Husk meg
Brukernavn
Passord

Seriepremieren på stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 22 mar 06, 13:10
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Må innrømme at jeg har fulgt ekstra godt med på værmeldinga i det siste, men har på en måte slått meg til ro med at døm har kontroll på situasjonen. Bjørn Bragstevold var hvertfall veldig sterk i sin tro. Men så leser jeg artikkelen til Stein andre Sæther(Hva er gjørmete, i dårlig forfatning og bløt?), forøvrig fantastisk bra skrevet av han. Det var ingen god lesing, hvertfall ikke om man ser fram mot mye god gammel aristokratisk fotballspill. Men er det virkelig så ille stelt der nede nå? Artikkelen var jo skrevet med en god porsjon ironi, gjelder det karaktistikken av matta også? Noen som har vært nede å sett på den som kanskje kan berolige mitt litt skjøre FFK-hjerte?

Håper virkelig ikke at vi må spille på en gjørmete og hompete matte hele vårsesongen!



Det bildet er ikke tatt i år, det er jeg rimelig sikker på.


Det bilde er ikke tatt inne fra stadion i det hele tatt.

Dersom de kalde gradene snart forsvinner og vi får i det minste 14 dager med litt mere vårlige temperaturer uten for mye nedbør, så har jeg tro på at matta faktisk blir bedre i år enn det den var sist år, når sesongen startet.

NB!!! Husk vi har Norges beste banemannskap.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 22 mar 06, 17:37
Endret: 22 mar 06, 17:37
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Må innrømme at jeg har fulgt ekstra godt med på værmeldinga i det siste, men har på en måte slått meg til ro med at døm har kontroll på situasjonen. Bjørn Bragstevold var hvertfall veldig sterk i sin tro. Men så leser jeg artikkelen til Stein andre Sæther(Hva er gjørmete, i dårlig forfatning og bløt?), forøvrig fantastisk bra skrevet av han. Det var ingen god lesing, hvertfall ikke om man ser fram mot mye god gammel aristokratisk fotballspill. Men er det virkelig så ille stelt der nede nå? Artikkelen var jo skrevet med en god porsjon ironi, gjelder det karaktistikken av matta også? Noen som har vært nede å sett på den som kanskje kan berolige mitt litt skjøre FFK-hjerte?

Håper virkelig ikke at vi må spille på en gjørmete og hompete matte hele vårsesongen!



Det bildet er ikke tatt i år, det er jeg rimelig sikker på.


Akkurat det klarte jeg å se også, men det var det som stå i artikkelen som gjorde meg bekymret.  Håper han smørte litt ekstra på der, så jeg lever fortsatt i troa på grønt gress og strålende spill!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 mar 06, 18:00
har du noengang  sett ffk1903 gjøre noe annet enn å smøre på?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 mar 06, 18:04
Han tenker kanskje at det blir ett fett

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 mar 06, 18:24
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Akkurat det klarte jeg å se også, men det var det som stå i artikkelen som gjorde meg bekymret.  Håper han smørte litt ekstra på der, så jeg lever fortsatt i troa på grønt gress og strålende spill!


Bildet som er brukt i artikkelen er fra opprykkskampen mot Oslo Øst, altså ikke slik det ser ut i dag. Og for å være helt ærlig, jeg aner ikke hvordan matta ser ut. Jeg bor jo tross alt på Jæren og skriver dette

Så jeg har sikkert smurt mer på enn mossingene gjør når de vinner mot oss i treningskamper. Og dessuten begynte jeg på artikkelen for en stund siden, og matta blir sikkert bedre og bedre for hver dag.

Tip of the day: Ikke ta noe av det jeg skriver med noe annet enn en neve salt.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 22 mar 06, 20:05
Ta med spade og grav fram stolene på tribunene. Med fortsatt kuldegrader på nettene blir det eneste løsningen.
Var en tur på stadion i dag. Uten masse varmegrader og regn kan det bli tøft å se kampen mot Brann

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 23 mar 06, 10:14
Opprinnelig postet av Topscorer
Ta med spade og grav fram stolene på tribunene. Med fortsatt kuldegrader på nettene blir det eneste løsningen.
Var en tur på stadion i dag. Uten masse varmegrader og regn kan det bli tøft å se kampen mot Brann


Klokkesvingen blir klar. Ligger i solhellinga, vettu. :-)

Jeg har vel allerede sett meg ut kortsida ut mot ælva på nye stadion. :-)

---A---

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 23 mar 06, 19:18
Endret: 23 mar 06, 19:20
fra hvitt til grønt til Gult........
gresset er på gang
nå må bare varmen komme så vi har grønn matte til seriestart:)
noe jeg håper vi skal klare:) eller værgudene da.....





Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 24 mar 06, 11:06
Endret: 24 mar 06, 11:07
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Akkurat det klarte jeg å se også, men det var det som stå i artikkelen som gjorde meg bekymret.  Håper han smørte litt ekstra på der, så jeg lever fortsatt i troa på grønt gress og strålende spill!


Bildet som er brukt i artikkelen er fra opprykkskampen mot Oslo Øst, altså ikke slik det ser ut i dag. Og for å være helt ærlig, jeg aner ikke hvordan matta ser ut. Jeg bor jo tross alt på Jæren og skriver dette

Så jeg har sikkert smurt mer på enn mossingene gjør når de vinner mot oss i treningskamper. Og dessuten begynte jeg på artikkelen for en stund siden, og matta blir sikkert bedre og bedre for hver dag.

Tip of the day: Ikke ta noe av det jeg skriver med noe annet enn en neve salt.


Var det jeg tenkte også, at det bildet var fra den kampen. Ellers så er det godt å vite at det du skrev ikke har mye med den virkelig situasjonen å gjøre, begynte å lure se....men ellers var det veldig morsom lesning!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 mar 06, 12:16
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Akkurat det klarte jeg å se også, men det var det som stå i artikkelen som gjorde meg bekymret.  Håper han smørte litt ekstra på der, så jeg lever fortsatt i troa på grønt gress og strålende spill!


Bildet som er brukt i artikkelen er fra opprykkskampen mot Oslo Øst, altså ikke slik det ser ut i dag. Og for å være helt ærlig, jeg aner ikke hvordan matta ser ut. Jeg bor jo tross alt på Jæren og skriver dette

Så jeg har sikkert smurt mer på enn mossingene gjør når de vinner mot oss i treningskamper. Og dessuten begynte jeg på artikkelen for en stund siden, og matta blir sikkert bedre og bedre for hver dag.

Tip of the day: Ikke ta noe av det jeg skriver med noe annet enn en neve salt.


Var det jeg tenkte også, at det bildet var fra den kampen. Ellers så er det godt å vite at det du skrev ikke har mye med den virkelig situasjonen å gjøre, begynte å lure se....men ellers var det veldig morsom lesning!


Bildet er vel tatt utenfor Klokkesvingen. Det gule huset står vel fortsatt der.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 mar 06, 23:45

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 mar 06, 23:29
Opprinnelig postet av Patrioten
Så kommer regnet http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/oversikt?Kategori=VAR


det er jo bra! vekk med snø og is! HURRA

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340