Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvisvik ønsker seg flere forsterkninger

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 08 mar 06, 21:04
Jeg synes vi har et brukbart team på gang, men hadde nok ønsket meg ytterligere et par forsterkninger for å ha den helt store trua på at vi skal kunne kjempe et stykke opp på øvre halvdel. Men vi får se. Tiden vil vise hva vi er gode for, sier Raymond. 

Som ellers ønsker å være sponsor for Plankehaugen.

- Måten Plankehaugen har stilt opp på er bare helt fenomenalt. Det kommer jeg aldri til å glemme og jeg håper etter hvert å kunne gi litt tilbake. I første rekke rundt det som skjer på banen, men jeg har også gjort meg tanker om en mer aktiv rolle i forhold til Plankehaugen. Har nemlig et håp om etter hvert å kunne bidra som sponsor. Sammen med min bror Tommy, Leif W. Andersen (tidligere Råde og Chrystal Palace), Dennis Dahl (Råde) og Lasse Thorbjørnsen har vi startet selskapet KDA eiendomsutvikling A/S. Vi satser på ferdighusmarkedet og er et agentfirma for Norhus-kjeden. Får jeg kompisene med på det ser jeg Plankehaugen som et framtidig attraktivt sponsorobjekt for firmaet, sier Raymond til sarpsborg Arbeiderblad

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 09 mar 06, 11:49
Må si meg enig med Kvisvik i at dersom en tenker seriøst på øvre halvdel, trengs ett, par kvalitesforsterkninger.
Pr idag tror jeg at FFK havner ett sted på plassene 7-10.

Det som likevel kan føre FFK ett par plasser oppover er spørsmålet om Yherland, Tarik og Hoås sin utvikling.
De kan ha potensiale til noe stort alle sammen, men hvor langt er de kommet og hvor mye "ofrer" de?.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914