Husk meg
Brukernavn
Passord

Steinar Sørlie

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 13 mar 06, 02:03
Det er lenge siden vi har snakket om han. Vi har jo Rami og er det lett og glemme steinar. Jeg så steinar på tv 2 for noen dager siden og igjen så er steinar hel tent og tar utfordringen om å sloss mot rami. Rami har mye å lære steinar. Jeg vet ikke hva dere her inne mener om steinar nå i forhold til sessongen som var... Er steinar blitt en farlig utforderer for Rami og bør lasse leies ut da.. angående lasse så gledet han seg til å være med som en av keeprene i TL.. har jeg tatt feil kansje ?
Lasse må jo trenes opp etter skade da, men jeg vil også at dere skriver hva dere tror om han

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 13 mar 06, 02:53
Min ydmyke mening er at Staw bør være andrekeeper dersom han er frisk. Hovedgrunnene er utviklingen hans, og det faktum at Sørlie nesten helt sikkert er ferdig i klubben etter sesongen. 

Jeg mener også at Sørlies svake sider er alt for dominerende.... f.eks. utspark og spesiellt feltarbeid. Jeg synes Steinar virker som en profesjonell type, og er glad han er i klubben ut året, mtp at skadeproblemer er høyst mulig på Rami og Staw, men jeg mener helt bestemt at han ikke er en god Tippeliga-keeper...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 13 mar 06, 05:52
Under LaManga oppholdet satt Steinar Sørlie på benken til Stabæk, fordi de hadde ikke nok keepere på grunn av skadeproblemer, kanskje han er på vei dit?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 13 mar 06, 07:30
Det er vel synsing på høyt plan Patroiten?

Så vidt jeg vet hadde FFK en gammel kjenning på trening/benken også, uten at det gjør han noe særlig aktuell for FFK av den grunn. Var vel helt tilfeldig at Sørlie satt på den benken. Men man skal aldri si aldri...

Sørlie har god fightervilje, det skal han ha, men er utrolig glad for at vi har fått Shaaban i mål nå. Både tror og håper han er mye mer stabil i prestasjonene, slik at vi ikke må vente ti kamper mellom være strålende kamp han gjør...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914