Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen ønsker seg en spiss og en back

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 28 feb 06, 15:38
Vi er godt fornøyd med oppkjøringen så langt, og vil komme med en resultatmålsetning litt senere. Vi er godt fornøyd med innsatsen til nå. I stor grad har vi de spillerne vi trenger, men jeg utelukker ikke at vi vil se om oss etter en back og en en angrepsspiller. Det hadde vært det ideelle sier Knut Torbjørn Eggen til Dagbladet

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 28 feb 06, 15:40
Endret: 28 feb 06, 15:42
Det var jo ganske passive uttalelser. Jeg har på følelsen at det ikke kommer flere før seriestart... Eggen har alltid noen vage ønsker om spillertyper han ønsker seg før seriestart som det aldri blir noe av. Og det er for så vidt greit fordi det kan tyde på at de setter høye krav til nye spillere og ikke bare kjøper for å kjøpe. Jeg velger å tro at det er tilfellet snarere enn at de gjør en dårlig jobb i forhold til å ha en god oversikt over spillere på markedet.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 28 feb 06, 20:33
regner med at du har lest dagbladet idag.. ser at  de tipper oss  på 8 plass.  forsåvidt greit nok det. men stusser allikevel på at de  karakteriserer oppkjøringa vår  som variabel..   2 dårlige kamper av 10 er da vel bedre enn snittet?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914