Evaluering av Toth
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 10 mar 06, 07:11
De fleste trodde vel at Toth var historie i FFK, men Eggen ville la han få sjansene i treningskampene til å bevise at han var god nok.
Han har scoret tre mål, er det godt nok for å være god nok for FFK, i løpet av neste uke kan tiden i klubben være over for han, det er da FFK skal beslutningen om de fortsatt skal satse på han.
Mener tre mål er for lite, når du har fått tillit i fleste treningskampene. Siden FFK ser etter en spiss av kvalitet, tyder det vel på at de kanskje har tatt en beslutning alt, eller
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 10 mar 06, 08:39
Jeg tror han får fortsette jeg. Han er en såpass spennende spiss, som forøvrig er litt ulik de andre spissalternativene vi har, at de ikke tør å avskrive ham.
Da han kom var han litt slækk, uviten om nivået, fremdeles preget av en skade, og uten ballfølelse pga fravær av balltrening. Nå når han har bestemt seg for å satse skikkelig tror jeg pila bare fortsetter å peke en vei, nemlig oppover!
---------------------------
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 10 mar 06, 08:39
syntes han har hevet seg mye siden i fjor, jeg var en av de som hevdet at han var en flopp, tror han vil få fortsette, syntes det er bra at jeg tar feil en del ganger ang .
FFK har ingen andre med slik styrke foran som kan score og lever gode pasninger videre .
Ble medlem: 14 jun 03
Lagt til: 10 mar 06, 08:44
Mener helt klart at han skal få forsette. Spennende spiller.
03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 10 mar 06, 09:01
hehe.. Jeg syns han var dritgod mot enga i første treningskampen hans, men ble faktisk skeptisk etterhvert. Hyggelig den fremgangen han har hatt i det siste
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Ble medlem: 27 feb 04
Lagt til: 10 mar 06, 10:14
Jeg håper og tror at Toth slår til i denne sesongen.
Men om det er slik at FFK bestemmer seg for å ikke å satse på haam så blir det unsett helt feil å kvitte seg med ham før en erstatter er på plass.
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 10 mar 06, 11:51
På uttalelsene til Eggen den siste tiden så virker det absolutt som om Toth kommer til å bli i klubben! Dessuten er han under kontrakt og alt tyder på at han selv også vil være i FFK og kjempe om en plass på laget; man kan ikke bare kvitte seg med han da.
Jeg tror Toth kommer til å være en av de 11 som starter serieåpningen mot Brann.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 10 mar 06, 14:49
Toth scoret iallefall ett mål til i dag. I følge TV2 Nettavisen kunne han minst ha scoret ett til, men uansett viser det at Toth er på gang.
Wiig scoret også i dag, og det er hyggelig. Virker som at vi har flere spisser som er i stand til å score regelmessig - og det er noe vi savnet ifjor...
Fuh! Fuh! Fuh!
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 10 mar 06, 15:13
Det er ikke mange her inne som hadde tro på toth, men godt at han fikk tid til å bevise at han er noe å satse på.. toth er ikke bare en spiss som pøser inn mål, men også en spiss som er dyktig til å legge til rette for andre.. toth er også god med man i ryggen..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Ble medlem: 24 des 04
Lagt til: 10 mar 06, 16:25
Jeg har også fått trua på Toth! Håper og trur at Eggen vil satse på han!
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 10 mar 06, 16:49
Endret: 10 mar 06, 17:04
tror nok "patrioten" her får litt å tenke på når toth blir årets toppscorer! Men det er kanskje ikke godt nok det heller??
på tide å se om han klarer seg før du dømmer han kanskje??
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Ble medlem: 20 mai 05
Lagt til: 10 mar 06, 17:09
Håper og tror Toth og Tarik kan bli gode i år. Begge har imponert i treningskampene!
Dette er signaturen min.
Ble medlem: 01 sep 03
Lagt til: 10 mar 06, 17:16
Toth er en slik spiller som er farlig innen 16-meteren. Han har ingenting å gjøre på midten, slik våre spisser har spilt i de senere åra. La han for guds skyld spille det han er best på.
Ble medlem: 17 mar 04
Lagt til: 12 mar 06, 10:22
Jeg har alltid sagt at når det kommer en utlending til en klubb - uansett liga - så skal man ikke dømme spilleren før han har fått et halvt år på å tilpasse seg til nye forhold.
Toth har vært her i over et halvt år nå...og ting begynner tydeligvis å gå seg til. Dessverre er fotballsupportere et av verdens mest utålmodige folkeslag.
"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue
06/10/2024 22:02 | 2001f914