Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Molde 2-1

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 mar 06, 14:05
Vi fortsetter diskusjonen om FFK - Molde i denne tråden fordi det har oppstått visse tekniske problemer med den forrige.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 10 mar 06, 14:24
jeg er så stolt av ffk.. Vi for garutlere Wiig med  seiers målet... det er deilig så  lese slik 

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 10 mar 06, 14:24
Ja, dette lover jo bra dette. Virker som FFK var alt i alt det beste laget. Blir spennende å se hvordan Eggen setter opp laget når Hoås og West til tilbake for fullt. 

Både Elfsborg og Molde burde vel være lag som holder omtrent  "midt på tre" standard i TL. Håper bare vi henter et par gode til, da skal jeg sette venstrearmen min på at vi ikke røkkær ned! (vi rykker vel ikke ned uansett men)

Ære være plankebyen!

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 10 mar 06, 14:43
Dette håper jeg fortsetter i seriekampene. Da blir det ett fint år!

Står at Molde tapte fortjent i Lokal avisen der oppe

http://www.r-b.no/         

GO WEST!!!!!!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 10 mar 06, 14:58
Jeg er mest fornøyd med at Guttæne kjører kampen de siste 15-20 minuttene. Det kan se ut til at vi har et bedre trent (og tent) lag i år, slik at vi kanskje er i bedre stand til å holde ut en hel kamp.

Vi så i fjor hvor ofte Start brukte de siste 10 minuttene til å avgjøre kampene til sin fordel. De kjørte på med full innsats og en veldig offensiv holdning.

En annen ting jeg, som jeg også skrev i en annen tråd, er at vi har flere angrepsspillere som er i stand til score mål regelmessig. Det har jeg savnet - og hvis vi har både 3 og 4 slike spillere ser det lyst ut. 

Akkurat nå gleder jeg meg sykt mye til seriestart og vet ikke helt hvordan jeg skal holde ut ventinga. :-)

Fuh! Fuh! Fuh!

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 10 mar 06, 15:13
Topp 7 på FFK!

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/molde/article581056.ece

GO WEST!!!!!!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 10 mar 06, 15:28
  Ettermiddagens kamp burde østfoldingene vunnet stort. Sjansene florerte i siste halvdel av andreomgang, men først på overtid kom seiersmålet ved Martin Wiig

Både bra og dårlig egentlig. Bra at vi skaper sjanser, dårlig at vi ikke setter flere av dem, ikke minst når flere var sjanser alene med keeper.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 10 mar 06, 15:32

Noen som vet hvorfor Shaaban ikke spilte?

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 10 mar 06, 16:03
Opprinnelig postet av Olavesen

Noen som vet hvorfor Shaaban ikke spilte?

Tror han er skada, eller på vei tilbake fra skade. Ikke helt sikker.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 10 mar 06, 16:22
Bra kamp på midtbanen av Benne ifølge Eggen. Ser på referatet til avisa i molde at de bemerker at Arsenal var representert på tribunen. Ikke vet jeg hvem på Molde de kunne være interesert i å følge, men hvis de følger en FFK`er skulle ikke mye forundre meg om det er snakk om Brenne eller Bertelsen.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 10 mar 06, 16:24
Opprinnelig postet av Fjedjik
Bra kamp på midtbanen av Benne ifølge Eggen. Ser på referatet til avisa i molde at de bemerker at Arsenal var representert på tribunen. Ikke vet jeg hvem på Molde de kunne være interesert i å følge, men hvis de følger en FFK`er skulle ikke mye forundre meg om det er snakk om Brenne eller Bertelsen.

Petter Rudi? He he... Hvis det er Bertelsen så regner jeg med at Ashley Cole kommer motsatt vei, pluss at vi får litt penger i mellom selvfølgelig...

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Fjedjik

Landslagsspiller

Lagt til: 10 mar 06, 16:32
Opprinnelig postet av FFK1903

Petter Rudi? He he... Hvis det er Bertelsen så regner jeg med at Ashley Cole kommer motsatt vei, pluss at vi får litt penger i mellom selvfølgelig...

He he... ok la de bytte hvis vi får et par mill. pund imellom. Ser forøvrig at Normark i VG lanserer Molde som gullkandidat, men Normark uttaler jo hva som helst hvis han får spalteplass ref: i fjor var det Viking han mente var favoritter til gullet. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=148209

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 10 mar 06, 16:36

Bra at Brenne gjør nok en god kamp på midtbanen. Viktig at han fungerer godt. Får håpe vi setter flere sjanser i mål framover, så trur jeg detta blir veldig bra!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 10 mar 06, 16:53
Herlig at det ble seier idag! Morro at Toth og Wiig scora! gleder meg til fortsettelsen!

Hvorfor har ikke FFK flere kamper på la manga? Synes de andre laga spiller der i stup og ett jeg...Neste kamp nå er vel i østfoldhallen mot sparta???

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 10 mar 06, 16:54
Ser på referatet til avisa i molde at de bemerker at Arsenal var representert på tribunen.

For Arsenal og de andre klubbene som vurderer norske spillere er det vel bare å sende en mann til La Manga, så får de dekket mange lag og spillere på en gang. :)

Det er ikke sikkert de er der for å se på noen spesielle - kanskje de bare er for å se om det er noen som "dukker opp". :)

Fuh! Fuh! Fuh!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 mar 06, 17:11
Arsenal har jo tidligere hatt Raio Piiroja i kikkerten :)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 10 mar 06, 17:53
Vi er Norges beste lag fortiden tro eller ei. Synes det er dårlig at medienorge er så lukne til oss, dere husker vel Start i treningskampene i fjor, de var hypet, men det virker som vi er hår i suppen for de.

Her beviset forøvrig, denne tabellen har ikke med dagens kamp.

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article571705.ece

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 10 mar 06, 18:04
Opprinnelig postet av Costanza

Hvis dere tenker om, hvilken spiller i FFK har spilt for Arsenal tidligere, jo Shaban, ingen spillere er aktuelle for dem, det var en kun prat mellom dem

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 10 mar 06, 18:58
Opprinnelig postet av Patrioten
Vi er Norges beste lag fortiden tro eller ei. Synes det er dårlig at medienorge er så lukne til oss, dere husker vel Start i treningskampene i fjor, de var hypet, men det virker som vi er hår i suppen for de.

Her beviset forøvrig, denne tabellen har ikke med dagens kamp.

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article571705.ece

Er de så lunkne da? Synes vi er i mediene hele tiden jeg.. Både på tv, i aviser og på nett..

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

Fjedjik

Landslagsspiller

Lagt til: 10 mar 06, 18:58
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Costanza

Hvis dere tenker om, hvilken spiller i FFK har spilt for Arsenal tidligere, jo Shaban, ingen spillere er aktuelle for dem, det var en kun prat mellom dem

Det var ikke snakk om en "tidligere" bekjent av Shaaban, det var en av Arsenals talentspeidere.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914