Spillerne går....
.... i protest dersom FFK legger kunstgress på den nye stadion. Dette kom fram på 21 sporten på TV2 idag at spillerne truer med å forlate klubben dersom de legger kunstgress på den nye stadion.
Syntes det er bra at spillerne OG KTE sier klart ifra at de ikke vil ha kunstgress på den nye stadion, syntes naturgress er mye bedre jeg også, og mye finere...
Andre synspunkter på dette her med kuntgress vs naturgress???
Syntes det er bra at spillerne OG KTE sier klart ifra at de ikke vil ha kunstgress på den nye stadion, syntes naturgress er mye bedre jeg også, og mye finere...
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Opprinnelig postet av SirLion
.... i protest dersom FFK legger kunstgress på den nye stadion. Dette kom fram på 21 sporten på TV2 idag at spillerne truer med å forlate klubben dersom de legger kunstgress på den nye stadion.
Nei.
Det har nok med at jeg ikke gjør annet enn å sitte eller og stå på tribunen med ølmage mens jeg heier på Guttæne - jeg rører ikke gresset uansett. ;)
Men fra spøk til revolver: Hvis spillerne og treneren mener det er naturgress som gjelder bør det absolutt bli det.
Rapporter om skadefrekvenser, osv. naturgress vs kunstgress tror jeg har med at det er selve *skiftet* fra en type treningsunderlag til en annen som forårsaker skadene - så vidt jeg har sett er det ingen rapporter om høyere skadefrekvens hos lag som har hatt kunstgress en stund.
---------------------------
Fuh! Fuh! Fuh!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914