stille i Stjernenhallen ? Nå er det ikke Red Beevers som ikke gjør jobben sin men heller det at det er litt lite folk som står på og støtter gutta.   Jeg er jo en patriot og føler meg veldig Fredrikstad patriotisk og synes at vi bør kunne gjøre noe med dette de siste kampene. Det er mange som har klaget på billet priser og at det blir mye av hockey men det er jo max 5 hjemmekamper som gjennstår. Jeg synes at Red Beevers , Stjernen og hele Fredrikstad fortjener vår støtte og foreslår at vi møter opp mannsterke de resterende kampene.  Jeg møter opp på søndag bak det ene målet (til høyre for Red Beevers) og fint hvis mange andre av dere gjør det. Vi kan synge, snakke litt ang neste sessong og eller kan vi ta det som en lite vorspeil for FFK vel.....  Er det flere av dere som har lyst til dette.  ???


Bra initiativ Zorro!
Jeg er i stjernehallen uansett, men det hadde vært morro hvis du hadde fått med deg flere fra Plankehaugen. Stjernen fortjener det, nå som de for første gang på 68 år har en reell mulighet til å ta hjem bøtta!!

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 16 mar 06, 12:10
Ikke bare Stjernen men Fredrikstad som by og ikke minst Red Beevers gutta da....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mar 06, 13:23
Opprinnelig postet av FFK1903
Nå er jo egentlig sluttspillet en ny del da, omtrent som cupen i fotball. Seriespillet er ferdig, seriemesteren er kåret. Det blir litt som å si at du ikke skal se cupfinalen til FFK fordi du ikke har sett seriekampene. Nesten

Nå har ikke jeg sett grunnlaget for hvorfor du ikke drar, men det virker ikke som går i Stjernehallen for å støtte laget, men å få noe ut av det selv. Men for alt jeg vet kan du være en frysepinn eller ha andre gode grunner for å ikke dra.


Hadde jeg ikke vært på kampene til FFK i serien, så hadde du sikkert ikke sett meg i en eventuell finale heller. Så det argumentet kjøper jeg ikke. 

Og jo jeg er en potensiell Stjernen-ganger ( jeg så alle kampene både borte og hjemme fra de rykka og fram til de tok bøtta første gang ), men deretter så har det blitt dævere og dævere i hallen.( da tenker jeg på liv på tribunen, dette har noe med opplevelse rundt kamp å gjøre også ). Siste hele sesongene jeg var å så på Stjernen må vel ha vært når Gullik og Chris St.Cyr herja som verst. Jeg så også noen kamper når Valek var der, men det er også alt. Så da kan du begynne å telle åra tilbake når jeg var der sist.

Det er mange som har prøvd å få meg tilbake til hallen, men da må de også gi meg en god grunn til å gjøre det også ( se bort i fra det å støtte laget ). Jeg har sagt i fra til disse hvor skoen trykker.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 16 mar 06, 13:38
Nå åpnet jeg tråden for å høre om det er noen folk her som har lyst å lage litt liv i hallen da... Rune med all respekt til deg så må jeg be deg om å ikke ødellegget tråden med det du skriver... har du ikke lyst til noe så greit men vi/jeg trenger ikke lange avhandlinger ....  Jeg bare lurte på om folk er villig til å trå til de siste kampene og det er det.. jeg møter opp som sagt bak målet på søndag... selvfølgelig hvis det blir noe kamp da... hvis ikke søndag så blir det vel finalekamper.... 
Og nei jeg er ikke noe medgangssupporter og grunnen til at jeg synes at det er ok med å bli med på finaler er at jeg snakka med noen Red Beevers gutta og ut fra det jeg hørte så er det behov for mer liv ihallen. Stjernen skal trossalt kjempe om bøtta og da betyr trøkket litt vel....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 mar 06, 13:38
Du kunne jo vært med å få livet tilbake igjen. Det kommer ikke av seg selv, noen må jo bidra. Det er sikkert flere som sitter på gjerdet og venter på at det kommer liv. Få strøm i det gjerdet sier nå jeg, så samtlige får rævva si opp i Stjernehallen samtidig, så er det liv der med en gang

Og om du ikke ville ha sett FFK i cupfinalen fordi du ikke har sett seriekampene, ja, så må jeg si at jeg er i motsatt enda av skalaen, men det har kanskje litt med at jeg bor der jeg bor

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 16 mar 06, 13:39
ja .. og er det noe spørsmål så ring meg på 93823212..... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mar 06, 14:49
Endret: 16 mar 06, 14:50
Jeg regna med at det du etterlyser er fler PL- folk opp i Stjernehallen, ikke de som allerede er der. Sånn som jeg blir møtt med her inne er nok til at jeg blir hjemme.

Prøv heller  å gjøre så at jeg får lyst til å gå igjen da.
Hadde jeg først dratt opp så hadde jeg heia som bare rakkern jeg.

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 16 mar 06, 15:01
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg regna med at det du etterlyser er fler PL- folk opp i Stjernehallen, ikke de som allerede er der. Sånn som jeg blir møtt med her inne er nok til at jeg blir hjemme.

Prøv heller  å gjøre så at jeg får lyst til å gå igjen da.
Hadde jeg først dratt opp så hadde jeg heia som bare rakkern jeg.


Da sier vi det sånn da, du blir hjemme. Ferdig med det, vil ikke ha deg der alikvel (omvendt psykologi) :)
Har du ikke lysten til å dra på kamp så er det nok fint lite vi andre kan gjøre med det.  Kanskje hvis du hadde vært litt mer positiv i tankegangen så hadde lysten kommet tilbake, uten at jeg vet hvorfor du ikke går.


Selv har jeg sett flesteparten av hjemmekampene i år men også fått med meg noen kamper i sarp og asker. Når det gjelder livet i hallen så har det blitt skikkelig dårlig med årene. En ting er jo de vanlige tilskuerne som de faktisk har blitt, men beavers har også blitt dårligere. Tidligere var det jo ofte de hadde litt mer organiserte greier, som f.eks enkel "blussing" med frusere/stjerneskudd.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mar 06, 15:53
Endret: 16 mar 06, 16:01
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg regna med at det du etterlyser er fler PL- folk opp i Stjernehallen, ikke de som allerede er der. Sånn som jeg blir møtt med her inne er nok til at jeg blir hjemme.

Prøv heller  å gjøre så at jeg får lyst til å gå igjen da.
Hadde jeg først dratt opp så hadde jeg heia som bare rakkern jeg.


Da sier vi det sånn da, du blir hjemme. Ferdig med det, vil ikke ha deg der alikvel (omvendt psykologi) :)
Har du ikke lysten til å dra på kamp så er det nok fint lite vi andre kan gjøre med det.  Kanskje hvis du hadde vært litt mer positiv i tankegangen så hadde lysten kommet tilbake, uten at jeg vet hvorfor du ikke går.


Selv har jeg sett flesteparten av hjemmekampene i år men også fått med meg noen kamper i sarp og asker. Når det gjelder livet i hallen så har det blitt skikkelig dårlig med årene. En ting er jo de vanlige tilskuerne som de faktisk har blitt, men beavers har også blitt dårligere. Tidligere var det jo ofte de hadde litt mer organiserte greier, som f.eks enkel "blussing" med frusere/stjerneskudd.


Tror du det er det Klokan vil oppnå ?? Han vil vel helst ha med så mange som mulig han hvis jeg ikke tar helt feil. Ikke bare de som er der fra før av.

Du får ikke folk ned fra gjerde ved å gjøre som du gjør. Nå må du huske på at det ikke er bare jeg som gjør det.
Det er en grunn til at det blir færre og færre i Stjernehallen. Og dette har ikke med spillerne og laget å gjøre. Det ligger mer bak en det. Så Norges Ishockeyforbund får se å få opp øya ( + styret i Stjernen ).

Jon Syversen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 135

Lagt til: 17 mar 06, 13:49
Eh... Ettersom kampen mot Sparta på søndag ble utsatt til i sta, så rekker jeg ikke den... Hadde passa fint med når jeg slutta jobb og sånn. Derfor tar jeg meg en tur i Stjernehallen, første gang siden sist. Men Zoran? Bak ene målet? Under Golan? 10 år sia sist.... Hvilken inngang da? Kjøpe bilett i døra? Mange spørsmål fra usikker mann.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 17 mar 06, 14:34
Opprinnelig postet av Jon Syversen
Eh... Ettersom kampen mot Sparta på søndag ble utsatt til i sta, så rekker jeg ikke den... Hadde passa fint med når jeg slutta jobb og sånn. Derfor tar jeg meg en tur i Stjernehallen, første gang siden sist. Men Zoran? Bak ene målet? Under Golan? 10 år sia sist.... Hvilken inngang da? Kjøpe bilett i døra? Mange spørsmål fra usikker mann.


Ser man det ja! Veldig hyggelig :)
Nå må vi se å få fjerna et par seter på tribunen, sånn at Lange Jon får stokka bena sine.

NB! Under Golan vil du nok ikke være Jon. Da ser du nemlig ikke en damn shit av kampen. 
Er ny tribune der nå se ;-)

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 mar 06, 16:26
ja det var det jeg mente. den nye tribunen bak det ene målet som er liksom mot Trara da..

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340