Forventninger for sesongen
Hei, jeg har et par spørsmål til dere supportere som jeg håper dere kan ta dere tid til å svare på. Jeg er skribent på Bastionens webside og vil vurdere de forskjellige lagene som deltar i årets Tippeliga. Og hvem vet ikke best om sitt eget lag enn dets supportere?
1. Hvilke forventninger har dere til denne sesongen?
2. Hvordan blir deres førsteellever seende ut i år?
3. Vurdering av stallen.
4. Plassering ved slutten av sesongen.
Håper dere kan være så ærlige som mulig på spørsmålene. Takk...
Opprinnelig postet av Lyn
Hei, jeg har et par spørsmål til dere supportere som jeg håper dere kan ta dere tid til å svare på. Jeg er skribent på Bastionens webside og vil vurdere de forskjellige lagene som deltar i årets Tippeliga. Og hvem vet ikke best om sitt eget lag enn dets supportere?
3. Vurdering av stallen.
Jada, det er vel vi som vet best om laget.. Med Eggen hakk i hel;)
1. Jeg forventer at vi ikke havner i nedrykkstriden!
------------------
2. Shaaban
Bjørkøy Bertelsen
Bora Piiroja
Tarik Brenne Ramberg Kvisvik
Hoås West
Mest sannsynlig vil vel Eggen bruke Bjørkøy sentralt på midten i stede for Ramberg. Men jeg mener Ramberg i "tospann" med Kvisvik på venstrekanten er en kreativ kruttønne. så derfor.
--------------------
3. Stallen er antagelig midt på treet. Noen stjerner, noen kommende stjerner og noen falmende stjerner.
Kepper: Burde være styrket. Shaaban har hittil gjort et bra inntrykk. På høyde med T.Myhre!
Forsvar: Med Piiroja skadefri, er forsvaret styrket fra i fjor. Sliter litt med høyre siden.......-
Midtbane: Vanskelig å erstatte Enerly selvfølgelig, men Tarik har vist hvilket stort talent han er i treningskampene og vil sannsynlig spille høyre. Brenne, Ramberg og Kvisvik har oversikten og spilleforståelsen som trengs offensivt, men kan bli bedre deffensivt. Spisser: Nå stiller vi mest sannsynelig med to nyoppererte spisser i år. West og Hoås. Den ene superhurtig, den andre en 2 meter høy ballkunstner. Skadefrie kan de utfylle hverandre til et "superpar".
4. Jeg tror faktisk at vi allerede i år er oppe på 5 plass.
NB! Historien gjenntar seg! Jeg sier ikke mer.................:)
---------------------------
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
2. Forventet lagoppstilling i 4-4-2: Rami Shaaban, Pål André Czwartek, Bora Zivkovic, Raio Piiroja, Trond Erik Bertelsen, Tarik Elyounoussi, John Anders Bjørkøy, Simen Brenne, Raymond Kvisvik, Øyvind Hoås, Brian West.
3. Stallen er både bredere og bedre enn de to foregående sesongene. Veldig forsterket på keeperplass og mange spisslalternativer, selv om man kanskje mangler en ener. Akilleshælen er høyreback og tildels høyre midtbane. Er også sårbare på venstreback om Bertelsen blir langtidsskadet.
4. Jeg tipper vi havnet et sted mellom 10. og 5. plass...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
forventet Førsteellver: 4-3-1-2:
Rami,
Cwartek, Rajo, Bora, Berti
Jonna, Simen, Kvisvik
West
Toth, Hoås
Vurdering av stallen pr25/2-06: Sterk nok på papiret til å ungå nedrykk med god margin. Trolig en av landets beste keepere, samt at midtforsvaret er ganske så sterkt, landets raskeste venstre back (??) TL raskeste spiss i West ( så sant han holder seg fri for skader)
Plassering etter endt sesong: Tja, Hjertet: Bronse i ligaen. Med hodet: Rundt midten, ca 8-6 plass.
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
3. Vurdering av stallen.
1. Forventninger: Laget bør kunne være i en "runner up" gruppe. Med det mener jeg ikke langt fra medaljeplass kanskje 5 - 6 plass fire - fem poeng etter bronse.
2. Første Ellever
Rami Shaaban
Tronseth - Bora - Piiroja - Bertelsen
MacDonald - Brenne - Bjørkøy - Kvisvik
Hoas - West
3. Stallen er styrket vesentlig på keeperplass og forsvaret. Shaaban vil gi FFK forsvaret den tryggheten de trenger og jeg forventer langt mere stabilt forsvarspill kommende sesong. Tronseth vil kunne spille midtstopper på omtrent samme niva som bora/Piiroja. Når Bora/Piiroja spiller midstoppere vil kanskje Tronseth spille h.back fremfor Czwartek, Selv om farten til Czwartek kan holde han inne i første elveren.
4. 5-6 plass
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
3. Vurdering av stallen.
1. Bør slippe unna nedrykksstriden.
2. 4-4-2
Rami
Are Bora Raijo Bertie
Tarik Brenne Kvisvik Mackie
Hoås West
3. Virker som de er bedre trent nå enn tidligere. Ellers ikke så mye nytt synes jeg. Bare at nå kommer 2 fremadstormende unggutter til å gjøre seg mer synlige + at Rami bør gjøre forsvaret tryggere. Etter det Eggen har sagt så skal Kvisvik spille mer sentralt i år for å gjøre plass til Mackie.
4. Mellom 6 -10. plass, men jeg håper selvsagt på noe bedre .
2). 4-4-2 Rami Shaaban,
Czwartek, Zivkovic, Piiroja, Bertelsen,
Berg, Brenne, Bjørkøy, Kvisvik,
Hoås, West
3). Stallen ser bedre ut i år enn tidligere, vi har litt bedre backup enn før men det er ikke sånn man slenger stussen i taket for uansett God første 11`er og brukbar backup med noen spillere som kan overaske, nevner i fleng, Toth, MacDonald, Elyounoussi. Håpet blir at gutta holder seg skadefri og får ut max nå som Eggen er tilbake ved roret. Svakheten blir venstresiden nå som Enerly er borte, samt vi har en litt usikker/veik back i Czwartek. Håper vi får en forsterkning på de plassene, men det tviler jeg på.
4). 8-10
Tid Er Penger, Penger er makt, ergo; tid er lik MAKT - AJG - En stor filosof
3. Vurdering av stallen.
Forventningene er vel at vi skal havne på øvre del av tabellen.
Den er vel sånn som mange har skrevet. Forsvars firern bora, rajo, bertelsen Czwartek. Mitdbane som jeg mener er den sterkeste er Kvisvik, Brenne, Tarik og Bjørkøy. Spisser Toht Og West. Hoås kan vi godt selge på et billigmarked spørru mej. Han er rett og slett ikke god nok.
Dette er signaturen min.
3. Vurdering av stallen.
1. Forventer at laget i større grad stabiliserer seg som et jevnt godt tippeligalag.
2. Forutsatt at ingen nye spillere kommer inn, vil laget bli seende ut noe i denne duren:
Shaaban
Czhwartek - Zivkovic - Piiroja - Bertelsen
Bjørkøy - Brenne - Ramberg
Kvisvik
Hoås/ Toth - West
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Min blogger: www.holygans.blogspot.com / www.nettpuben.blogspot.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914