FFK norges beste lag
Har hørt rykter om at Tv 2 vil vinkle en sak om dette i løpet av helgen, det gjelder at de leder treningsballen pr dato
alle vet at dette ikke stemmer. men utrolig digg at vi har hatt en bra oppkjøring! så får vi moroa fortsetter når alvoret starter!
Rami Shaban skal i hvertfall være på sporten på Tv 2 klokken 21 i dag
Så riktignok det om Shaaban, men ble det noe av det andre om FFK? De var veldig flinke til å fortelle hvor dårlig vi var i treningskampene i fjor, så jeg regner med de er like gavmilde med spalteplass i år også?
---------------------------
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Skal jo bli spennende å se hvilken plass Ekspertene tror FFK kommer på i år.
FFK supporter fra hovedstaden
Er jo veldig typisk å tippe oss langt ned på tabellen, men det er ikke så ille det heller. Må absolutt ikke glemme at det er bedre å være underdogs enn det er å være favoritter... Men jeg er optimistisk før sesongen. Tror en 7 plass.
FFK i mitt hjerte - Erik Røed
Opprinnelig postet av linbus
Er jo veldig typisk å tippe oss langt ned på tabellen, men det er ikke så ille det heller. Må absolutt ikke glemme at det er bedre å være underdogs enn det er å være favoritter... Men jeg er optimistisk før sesongen. Tror en 7 plass.
Vel, Dagbladet har oss jo foreløpig på en femte plass, men andre såkalte eksperter kan jo komme til å tippe oss langt ned. Ikke meg i mot.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914