Eggen tar en oppsumering etter LaManga
---------------------------
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Min blogger: www.holygans.blogspot.com / www.nettpuben.blogspot.com
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Mener du at man bør hente ham fordi han er lokal, selv om han ikke er all verden til fotballspiller?
Virker som mange tenker sånn at så lenge noen er lokale så er ikke resten så nøye, betal hva det koster.
Jeg mener det ikke er riktig å betale 3millioner eller hva slags sinnsyk pris de forlanger for en som skal kanskje brukes på en plass han ikke hører hjemme, som back.
Tror VM kommer gratis hit når kontrakten går ut.
Opprinnelig postet av FFK1903
... håper jeg inderlig han henter det og ikke omskolerer en eller annen spiller som han henter fordi han syns han er en god spiller.
Eggen elsker akkurat det der å omskolere spillere...
Jeg har til gode å se andre steder enn her på forumet at han blir omtalt som høyreback, er nok bare noe noen har funnet for godt at han er. Han er midtstopper og ingenting annet. Hvis Eggen finner ut at han trenger en høyreback, håper jeg inderlig han henter det og ikke omskolerer en eller annen spiller som han henter fordi han syns han er en god spiller.
Vel, nå er saken den at Vidar Martinsen faktisk opprinnelig var spiss, omskolert til midtstopper i Moss, jeg husker ihvertfall at han spilte spiss tidligere. Forøvrig er jeg også av den oppfattning at FFK bør satse på Martinsen, bare ikke akkurat nå. Når vinduet åpner til sommeren kan han bli aktuell. Bora er sannsynligvis inne i sin siste sesong og det er hyggelig med lokale gutter som kan hevde seg. Faren er selvfølgelig at om MFK har heng på teten i sommer så vil de nok se an om de kan klare å rykke opp, sannsynligvis havner de et stykke fra teten og da er nok VM interesert i FFK.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Jeg har til gode å se andre steder enn her på forumet at han blir omtalt som høyreback, er nok bare noe noen har funnet for godt at han er. Han er midtstopper og ingenting annet. Hvis Eggen finner ut at han trenger en høyreback, håper jeg inderlig han henter det og ikke omskolerer en eller annen spiller som han henter fordi han syns han er en god spiller.
Han er omtalt flere steder som en midtstopper som også kan spille høyreback, samt at jeg tror han har spilt den posisjonen i noen kamper for Moss.(Selvom det muligens er en stund siden)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914