Drittlei Drillofotball
Det er jo bare en bekreftelse, igjen, på det de vise har sagt hele tiden
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Jeg mener og vil forsatt mene: vi skyller drillo en takk for at han reddet plassen våres. Det er nettop slike kamper som mot start drillo fikk vist litt av seg selv. Alle husker vel 5-1 over RBK. eller Ranet som ble tatt på lerkendal..
jeg har mange gode minner unner drillo tiden så for dem som er opptatt av tap kritisere drillo for stil osv, men gjør det i stillhet.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Opprinnelig postet av Keiko
jeg har mange gode minner unner drillo tiden så for dem som er opptatt av tap kritisere drillo for stil osv, men gjør det i stillhet.
Dette er vel for deg Keiko å smake din egen medisin
Det du føler for Drillo er vel muligens det samme enkelte gjør for Ringberg, uten at du i stillhet lar din kritikk av han gå forbi i stillhet, men rakker ned på han omtrent hver gang han nevnes...
Når det er sagt, joda, Drillo skal nok ha æren for visse seire, men han skal da også sikkert har den mer tvilsomme æren for noen av tapene, så dette går nok opp i opp i så måte. Jeg hadde et håp med Drillo som trener, at vi ikke skulle slippe inn så mye mål som fjoråret, det stikk motsatte skjedde vel. Så jeg tror faktisk Eggen ville gjort en bedre jobb hvis han hadde fortsatt som trener også i fjor og bygd videre på det han gjorde den første sesongen i Tippeligaen. Men når han selv ikke ville, så var det egentlig greit med Drillo, så har vi liksom prøvd det ut også.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Nå har det jo i ettertid kommet frem at det for eksempel var EGGEN som først og fremst ville kvitte seg Markus Ringberg. Så ikke at det var så mange som kommenterte det så veldig når det kom frem heller.
Men nå er Drillo borte, så da kan vi jo egentlig bare gi f*** i hele diskusjonen.
Plankehaugen avd kr.sand!!!
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Opprinnelig postet av FFK1903
Ja det er vel det samme, men ingen FFK spillere gikk ut etter salget av Ringberg og snakket dritt på den måten som bora gjordet med drillo.. Du skal vite at selv om jeg har drillo til mitt hjerte har jeg også Eggen der.. Så bare det er sagt. Så handler det ikke om å huske alt det vonde i værden, men også det som er godt og unner drillo tiden vil jeg aldrig glemme ranet i trondheim, 5-1 over rbk hjemme eller seieren over start.. det er flere ting, men jeg nevner noen for å ikke lage en lang liste over gode minnerOpprinnelig postet av Keiko
Det du føler for Drillo er vel muligens det samme enkelte gjør for Ringberg, uten at du i stillhet lar din kritikk av han gå forbi i stillhet, men rakker ned på han omtrent hver gang han nevnes...
Når det er sagt, joda, Drillo skal nok ha æren for visse seire, men han skal da også sikkert har den mer tvilsomme æren for noen av tapene, så dette går nok opp i opp i så måte. Jeg hadde et håp med Drillo som trener, at vi ikke skulle slippe inn så mye mål som fjoråret, det stikk motsatte skjedde vel. Så jeg tror faktisk Eggen ville gjort en bedre jobb hvis han hadde fortsatt som trener også i fjor og bygd videre på det han gjorde den første sesongen i Tippeligaen. Men når han selv ikke ville, så var det egentlig greit med Drillo, så har vi liksom prøvd det ut også.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Poenget mitt var at du drar frem alle minnene om Drillo, og sier at det ikke handler om å huske alt det vonde her i verden, men jeg har til gode å se deg huske alt annet enn det vonde om Ringberg, at du er glad du er blitt kvitt han etc...
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Bora ga vel uttrykk for det samme etter sesongen, dersom en kunne lese litt mellom linjer osv.
Så når V.H koker suppe på dette nå, er det ei spikersuppe, med velkjente ingredienser.
Hadde håpet at FFK og F-B nå kunne klare å se framover og ikke henge seg mer opp i fiaskoen fra i fjor.
Den kjenner vel de fleste av oss, iallefall de av oss som ikke tviholder på gamle guder.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Dette sier kanskje litt om Boras overaskende svake fjorårssesong også? Gutten mistrivdes.. Ergo, dårligere spill enn normalt?
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av FFK1903
Ja det er vel det samme, men ingen FFK spillere gikk ut etter salget av Ringberg og snakket dritt på den måten som bora gjordet med drillo.. Du skal vite at selv om jeg har drillo til mitt hjerte har jeg også Eggen der.. Så bare det er sagt. Så handler det ikke om å huske alt det vonde i værden, men også det som er godt og unner drillo tiden vil jeg aldrig glemme ranet i trondheim, 5-1 over rbk hjemme eller seieren over start.. det er flere ting, men jeg nevner noen for å ikke lage en lang liste over gode minnerOpprinnelig postet av Keiko
Har også vært kritisk til Drillo... Men det var med han vi slo RBK og Start som Keiko99 her sier..
Jeg syntes det er rart at Czwartek, Bora og andre spillere har gått ut og gitt sin kritikk til Drillo nå, hvis vi hadde det så bra under han...
Husker under Ålesund kampen, så tenkte Drillo, han skyter ikke der han, på 1 - 0 målet, det gjorde han, og vi lå under 1 - 0... Ingen trenere som tenker sånn vettu...
Etter 5 - 1 seieren gikk "FFK skuta" nedover, og jeg mener at det ikke bare var Drillo sin skyld, men også spillere som ikke presterte som de skulle(Kvisvik, Bora e.t.c..) Har mange gode ting å si om Drillo, at han var god med landslaget, at vi vant 1 - 0 over rbk på lerkendal(hvem slo ikke RBK ifjor a?) og 3 - 1 over Start i Kristiandsand...
Men nå er jeg ferdig med Drillo og Drillo fotballen... Og er glad for at Eggen er tilbake i sjefsstolen!
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Var effektiv som landslagstrener, men har ikke hatt suksess som klubbtrener. På landslaget fikk har ferdig trente gutter, som trengte litt taktikk og tro på seg selv. Det ble en suksess.
På klubblagene må ha også tenke på den fysiske delen av treningen, og ta hensyn til aat guttene må ha litt kondis i bunnen. Det klarte han ikke i FFK, da heller ikke i de andre klubbene han har vært i.
F-B:
Vidar fornekter seg ikke. Han har vel noen meter med FFK-oppgulp bak seg. For noen år siden da vi lå i andre divisjon og Vidar jobbet i Demokraten, kunne vi lese på hjemmesiden til ørneredet følgnde:"Demokraten en lokalavis som er kritisk og negativ til FFK".
Men for all del, noe var nok på sin plass å skrive om også. Det har vært mange lik i ælva til FFK, men hvem bryr se bare vi vinner kamper???
Bora:
Greit nok, det var hans opplevelse av Drillo. Det må han jo kunne si. Drillo sa jo litt av hvert han også, om ting han ikke hadde greie på. (Halleluja! forresten..)
Det er bedre at folk sier det dse mener, enn at de sier noe annet enn det de mener.
PS:
Drillo er i VIF og han har aliert seg med en av våre fiender. Det blir nok artigfotball og gladfotball med VIF i år? hi,hi,hi,hi!!!
Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS
Synes det er vesentlig det Bora sier: Nå spiller de fotball spillerne er fortrolige med! Dessuten sier både han og Brian noe vesentlig, nemlig det at nå er man ikke lenger livredde for å gjør feil!
Brian sier det veldig bra i sitt intervju: Vi hadde riktinok gode resultater innledningvis, men så ble detsatt for mye fokus på at vi ikke skulle gjøre ting feil. Når ting blir forbudt, er det ikke morsomt lenger, sier han.
De færreste har sagt at drillo ikke kan noe om fotball, men han er ikke velig flink til å spre glede inn i fotballen! Gleden ved å spille fotball teller veldig mye!
Opprinnelig postet av frekkrik
Keiko: Du nevner de gode minnene, som seieren på lerkendal.. Mener du dette var pga drillo?!?! Hadde det vært noe som helst rettferdighet i verden hadde de jo vunnet den kampen med 5 mål! Er det noen man skal takke for det er det Steinar.. Vi ble jo rett å slett rævkjørt, men vant! Og om det var meningen til drillo at vi skulle la oss bli totalt overkjørt, så.... Han kan vel ikke akkurat krediteres for den seieren! Er jo ikke vits i å ta opp de mange NEDTURENE vi hadde!seff er ranet mot RBk i trondheim drillo sin ære.. jo da vi bør jo takke steinar, men i en slik kamp som på lerkendal fikk vi gleden av drillo sin evne til å klare å gjøre noe som ikke har skjedd på lerkendal på sikkert 30 år og da vi tok i mot RBK hjemme ja da var det snakk om over 32 år siden sist eller noe sånt.. vel vel.. Drillo er i vif nå som analytiker.
Synes det er vesentlig det Bora sier: Nå spiller de fotball spillerne er fortrolige med! Dessuten sier både han og Brian noe vesentlig, nemlig det at nå er man ikke lenger livredde for å gjør feil!
Brian sier det veldig bra i sitt intervju: Vi hadde riktinok gode resultater innledningvis, men så ble detsatt for mye fokus på at vi ikke skulle gjøre ting feil. Når ting blir forbudt, er det ikke morsomt lenger, sier han.
De færreste har sagt at drillo ikke kan noe om fotball, men han er ikke velig flink til å spre glede inn i fotballen! Gleden ved å spille fotball teller veldig mye!
Det er ikke heldig at en kaptein går ut slik som dette, men jeg føler at F-B har skylden for
denne publikasjonen.
Beklagelig..
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Opprinnelig postet av keiko99
Ja det er vel det samme, men ingen FFK spillere gikk ut etter salget av Ringberg og snakket dritt på den måten som bora gjordet med drillo.. Du skal vite at selv om jeg har drillo til mitt hjerte har jeg også Eggen der.. Så bare det er sagt. Så handler det ikke om å huske alt det vonde i værden, men også det som er godt og unner drillo tiden vil jeg aldrig glemme ranet i trondheim, 5-1 over rbk hjemme eller seieren over start.. det er flere ting, men jeg nevner noen for å ikke lage en lang liste over gode minner
Det er vel en viss forskjell her Keiko99. Ringberg bidro gjennom flere år til at vi kom oss opp til TL. Han var populær både blant supporterne (de fleste ihvertfall...) og blant spillerne.
Drillo har en fantastisk tid som landslagstrener og vise til. Ære være han for det. Som klubbtrener han han dessverre fremdeles ikke gjort mye positivt...
At flere spillere i etterkant har stått frem med sin misnøye, bekrefter bare at ikke alt var fryd og gammen under Drillo. Drillo har vel aldri fremstått som en ydmyk mann, en som kan ta imot råd eller endre mening, selv om "hele" laget mistrives med spillestil. Når noen sto frem på spillemøter og treninger, og etterhvert i media, med sin misnøye, ble de bare fjernet. En knakende fin lederfilosofi... Er noen uenig, statuer eksempler og fjern dem. Så kan man si at når en leder har tatt en avgjørelse, så må de ansatte stille seg 100% lojalt bak denne avgjøreslen. Selv om man er uenig. Men litt takhøyde skal det vel allikevel være? Når det nå viser seg at mange var uenige, burde kanskje styret gått inn og gjort noen grep langt tidligere enn det som ble gjort. Det burde jo være klart for de som satt med inside information at denne misnøyen etterhvert ville gå ut over spillet.
Det at Bora og andre har stått frem, bekrefter jo bare det vi så på banen i fjor. Flyten og go`en vi så i laget på høsten 2004, fortsatte innledningsvis i sesongen `05. Men når man, som Bora sier, ikke fokuserer på eget spill, men kun på feil, eller det å unngå å gjøre feil, tar du bort spillegleden. Du dreper selvtilliten, gjør spillerne usikre og tar fra dem lysten til å gjøre det de skal gjøre.
Men nå er jo Drillo historie i FFK (gratulerer VIF...) Hvis vi skal følge din "logikk" Keiko99, bør vi bare glemme at han eksisterer. Ref Ringberg, Risholt og annet "søppel" som har fått sparken i FFK....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914