Husk meg
Brukernavn
Passord

Toppscorer!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 10 mar 06, 18:24
Hvem tror dere scorer flest i år da? Her kommer noen kandidater:

Brian West: Scoret vel 4-5 den første sesongen, men var mye skadet. Kan muligens ved en skadefri sesong og litt flyt putte inn 7-8 mål?

Hoås: Ble vel 4-5 mål på han i fjor? Kan kanskje score litt flere dødballer i år, og litt mer effektiv foran kassa. Kan vel nå 7-8 han også?

Toth: Er vel avhengig av å få tillit i starten og putte på jevnt og trutt for å få spille fast. Er vel helt klart den eneste "målmaskinen" i klubben. Spørsmålet er hvor bra han kan gjøre det. Kan han nå 10 mål?

Raymond Kvisvik: Scoret vel over 10 mål i brann i godsesongen. Får brått 3-4 straffemål, og lurer nok inn minst et frispark også. Finner han tilbake til storformen vi vet han har inne, så kan han kanskje lage en 8-9 mål?

Simen Brenne: Scoret så det plystret i starten i fjor. Dabbet litt av på slutten. Blir stadig bedre og bedre. Komme på seige løp, og har teknikken til å dra av en eller to, kan score. 6-7 mål?

---------------------------

Ære være plankebyen!

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 10 mar 06, 18:30
Tror du glemmer Wiig  her... Han  er en liten joker i mine øyne... Han er meget god til å komme i scorings posisjon og får han skuddene til å sitte kan det bli opp mot 10 mål han...

Ære være Eggen jr.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 10 mar 06, 18:30
Jeg har stor tro at West skårer 10-12 mål.
Tarik skårer 9 .

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 10 mar 06, 18:34

Hmmm, Wiig glemte jeg ja. Men tror ikke han får mer enn kanskje 6-7 i år. 

Tarik med 9 mål? Du har forventninger ass! Men det er lov:)

West er ikke noen avslutter av rang, dessverre! 

Ære være plankebyen!

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 10 mar 06, 19:24
Opprinnelig postet av Culemart
Tror du glemmer Wiig  her... Han  er en liten joker i mine øyne... Han er meget god til å komme i scorings posisjon og får han skuddene til å sitte kan det bli opp mot 10 mål han...

Har trua på Martin i år jeg og! Jeg tror Toth kan bli skikkelig god i år også! Det har han vist gjennom hele vinteren..

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 10 mar 06, 19:38
Opprinnelig postet av kjell

Hmmm, Wiig glemte jeg ja. Men tror ikke han får mer enn kanskje 6-7 i år. 

Tarik med 9 mål? Du har forventninger ass! Men det er lov:)

West er ikke noen avslutter av rang, dessverre! 

Ser litt rart ut. Skal være enig i det.
Men om West er skadefri en hel sesong+at laget og Kvisvik "forer" med langpassninger. Hvem i h....... skal stoppe han da?
Tarik;  Den mannen(gutten) blomstrer i år!!

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 10 mar 06, 20:46
Jeg tror Hoås fortsetter der han slapp i fjor og blir toppscorer... Tipper 10-13 mål på gutten 
West og Toth havner kanskje på 7-10 mål...

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 10 mar 06, 20:53
jeg tipper delt førsteplass mellom hoås og toth.. 11 mål hver

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 10 mar 06, 21:29
Opprinnelig postet av GurrBass
Jeg tror Hoås fortsetter der han slapp i fjor og blir toppscorer... Tipper 10-13 mål på gutten 

Hmmm. Dersom du tipper 10-13 mål på Hoås, 7-10 mål på West og 7-10 mål på Toth skulle det bli et sted mellom 
24-33 mål på 3 spillere alene. Blir det det, + at Simen putter 5-8 mål, Kvisvik 3-5 mål + en 10 mål fordelt på resten av laget - ja dat blir det vel GULL skulle jeg tro.

Kanskje litt urealistisk tror jeg - men det er lov å håpe

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 11 mar 06, 00:46
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av GurrBass

Hmmm. Dersom du tipper 10-13 mål på Hoås, 7-10 mål på West og 7-10 mål på Toth skulle det bli et sted mellom 
24-33 mål på 3 spillere alene. Blir det det, + at Simen putter 5-8 mål, Kvisvik 3-5 mål + en 10 mål fordelt på resten av laget - ja dat blir det vel GULL skulle jeg tro.

Kanskje litt urealistisk tror jeg - men det er lov å håpe

En aldri så liten skriveleif fra min side der,det jeg mente var at de kom til å score 7-10 mål sammen
Men en vet jo aldri hva som kan skje i fotballen,forhåpentligvis så slår det ut med at de scorer 7-10 mål hver

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 11 mar 06, 02:44
Endret: 11 mar 06, 02:46

toth-12-16 mål
Wiig- 5-10 mål

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 11 mar 06, 09:12
Jeg tror ikke vi vil få oppleve en desidert storscorer på FFK i år. 
Både Hoås, West, Toth og Kvisvik vil score fra 6-10 mål, tror jeg.
Tarek vil også være kapabel til å score opp mot 10 mål dersom han spiller de fleste kampene.
Wiig, Brenne m. fl. vil helt sikkert også bidra.

Dersom mine spådommer slår til er det bra. Det gjør det vanskeligere for våre motstandere dersom vi har mange som scorer målene og det er mange de må passe på.

Jeg både håper og tror at FFK i år vil bli et offensivt lag som vil score mange mål totalt, så får vi bare håpe at vi kan holde mest mulig tett bakover.

FFK på toppen i 2006

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 11 mar 06, 11:52
Ingen i FFK er kapable til å score 10 mål i serien. Eneste som muligens kunne nå litt opp her er vel Toth, hvis han slår igjennom på laget vårt.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 11 mar 06, 13:04
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ingen i FFK er kapable til å score 10 mål i serien. Eneste som muligens kunne nå litt opp her er vel Toth, hvis han slår igjennom på laget vårt.

Jeg tror både Toth og Hoås kan score ti mål hver - eller fler (forutsatt skadefrihet og fortsatt tillit). 

Og siden vi har en lang rekke spillere som vil klare mer enn 5 mål, bør det se bra ut for året:

Brenne (5-7 mål)
West (5-7 mål - er kanskje mer tilrettelegger og straffeskaffer?)
Wiig (5? Vil han i det hele tatt få spilletid hvis Toth og Hoås er i form?)
Tarik (5? Spilletid?)
Kvisvik (5-10 mål. Kvisvik ser topptrent ut! Med straffe- og frisparkmål kan Kvisvik fort havne nærmere 10 enn fem mål...)

*glede seg til seriestart*

Fuh! Fuh! Fuh!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 11 mar 06, 13:20

Jeg tror heller ikke at det er antagelig at noen i FFK scorer mere enn 10 mål i serien i 2006, fordi jeg mener vi har mange som vil dele på å være målscorere.. Men å si at ingen i FFK er kapable til å gjøre det, er vel å dra det litt langt, Rune?

Når Ringberg klarte å score 11 mål i 2004, så burde det etter min mening være flere som er kapable til det, bare de får tillit av Eggen.

Hva er egentlig din begrunnelse for å uttale dette, Rune?

FFK på toppen i 2006

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 11 mar 06, 13:40
Hadde satt pris på om vi hadde en tanks i angrep som var en soleklar toppscorer, selv om vi har flere spisser med potensiale så kan det slå begge veier, vi har ingen toppscorer, og det er synd.

Tipper etpar tre scorer 5mål, og resten fordeles ut...

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 11 mar 06, 16:43
Tror vi har en toppscorer i Tarik, kanonsesong........også blir han solgt til en storklubb i utlandet

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 11 mar 06, 16:48
Opprinnelig postet av bjorn
Hadde satt pris på om vi hadde en tanks i angrep som var en soleklar toppscorer, selv om vi har flere spisser med potensiale så kan det slå begge veier, vi har ingen toppscorer, og det er synd.

Tipper etpar tre scorer 5mål, og resten fordeles ut...

Jeg har ikke sett noen treningskamper i år, men Toth er vel den tanksen du etterlyser?  Eller tar jeg feil?

Fuh! Fuh! Fuh!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 11 mar 06, 18:14
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Jeg tror heller ikke at det er antagelig at noen i FFK scorer mere enn 10 mål i serien i 2006, fordi jeg mener vi har mange som vil dele på å være målscorere.. Men å si at ingen i FFK er kapable til å gjøre det, er vel å dra det litt langt, Rune?

Når Ringberg klarte å score 11 mål i 2004, så burde det etter min mening være flere som er kapable til det, bare de får tillit av Eggen.

Begrunnelse ?? Jeg vil heller si antagelse fra min side. Eneste som har vist noe targetegenskaper av de gutta vi har nå er Toth. Men han må først overbevise meg at han er god nok for det i TL også og ikke bare i ungarsk fotball. At det kan komme en overraskelse fra en eller annen kan jo selvfølgelig skje, men jeg tviler på det.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 11 mar 06, 19:54
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Begrunnelse ?? Jeg vil heller si antagelse fra min side. Eneste som har vist noe targetegenskaper av de gutta vi har nå er Toth. Men han må først overbevise meg at han er god nok for det i TL også og ikke bare i ungarsk fotball. At det kan komme en overraskelse fra en eller annen kan jo selvfølgelig skje, men jeg tviler på det.

Måla til Toth har vel vært fislemål? Synes han har til gode å overbevise jeg. Han bør melde seg mer på i spillet, og vise ekte targetegenskaper, dvs å score mål på halvsjanser. Det var i perioder Ringbergs store force.

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914