Eggens glød...
.....har gitt FFK ett løft!
Det står her: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060312/FFK/103120013
FB tror EGGEN hadde godt av ett hvileår, og mener at han er tilbake med stor glød og entusiasme...
Hva syntes og tror dere?
Man ser jo at FFK har blitt mye bedre enn under Drillo i fjor, OG Eggen i forrige fjor..
Jeg tror også laget og han hadde godt av ett hvileår ifjor... Vi hadde en meget god høstsesong i år 2004, men iår tror jeg vil ha en god vårsesong OG høstsesong..
Ettersom Ringberg og Risholt er ute, og Berg, Bjørkøy og Kvisvik har kommet inn på midten, toth, wiig, hoås på topp tror jeg vi vil gjøre det godt iår, at vi har en bedre stall enn noen gang før.
At også Rami Shaaban har kommet inn syntes jeg er veldig bra, og veldig positivt, kanskje Steinar tar seg sammen og trener seg opp til ett stabilt nivå... Samtidig har Bertelsen vært en god forsterkning, og Tronseth ser også ut til å kunne slå ann tonen og spise kirsebær sammen med de store =)
Hva tror dere andre? Noen andre synspunkter her??
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Opprinnelig postet av SirLion
Det er tydelig at laget har fått et løft. Og Eggens "tilbakekomst" har helt sikkert påvirket spillerne. Men det er helt sikkert mange andre årsaker i tillegg til Eggens glød.
Etter høstsesongen 2004, da vi hadde spilt utrolig bra hele høsten, var nok både lag og supportere i en "blodtåke", der vi stort sett tenkte på hvor utrolig bra neste sesong skulle bli - fordi vi nå var så *utrolig* gode.
Derfor mener jeg vi allerede seinhøstes 2004 la grunnlaget for den dårlige 2005-sesongen, fordi vi så på oss selv som bedre enn det vi var.
Når 2005-sesongen stort sett sugde lyseblå elefantorganer og vi hadde kniven på strupen helt til siste seriekamp, har nok spillerne en annen innstilling før årets sesong - siden de fikk seg en skikkelig ørefik ifjor. I år er både ønsket og viljen til å vise seg fra en bedre side til stede.
Utskiftningene av spillere har også bidratt positivt, siden spillerne ser nå at det ikke finnes hellige kyr i Fredrikstad - og at laget går foran enkeltspillerne.
Våre nye ("nye" når det gjelder Toth og Kvisvik) spillere som Rami, Berg, Tronseth, Toth og Kvisvik vil i år sette sitt preg på laget.
Fuh! Fuh! Fuh!
Drillo sine dårlige evner til å skape glød og entusiasme har jeg vel skrevet nok om her inne........ Så Eggens gode evner på dette området er desto kjærkomment og viktig........
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av SirLion
Det er tydelig at laget har fått et løft. Og Eggens "tilbakekomst" har helt sikkert påvirket spillerne. Men det er helt sikkert mange andre årsaker i tillegg til Eggens glød.
Etter høstsesongen 2004, da vi hadde spilt utrolig bra hele høsten, var nok både lag og supportere i en "blodtåke", der vi stort sett tenkte på hvor utrolig bra neste sesong skulle bli - fordi vi nå var så *utrolig* gode.
Derfor mener jeg vi allerede seinhøstes 2004 la grunnlaget for den dårlige 2005-sesongen, fordi vi så på oss selv som bedre enn det vi var.
Når 2005-sesongen stort sett sugde lyseblå elefantorganer og vi hadde kniven på strupen helt til siste seriekamp, har nok spillerne en annen innstilling før årets sesong - siden de fikk seg en skikkelig ørefik ifjor. I år er både ønsket og viljen til å vise seg fra en bedre side til stede.
Utskiftningene av spillere har også bidratt positivt, siden spillerne ser nå at det ikke finnes hellige kyr i Fredrikstad - og at laget går foran enkeltspillerne.
Våre nye ("nye" når det gjelder Toth og Kvisvik) spillere som Rami, Berg, Tronseth, Toth og Kvisvik vil i år sette sitt preg på laget.
Grunnen til at 2005 ble et "dårlig" år er mange. Du nevner noen grunner her, denialsander, som jeg tror er helt riktige. Men jeg tror nok også det finnes flere, hvor sikkert også Drillo`s manglende evner til å skape glød hver dag, var en av grunnende.
Men når endel av brukerne her på forumet mener at grunnen til at 2005 ikke ble som forventet kun skyldes Drillo, så mener jeg de tenker veldig enkelt og tabloid.
FFK på toppen i 2006
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914