Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor langt etter ligger de skadde

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 03 mar 06, 18:45
Tenker på Øyvind Hoås, Brian West, Christian Berg som ikke har spilt en kamp enda i år?
Mandag er det fem uker til seriestart og tiden går fort, det er vel disse tre som skal være bærebjelken i laget i år?
Tenker på tilbake på sesongen i fjor, da slapp vi inn mye mål på grunn av Raio og Bora var skadet, så i år kan altså problemet bli å score mål, i tilegg skal jo Yherland opperes, synes vi har grunn til å være bekymret?
Det er ikke lenge til overgangsvinduet stenger, har vi råd til å ikke forsterke laget, bedre med en spiss, eller back for mye enn for lite

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 mar 06, 19:38
Tja. Jeg håper hvert fall at de du nevner har vært veldig disiplinerte og gode til å bedrive egentrening slik at de hvert fall er rustet rent fysisk og det kun er ballfølelsen som ikke er på topp når de blir friskmeldte. Da bør ikke veien tilbake være såå lang.

Men det er jo selvfølgelig ingen heldig situasjon, men skader vil alltid oppstå og alle klubber opplever det. Likevel er det litt bekymringsfullt at både Hoås og West har vært ute i så lang tid - dette er våre to presumptivt beste spisser. Men det positive er jo at Brian West ser ut til å være på full fart tilbake og spilleklar til La Manga!

Og Christian Berg kan vel strengt tatt ikke sies å være en bærebjelke i årets lag.

Jeg tror likevel seriestart kommer litt for raskt for både West og ikke minst Hoås. Tipper derfor at Mihaly Toth og kanskje Martin Wiig starter som spisser serieåpningen, og det positive er jo at Tóth har vist gode tendenser i vinter - ikke minst med å score mål - så det kan jo også være positivt at det åpner seg en mulighet for ham. I bakhånd har vi jo også Tarik Elyounoussi som jeg har en god følelse for allerede i år, om han får tillit av Eggen.

Men skadene på de offensive spillerne gjør meg selvsagt litt urolig. På en annen side er det "bedre" at skader forekommer i den lagdelen når vi først må få skader. I forsvaret er vi nemlig langt mer sårbare for skader...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 03 mar 06, 20:33
Endret: 03 mar 06, 20:34
Opprinnelig postet av Costanza
Tja. Jeg håper hvert fall at de du nevner har vært veldig disiplinerte og gode til å bedrive egentrening slik at de hvert fall er rustet rent fysisk og det kun er ballfølelsen som ikke er på topp når de blir friskmeldte. Da bør ikke veien tilbake være såå lang.

Men det er jo selvfølgelig ingen heldig situasjon, men skader vil alltid oppstå og alle klubber opplever det. Likevel er det litt bekymringsfullt at både Hoås og West har vært ute i så lang tid - dette er våre to presumptivt beste spisser. Men det positive er jo at Brian West ser ut til å være på full fart tilbake og spilleklar til La Manga!

Og Christian Berg kan vel strengt tatt ikke sies å være en bærebjelke i årets lag.

Jeg tror likevel seriestart kommer litt for raskt for både West og ikke minst Hoås. Tipper derfor at Mihaly Toth og kanskje Martin Wiig starter som spisser serieåpningen, og det positive er jo at Tóth har vist gode tendenser i vinter - ikke minst med å score mål - så det kan jo også være positivt at det åpner seg en mulighet for ham. I bakhånd har vi jo også Tarik Elyounoussi som jeg har en god følelse for allerede i år, om han får tillit av Eggen.

Men skadene på de offensive spillerne gjør meg selvsagt litt urolig. På en annen side er det "bedre" at skader forekommer i den lagdelen når vi først må få skader. I forsvaret er vi nemlig langt mer sårbare for skader...

Tror ikke det er noen stor grunn til bekymring. Skadesituasjonen ser mye bedre ut i år enn den gjorde sist år. Alle de skadde spillerne har trent veldig godt, bla. på Spenst.
West vil høyst sannsynlig få litt spilletid på La Manga, Hoås blir også med på turen, men vil ikke spille, selv om hans siste operasjon var av en mye mindre karakter enn den første operasjonen. Mc Donald skal opereres nå  og vil være klar for trening med ball om ca. 14 dager, og da er det fortsatt 3 uker til seriestart.
Den eneste spilleren som jeg tror ikke rekker seriestarten er Christian Berg, for det er vel i øyeblikket usikkert hvor lang tid han trenger for å bli helt bra.
Nå får vi bare håpe at det ikke kommer flere skader før seriestarten, for da ser det vel egentlig ikke så gæærnt ut.

Det er medlemsmøte på stadion den 23. Mars, og da vil Knut Torbjørn Eggen informere om alt vedr. den sportslige situasjonen før seriestart. 
For de som ikke er medlemmer og som er interesserte i å få med seg dette møte, så kan jeg jo nevne at klubben i år satser på å øke medlemsmassen vesentlig og at medlemsskapet kun koster kr 400 for et enkelt medlemskap og kr 550 for et familiemedlemsskap (alle i familien som bor på samme adresse). 

FFK på toppen i 2006

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 03 mar 06, 21:14
Det står bedre til med Christian Berg enn du tror Snæbuss

-Jeg er fornøyd med fremgangen. Merker ikke noe til skaden nå, og håper jeg kan slutte meg til de andre i løpet av et par uker. Så skal jeg stå på for å komme i form. Det skal bli fint å kunne vise seg frem. Jeg er sugen på å trene med ball nå, sier Christian Berg hjemmesiden til FFK

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 04 mar 06, 00:50
Opprinnelig postet av Patrioten
Det står bedre til med Christian Berg enn du tror Snæbuss

-Jeg er fornøyd med fremgangen. Merker ikke noe til skaden nå, og håper jeg kan slutte meg til de andre i løpet av et par uker. Så skal jeg stå på for å komme i form. Det skal bli fint å kunne vise seg frem. Jeg er sugen på å trene med ball nå, sier Christian Berg hjemmesiden til FFK

Det var godt å høre, Patrioten.
Det skal bli spennende å se ham på banen etterhvert.

FFK på toppen i 2006

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 04 mar 06, 01:08
nå er jo rami skadet da, men heldigvis det er ikke noe som kan sette han  ut i lang tid

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914