Fredrikstads totale forvandling
I løpet av ett år har Fredrikstad gått fra å være et taperlag til å bli eliteseriens mest formsterke lag.
I dag topper rødbuksene fra Østfold Aftenpostens noe uhøytidelige tabell over vinterens treningskamper.
http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=94954
Det var ikke få spillere akkurat... Men selv om vi gjorde en dårlig sesongoppkjøring i fjor, så gjorde vi det knallbra innledningsvis i Tippeligaen, håper ikke dette betyr at det blir motsatt i år.
---------------------------
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Tror vi skal ta treningskamper for det er og ingenting annet.......
Jepp, men er lett å glede seg over nye ting, for eksempel gode sesongforbredelser
En annen ting: Klarte jeg å føkke opp hele tråden med mitt sitat i kursiv? For nå ble alt etter det også kursiv, til og med ting skrevet under profilbilder...
Kampbillett 120 kroner
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
En annen ting: Klarte jeg å føkke opp hele tråden med mitt sitat i kursiv? For nå ble alt etter det også kursiv, til og med ting skrevet under profilbilder...
Ser helt fint ut her hos meg... Ser på tråden i FireFox...
Opprinnelig postet av FFK1903
Tror vi skal ta treningskamper for det er og ingenting annet.......
Jepp, men er lett å glede seg over nye ting, for eksempel gode sesongforbredelser
Pokker, nå har jeg trøbbel med "Svar"-knappen igjen. Skikkelig irriterende at jeg ikke kommer tilbake til tråden der jeg var når jeg skulle svare... Vet jo ikke om jeg har fått posta eller ikke, i og med at jeg kommer tilbake til samme sida med mitt nyskrevne innlegg...
Opprinnelig postet av Asgeir
Ser helt fint ut her hos meg... Ser på tråden i FireFox...
Er blitt bra her og
Kampbillett 120 kroner
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914