Husk meg
Brukernavn
Passord

Generalforsamling i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 28 feb 06, 17:12

I dag er det generaforsamling i klubben, noen som vet hva som pleier å skje på slike møter

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 28 feb 06, 17:19
Opprinnelig postet av Patrioten

I dag er det generaforsamling i klubben, noen som vet hva som pleier å skje på slike møter

Denne gangen kommer det nok til å skje litt av hvert interessant. Er man medlem bør man gå dit.

---------------------------

FFK på toppen i 2006

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 28 feb 06, 17:30
Er det noe med Arve og Bagstevold?
Bagstevolds sykemelding gikk ut i dag, men på jobb var han ikke.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 28 feb 06, 18:10
Hørte noe rykter som jeg ikke håper stemmer........ Mener du det interresante er negativt eller positivt for klubben Snæbbus?

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04

Lagt til: 28 feb 06, 21:54
Endret: 28 feb 06, 21:54
var både generalforsamling og årsmøte...........

gikk utrolig bra

masse positive ting som ble informert om, ikke noe som jeg hørte var negativt egentlig

BLI MEDLEM så får man greie på det meste........

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 28 feb 06, 21:58
Opprinnelig postet av mr_max

gikk utrolig bra

masse positive ting som ble informert om, ikke noe som jeg hørte var negativt egentlig

Kan du komme med ett kort sammendrag selvom det bare var positive ting da?

Interresant å høre om det og..
:-)

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 01 mar 06, 00:55
Endret: 01 mar 06, 00:57
Opprinnelig postet av mr_max

gikk utrolig bra

Generalforsamling og Årsmøte er vel det samme. 
Det riktige skal være Generalforsamling og medlemsmøte.
Problemene med Arve Mokkelbost ble ikke nevnt, Bagstevold var på plass og ellers var alt kun positivt.

Medlemsmøte inneholdt en presentasjon av den nye stadion på FMV, noe mere spesifisert og detaljert enn tidligere. 
Det ble også informert noe om den gamle stadion, hvor spesielt det økonomiske så veldig lovende ut for klubben.

Knut Torbjørn Eggen var frem på med noen korte replikket, hvor han snakket meget varmt for at man bør velge naturgress på den nye stadion. Selv om dette spørsmålet ikke er endelig bestemt enda, så kom det vel ganske tydelig frem at det går mot naturgress, at problemet nå er hvordan man skal finansiere merkostnaden, og at det derfor er styremedlemmer som fortsatt er i tvil om saken. 
Dette skal i hvertfall opp på det neste styremøte.

KTE ble til slutt spurt om å orientere litt om det sportslige, men dette ble det ikke noe av, pga. at han skal holde et foredrag om nettopp dette på det neste medlemsmøte, som er 23. Mars. Så da er det jo bare å møte mannsterke opp den dagen.

FFK på toppen i 2006

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 01 mar 06, 01:13
Endret: 01 mar 06, 01:14
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hørte noe rykter som jeg ikke håper stemmer........ Mener du det interresante er negativt eller positivt for klubben Snæbbus?

Grunnen til at problemene med Arve Mokkelbost ikke ble nevnt er nok pga. at dette hører inn under FFK ASA og ikke klubben.
Jeg hadde faktisk regnet med at denne saken alikevel hadde blitt berørt, men det ble den altså ikke.

Men det er vel kun et tidsspørsmål før FFK`s administrasjon er nødt til å gå ut med noe informasjon om dette, for helt riktig som Bedreviteren sier, så begynner det å svirre ganske mye rykter nå.

FFK på toppen i 2006

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914