Husk meg
Brukernavn
Passord

Rami Shaaban også skadet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 03 mar 06, 17:39
Rami Shaaban har problemer med strekk/blødninger i det ene låret. Han skal være med på treningsleir og trene alternativt i Spania og noen uker fremover.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 03 mar 06, 17:54
i alle dager!! 

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 03 mar 06, 17:59
Opprinnelig postet av Husgutt
i alle dager!! 

Er det slutt på skadefriheten nå altså =/ Ser ut som om ksadene kommernå ja... helvete ass

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 13 mar 06, 05:47
-Går det som jeg håper er jeg skadefri i løpet av et uker i god tid til seriestarten, sier FFK-keeper Rami Shaaban.
En skade i Ramis lårmuskel har ført til blødninger som gjør at han ikke kan belaste musklaturen for fullt. Det har skjedd meg tre ganger nå. Jeg har vært for utålmodig, startet opp for tidlig og slått opp skden igjen. Men nå får jeg kyndig behandling og veiledning i forhold til hvordan jeg skal forholde meg. Nå tar jeg ingen sjanser og venter til at jeg e helt frisk. Dessuten blir det viktig i mest mulig grad å unngå akkurat den bevegelsen som har forårsaket skaden, sier Rami.
Under oppholdet på LaManga har han trent alternativt med FFKs fysioterapeut.
-Jeg har til tross for skaden fått trent godt og tro ikke at den skal sette meg noe tilbake. Hadde det vært påpkrevd kunne jeg nok spilt i dag, men jeg stresser ikke. Klok av skade tar jeg den tiden trengs for å bli helt bra igjen sier den tidligere Arsenal-keeperen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914