Vinterferien viktigere enn hovedsponsor
På grunn av vinterferien har forhandlingene med hovedsponsor lagt nede.
Men, de blir nå tatt opp igjen med full styrke.
Har de virkelig tid til å ta seg ferie når noe så viktig skal på plass?
-Det er fremdeles flere interesenter på banen. Det gjelder både lokale og nasjonale aktører. Med ny Stadion på bedingen konstterer vi at vi har blitt mer attraktive enn før.
Jeg regner med at den nye hovedsponsoren skal være på plass i god tid før serie starten, hvem den enn måtte bli, sier Kværneng
men det som overrasker meg er snuoperasjonen ang ny stadion, for 5-6 uker siden var ny stadion neste år en ulempe i forhold til hoved sponsor , mens argumentene nå er at det er større interesse pga ny stadion. Tror nesten ikke Kværneng husker hva han sier fra gang til gang.
Men jeg har ett spørsmål: Hvor finner du Demokraten-artikkelen ang. Kværneng? Jeg bor for øyeblikket i utlandet og har derfor ikke tilgang til papirutgaven av Demokraten, men finner heller ikke artikkelen på nettutgaven.
---------------------------
Pontus
Opprinnelig postet av Patrioten
Dette sier Frode Kværneng til Demokraten, må bare riste på hodet av dette.
På grunn av vinterferien har forhandlingene med hovedsponsor lagt nede.
Men, de blir nå tatt opp igjen med full styrke.
Har de virkelig tid til å ta seg ferie når noe så viktig skal på plass?
-Det er fremdeles flere interesenter på banen. Det gjelder både lokale og nasjonale aktører. Med ny Stadion på bedingen konstterer vi at vi har blitt mer attraktive enn før.
Jeg regner med at den nye hovedsponsoren skal være på plass i god tid før serie starten, hvem den enn måtte bli, sier Kværneng
Ja, det kan hende at en evt potensiell hovedsponsor synes det er viktigere med vinterferie enn å forhandle med FFK.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Kommer FFK til å "selge" navnet på nye stadion til en sponsor? Som i "Color Line stadion" i Aalesund? Er dette avklart? Er det derfor de nå er ekstra attraktive?
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Men som sagt, det er bare min mening.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Jag tycker du är ful med hängbröst och påsar under ögonen (Gunvald/Beck)
http://www.human.no/templates/Page____168.aspx
Opprinnelig postet av DeKjök
Ser man litt grundigere etter på Fredrikstadfk så har på en måte sesongen ikke startet helt for 2006. Her burde det oppdateres fortløpende. Fex er spilleroversikten mangelfull. Vi andre er jo igang mentalt for lenge siden. Er dette et resultat av mangelfull styring for øyeblikket? Det er selvsagt en filleting, men nok slike småting skaper et bilde om at organisasjonen ikke er helt til stede.
Helt enig! En såpass stor og ambisjonsrik klubb som FFK burde ha mer oppdaterte nettsider. Det kan umulig være en så avskrekkende jobb å oppdatere spillerstall og føre resultater? Nei, dette er noe som burde vært prioritert - helt klart!
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Min blogger: www.holygans.blogspot.com / www.nettpuben.blogspot.com
Opprinnelig postet av RC2
Det samme gjelder her også da gutter og ikke bare FFK sin hovedside, men kan ikke dere bare ringe eller sende mail da og si at dette vil vi gjøre for f.eks. FFK sin hoved sideOpprinnelig postet av DeKjök
Ser man litt grundigere etter på Fredrikstadfk så har på en måte sesongen ikke startet helt for 2006. Her burde det oppdateres fortløpende. Fex er spilleroversikten mangelfull. Vi andre er jo igang mentalt for lenge siden. Er dette et resultat av mangelfull styring for øyeblikket? Det er selvsagt en filleting, men nok slike småting skaper et bilde om at organisasjonen ikke er helt til stede.
Helt enig! En såpass stor og ambisjonsrik klubb som FFK burde ha mer oppdaterte nettsider. Det kan umulig være en så avskrekkende jobb å oppdatere spillerstall og føre resultater? Nei, dette er noe som burde vært prioritert - helt klart!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av RC2
Det samme gjelder her også da gutter og ikke bare FFK sin hovedside, men kan ikke dere bare ringe eller sende mail da og si at dette vil vi gjøre for f.eks. FFK sin hoved sideOpprinnelig postet av DeKjök
Vel, dette er en hobby - ikke jobben vår. Vi oppdaterer akkurat hva vi føler for og når vi føler for å gjøre det. :)
Ansvarlig redaktør
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Vi snakket om fredrikstadfk.no...FFKs OFFISIELLE hjemmeside. Der kan man forvente litt mer, synes jeg. Det er tross alt FFKs ansikt utad. Jeg vet ikke om deres nettside baserer seg på frivillighet alene... hvis det gjør det, burde de ihvertfall kunne spytte i litt kroner slik at den til enhver tid er oppdatert. Det BØR en offisiell side til en såpass stor klubb være.
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Min blogger: www.holygans.blogspot.com / www.nettpuben.blogspot.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914