Husk meg
Brukernavn
Passord

Drittlei Drillofotball

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 06 mar 06, 19:47
Det Bora går ut med nå er han langt ifra alene om å synes under Drillo perioden. Som jeg har sagt i så mange måneder er en av de viktigeste oppgavene for en trener å skape spilleglede og entusiasme. Dette er Drillo svært dårlig på, over tid. At han har fotballkunnskaper teoretisk er det vel ingen som betviler..........  

Og Keiko, hvis man er trener i 30 obligatoriske kamper, så vil det selvfølgelig være enkeltkamper som er bra. Man må se på summen av alle kampene og det var ikke bra. Dessuten litt merkelig de kampene du husker Drillo for. Mot RBK så vi tidenes ran og vi hadde tur ut av en annen verden, mot Start var Eggen gløden tilbake...........  Hvis jeg skulle tatt fram noen kamper som Drillo kan huskes for ville jeg heller brukt bortekampene mot Lyn og Enga.........

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 06 mar 06, 21:36
Endret: 06 mar 06, 21:36
En eller annen nevner at spillere gikk ut med kritikken etter at Drillo forsvant. Hm, da lurer jeg på hvorfor forvant Ringberg og Risholt da ????? 

Og ellers driter jeg i dette nå. Vi er ferdig med Drillo og han er ferdig med oss. Nå er det bare å se fremover...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 09 mar 06, 13:05
Det er i år det knakende gode laget, som ble psyka ut i fjor av feil fokus, skal kjempe om medaljene :)

Det var jo kamp på kamp mot lag vi bør slå at spillerne ikke turte å ta tak i ballen og tapte for en rekke møkkalag. Dette skapte nedrykkstriden imo.

Ringberg scåra lite mål, og ble solgt, men fikk han egentlig nok brukbare oppspill?
Please .. Ikke nevn poengranet i Trondheim, var flau da det skjedde og er fortsatt det.

Jeg trur rett og slett det blir bra i år, med det laget vi har.

PS håper Eggen tør å satse litt på de yngre, virka ikke som om Drillo ønsket å forme noen spillere.

---------------------------

Dont fuck with me bitch, i am the mightiest sorcerer in this land.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914